Akcija, ki »paše«!

Lidl Slovenija je predstavil novo trgovsko blagovno znamko slovenskih izdelkov »Naše nam paše«. Združuje približno 50 prehranskih izdelkov, v prihodnosti pa jo nameravajo še razširiti. Novo linijo spremlja tudi obširna oglaševalska akcija.

Kaj torej pri Lidlovi novi blagovni znamkitako zelo »paše«, da ima takšnoime? Pri Lidlu pravijo, da »paše«prav vse. »Paše«Lidlova pozornost do slovenske kulinarične tradicije. »Paše«Lidlov odnos do domačih proizvajalcev in njihovih proizvodov. Seveda pa »paše«tudi spoštovanje in negovanje lokalnih sodobnih trendov v Sloveniji, ki jih Lidl vpleta v novo linijo. Ta vključuje takoizpopolnjene recepture kot tudi osredotočenost na 100-odstotnoslovensko poreklo.

Ob tem dodajajo, da se ta»posrečena vpletenost trendov v kombinaciji s tradicionalnimi vrednotami« odraža tudi v celostni podobi znamke in načinu komuniciranja. »V tem pogledukombinacija klasičnih slovenskih motivov in sodobnega pristopa preprosto paše! V televizijskem oglasuspretno ujamemo slovenski utrip današnjega časa, vključno z vsemi aktualnimi doživetji in turističnimi ponudbami kot tudi tradicionalnimi družinskimi vrednotami, s katerimi se lahko poistoveti sleherni Slovenec,« pojasnjujejo v Lidlu.

potovanje rezervacija  

Dodaj odgovor

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.