Hrvaška kot idealna lokacija za organizacijo najrazličnejših poslovnih srečanj

Poslovna srečanja so postala ključnega pomena za trajnostno rast in pritegnitev talentov ter so eden boljših načinov za spodbujanje inovacij in izboljšanje rezultatov poslovanja. Medtem ko so države po vsej Evropi profitirale zahvaljujoč temu trendu in močnemu povpraševanju po organizaciji poslovnih potovanj, se je Hrvaška znotraj Global DMC Partners’ (največja globalna mreža neodvisnega destinacijskega upravljanja) na seznamu 2019 Meeting & Incentive Destination Hot List znašla na visokem šestem mestu. Glede na to, da so ravno na Hrvaškem prvič videli kravato in nalivno pero, je bilo to morda že ves čas neizogibno.

Med najbolj privlačnimi destinacijami v Evropi

Google, Mercedes-Benz, Dell in mnogi drugi so pred kratkim Hrvaško izbrali kot destinacijo za svoja poslovna srečanja, namenjena usposabljanju za prodajo in trženje, konference za višje vodstvo, Think Tanks in podobno. Če vaša organizacija za leto 2019 išče primerno destinacijo za tovrstno srečanje, razmislite o čudoviti Hrvaški – novi zvezdi evropske MICE industrije. Z desetimi velikimi UNESCO lokacijami in osmimi nacionalnimi parki, enajstimi naravnimi parki in naravnimi lepotami, ki jemljejo sapo, ter več kot tisočimi kilometri obale Jadranskega morja in sodobnimi ter zgodovinskimi mesti, je Hrvaška uvrščena med najbolj privlačne destinacije v Evropi. Poleg omenjenih naravnih danosti so anketiranci s področja poslovnih potovanj, ki so obiskali Hrvaško, kot pomembno omenili varnost, dostopnost destinacije in veliko razpoložljivost hotelov, ki ponujajo E-sourcing (E-Sourcing se nanaša na spletne aplikacije in orodja za podporo pri sestankih).

Hrvaška s svojo kombinacijo narave, kulture in zgodovine ter neverjetne gastronomije predstavlja idealno lokacijo za organizacijo najrazličnejših poslovnih srečanj. Po podatkih ICCA (Mednarodno združenje kongresnih organizatorjev) je poslovnih srečanj od leta 1960 vsako desetletje do dvakrat več. V letu 2017 jih je bilo že okoli 70.000, pričakuje pa se, da se bo njihova eksponentna rast še nadaljevala.

Od Zagreba do čudovitih otokov

Kje točno? Ne glede na regijo, ki jo izberete, vas Hrvaška ne bo razočarala. Poleg glavnega mesta Zagreb, ki ponuja edinstveno vzdušje, je tukaj Dubrovnik, ki je med najbolj priljubljenimi mesti na svetu. Sledi Opatija, nekdanji trendovski avstro-ogrski epicenter gostinstva in zdravilišč. Tukaj so še istrska mesta Rovinj, Poreč, Umag in Pulj ter dalmatinski Zadar, Šibenik, Vodice, Split in Makarska. V kontinentalnem delu države pa Osijek in mnogo drugih, ki hitro napredujejo na trgu konferenc. Številni otoki, med katerimi so v tem kontekstu najbolj prepoznani Hvar, Korčula in Mali Lošinj, so prav tako idealna izbira. Vsa ta področja so vlagala v infrastrukturo, ki se kaže v številu novih ali prenovljenih hotelov z dobro opremljenimi konferenčnimi dvoranami za velika zasedanja in tudi za manjša srečanja.

Lepa mešanica poslovanja in zabave

Hrvaška ponuja lepo mešanico poslovanja in zabave: optimalna lokacija za srečanja in dogodke z odličnim vzdušjem za druženje in mreženje. Če želite izvedeti več o Hrvaški kot potencialni destinaciji MICE, obiščite www.meetingscroatia.com ali se obrnite na izkušene poslovne strokovnjake, ki so vam vedno na razpolago na [email protected].

Hrvaški kongresni urad skupaj s svojimi regionalnimi pisarnami, svojimi zmogljivostmi (potencialnimi gostitelji) še naprej ostaja na voljo za vse morebitne dodatne informacije, ki jih potrebujete.

  potovanje rezervacija  

Dodaj odgovor

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.