Impozantni češki medved

  • atraktiven sportline paket
  • prostornost na zadnji klopi
  • ergonomija, udobje in izgled sedežev
  • električna vlečna kljuka
  • trdo vzmetenje
  • visoka končna cena
  • draga dodatna oprema

cena vozila

49.937 €

konjska moč

190 KM

največja hitrost

210 km/h

povprečna poraba

8,0 l/100km

Tudi Škoda ga ima, SUV-ja namreč, in to takšnega, da se za njim obračajo tako mladi kot stari, saj v različici Sportline krepko izstopa iz množice dvignjenega pleha, ki ga srečujemo na cesti. Tako dober je, da se lahko znotraj koncerna VW-ju in Audiju pošteno tresejo hlače.

Pa čeprav Kodiaq v osnovi ne cilja na premium kupce, s športno-elegantnim paketom Sportline nagovarja ravno te. Tako kot ima Volkswagen športno linijo R-Line in Audi S-Line, so pri Škodi Kodiaqa ovili v paket Sportline, ki z individualno zasnovo zunanjosti in notranjosti poudarja prilagodljivost in dinamiko velikega Škodinega SUV-ja. V velik plus mu štejemo tudi skrito vlečno kljuko, ki se prikaže izpod odbijača po pritisku na gumb v prtljažniku.

IMG_0517-2 450w, 768w, 24w, 36w, 48w, 2048w” sizes=”(max-width: 2048px) 100vw, 2048px”/>

Res je, da imajo vsake oči svojega malarja, a bi skorajda bila laž, če ne bi rekli, da Kodiaqu rdeča barva zunanjosti v kombinaciji s črnimi detajli izredno dobro pristoji, še posebej, če je vse skupaj postavljeno na velika, kar 20-palčna opcijska platišča. Kodiaq Sportline tako svoj dinamični značaj izraža s črnimi elementi karoserije, kot so mreža hladilnika, strešne letve, ohišji zunanjih ogledal, obrobe stranskih stekel in nenazadnje tudi z zatemnjenimi stekli, ki se odlično podajo izstopajoči rdeči barvi, ki jo sicer redko vidimo na večjih SUV avtomobilih in ravno zato Kodiaq na cesti tako izstopa.

Avtomobil s 4,7 metri v dolžino morda niti ne deluje tako velik, a verjemite, da je pravi mali velikan. Ko stojiš poleg avta, vidiš, da ga je veliko skupaj in da v prtljažniku brez problema nosi še dva dodatna sedeža. Naš testnik ju ni imel, je pa imel zato kar 720 litrov velik prtljažni prostor, kar je največ v svojem razredu. Tudi v notranjosti je prostora na pretek, še posebej prostorna je druga sedežna vrsta, kjer se potniki nikoli ne bodo pritoževali nad pomanjkanjem prostora za kolena, ramena ali glavo. Paket Sportline pusti svoj unikaten pečat tudi v kabini, kjer se odraža s fantastičnimi enodelnimi športnimi sedeži z izjemno bočno, ledveno in tudi ramensko oporo. Sedeži so seveda električni pomični, ogrevani in odeti v prijetno alkantaro, ki krasi tudi vratne obloge. Tu so še v usnje oblečen trikraki športni volan, usnjena ročica samodejnega menjalnika in alu stopalke za boljši oprijem.

 
Booking.com
 

Za vzdušje poskrbi še prijetna ambientna osvetljava kabine, prav tako lahko voznik regulira belo osvetlitev na predelu nog pod sedeži oz. pod prednjo armaturo, dodatno mero svetlobe pa pričara ogromno panoramsko strešno okno. Materiali v kabini so splošno na nivoju, prijetni na otip, nikjer ni pretirano pretrde plastike, nič ne škripa, lahko bi rekli, nemška šola. Tudi ergonomija je odlična, stikala za klimo so logično razporejena v spodnjem delu armature, nad njo pa je v sredino lepo integriran velik 8-palčni ekran na dotik, ki se lahko pohvali z odlično grafiko, odzivnostjo, menijem v slovenščini in s številnimi funkcijami prikaza, kot so na primer offroad podatki ali g-sile.

Serijsko je Kodiaq v izvedenki Sportline opremljen s štirikolesnim pogonom, ki ima tu prej funkcijo večje stabilnosti in varnosti v slabših razmerah na cesti, kot pa premagovanje razno raznih blatnih brezpotij. Bogata serijska oprema vključuje tudi sistem za izbiro voznega profila (Eco, Comfort, Normal, Sport, Individual, Snow). Opcijsko je na voljo prilagodljivo uravnavanje podvozja, kjer sistem vključuje električno uravnane blažilnike, pri katerih lahko voznik z načini Comfort, Normal in Sport nastavlja karakteristiko blaženja. To pomeni, da je vožnja v načinu Sport občutno trša, nagib karoserije skozi ovinke je zmanjšan na minimum, stopalka za plin odzivnejša, nenazadnje hitreje prestavlja tudi 7-stopenjski DSG, medtem ko profil Comfort nudi pravo blago jadranje po cesti, kjer podvozje izniči prav vse luknje, kljub temu da čeznje vozijo 20-palčna kolesa. Za pogon je skrbel že dobro uveljavljeni 2,0-litrski TDI s 140 kW in 400 Nm navora, ki je načeloma dovolj zmogljiv za premikanje tega velikega češkega medveda, a mu vseeno lahko hitro zmanjka zaloge moči ob polni obremenitvi kabine med kakšnim avtocestnim prehitevanjem v klanec. Tu bo svoje odigrala tudi poraba, ki se iz povprečnih osmih litrov lahko hitro dvigne še za kakšen dober liter.

Koliko stane takšen kompleten paket? Z vsemi opcijami vred 50 tisočakov, dodatne opreme je za kar 13.000, a ima avtomobil praktično vse, kar si voznik od njega lahko želi. Za podobno opremljen avtomobil v enakem razredu, z nemško značko na nosu, pa bo potrebno primakniti še kakšnih 20 tisočakov, če ne še več.

Foto: Gašper Miš

SPLOŠNO

Polno ime vozila Škoda Kodiaq Sportline 4×4 DSG
Cena testnega modela 49.937 €
Poraba goriva na testu 8,0 l/100km
Največja hitrost 210 km/h
Emisije CO2 150 g/km
Prostornina prtljažnika 720 L

MOTOR

Vrsta motorja turbodizelski
Prostornina motorja 1.968 ccm
Moč motorja 190 KM
Navor 400 Nm
Pospešek 0-100km/h 8,9 s
Število valjev 4
Menjalnik 7-stopenjski samodejni
Pogon 4-kolesni
Prostornina posode za gorivo 60 L

OSTALO

Masa praznega vozila 1.677 kg
Dolžina × širina × višina 4.697 / 1.882 / 1.676 mm
Število sedežev 5
  potovanje rezervacija  

Dodaj odgovor

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.