Apple se trudi vstopiti v modno industrijo s prav posebno aplikacijo

 

Apple se še naprej trudi z velikimi koraki vstopiti v svet mode in modne industrije. Eden zadnjih tovrstnih poizkusov je z novo aplikacijo, ki jo razvija za zaposlene v luksuznih Keringovih trgovinah po celem svetu. Če se morda sprašujete, zakaj bi korporacija kot je Apple želela priti v modno industrijo, je odgovor sila preprost. Z vsemi “modnimi” potezami si Apple najprej želi, da zaposleni v velikih modnih blagovnih znamkah uporabljajo iOS naprave. Tukaj ne govorimo samo o uporabi doma oz. v privatnem življenju, temveč predvsem v službi, torej na delovnem mestu. Applov projekt bo sestavljen iz integracije serije aplikacij v luksuzne trgovine po svetu – med drugim bo Apple sodeloval s trgovinami Gucci, Yves Saint Laurent, Boucheron, Balenciaga, Alexander McQueen in še bi lahko naštevali. 

Reuters poroča, da naj bi Applovo sodelovanje z luksuznimi blagovnimi znamkami temeljilo na ideji, da trgovine prevzamejo več nadzora nad e-poslovanjem, in sicer z Yoox Net-A-Porter. Za vse tiste, ki tega ne poznate, gre za spletnega modnega trgovca, ki je bil ustanovljen leta 2015 in je v treh letih priplezal iz podjetja, ki je imelo približno 20 obiskovalcev na leto, do podjetja, ki ima svoja mednarodna skladišča v mestih New Jersey in Tokyo.

 
Booking.com
 

Viri, ki sicer niso avtorizirani, da javno govorijo v Applovem imenu, so za portal AppleInsider povedali, da verjamejo, da je zgoraj omenjeno podjetje del posebnega programa “Mobility Partner Program“. Applov Mobility Partner Program je usmerjen v širjenje Applove tehnologije na področje poslovnih aplikacij. Gre za dvosmeren projekt , kjer Apple sodeluje z ostalimi podjetji in razvijalci, medtem ko dotična podjetja v zameno za Applovo sodelovanje Applu nudijo prepotrebne povratne informacije. 

O sodelovanju med Applovim in podjetji kot so IBM, Cisco in Deloitte je bilo veliko napisanega in povedanega, vsi ti projekti pa so za razliko od zgoraj izpostavljenih v kategoriji “MobileFirst for iOS”. To preprosto pomeni, da so te korporacije usposobljene, da same skrbijo za strojno opremo iPadov, za upravljanje naprav, analitiko, varnost, mobilno integracijo in “on-site” popravila. “Mobility Partner Program se osredotoča na rešitve programske opreme in ne toliko na strojno in programsko opremo kot nek paket. 

Apple je z informacijami o programu “Mobility Partner Program” zelo skop. Vse kar je do tega trenutka znano je, da bo program delal v korist zaposlenih in njihove produktivnosti. Tukaj torej ne gre za klasično vpeljevanje nove tehnologije v neko delovno okolje, temveč za celostno izkušnjo s tehnološkim ekosistemom, ki ga pa Apple brez dvoma lahko nudi.


  potovanje rezervacija  

Dodaj odgovor

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.