Američani so na kiber ponedeljek zapravili kar 7,8 milijarde ameriških dolarjev

 

Vsem dobro znani kiber ponedeljek naj bi glede na zadnje napovedi v ZDA dosegel 7,8 milijarde ameriških dolarjev v spletni prodaji. Ker je svetovni spletni nakupovalni praznik že za nami, vendar uradnih številk še nimamo, naj za začetek prikažemo napovedi, ki kažejo, da je kiber ponedeljek največji nakupovalni praznik letošnjega leta. To dejstvo niti ne preseneča, kajti po tem, ko so ljudje na črni petek preplavili trgovine in se med seboj borili za največje popuste, je ponedeljek prinesel “normalen življenjski tok”, mnogi pa so se odločili za nakupovanje preko spleta. 

Adobe – ki spremlja na milijarde transakcij največjih trgovcev po ZDA – je napovedal, da bo na kiber ponedeljek prodane 7,8 milijarde ameriških dolarjev robe preko spleta. Če to primerjamo s prodajo leta 2017, je letošnja številka kar 18 % višja, namreč leta 2017 je na kiber ponedeljek ameriško ljudstvo preko spleta zapravilo 6,6 milijarde ameriških dolarjev. 

Že presegli mesečno napoved

Samo med 7. in 10. uro zjutraj so potrošniki v ZDA zapravili 0,531 milijarde ameriških dolarjev. Seveda tukaj govorimo zgolj o spletni prodaji, ki pa je čez dan še strmo naraščala. Vse analize kažejo, da je na ta poseben dan za potrošnike še posebej pametno nakupovati igrače. Adobe pa po drugi strani opozarja, da so določeni artikli takoj pošli in zbudili nemalo slabe volje.

 
Booking.com
 

Kljub temu, da je trend nakupovanja v času praznikov zaživel s črnim petkom, se e-trgovina, ko nakupujemo kadarkoli in ne zgolj takrat, ko je trgovina odprta, razširil do te mere, da se sezonske akcije in znižanja začenjajo veliko prej. To pa za seboj potegne gneče v nakupovalnih centrih in seveda po mnenju mnogih prehitro praznično vzdušje. Ta mesec so Američani preko spleta zapravili že 44,2 milijarde ameriških dolarjev, kar je precej več, kot je Adobe napovedal za celoten mesec, in sicer 43 milijard. 

Do zdaj je bil dan, ko se je zapravilo največ denarja, črni petek, kjer so potrošniki v ZDA v enem dnevu zapravili 6,2 milijarde ameriških dolarjev. Več kot ena tretjina prodaje je bila generirana s strani mobilnih naprav. Dejstvo je, da so vse te številke ocene, kar pomeni, da lahko realne številke nekoliko odstopajo.

MasterCard z bolj konservativnimi številkami

Recimo MasterCard je ponudil nekoliko bolj konservativne številke: s svojo SpendingPulse analitiko so napovedali, da naj prodaja na kiber ponedeljek ne bi presegla 3 milijad ameriških dolarjev, prav tako pa so za lansko leto ocenili, da prodaja ni presegla 2,4 milijarde.

Medtem ko Adobe pravi, da spremlja transakcije 80 % največjih spletnih prodajalcev v ZDA, MasterCard pravi, da analitika SpendingPulse uporablja podatke o prodaji na vseh plačilnih tipih in to na vseh trgih po svetu. Američani so znani po tem, da med prazniki največ nakupujejo, vendar ostale svetovne analize kažejo, da tudi preostali svet na zaostaja veliko.


  potovanje rezervacija  

Dodaj odgovor

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.