Majhen proračun, velika ambicija

V soboto, 15. septembra, je bila zadnja čistilna akcija Očistimo Slovenijo. Spremljala jo je tudi oglaševalska akcija »Še zadnjič«, ki so jo za Ekologe brez meja zasnovali v Futuri.

Kot so povedali v Futuri, so razpolagali z majhnim proračunom in veliko ambicijo, da Slovenijo še zadnjič očistijo. Zato je »Še zadnjič« postal slogan akcije, ki je vabil na zadnjo vseslovensko čistilno akcijo. Prvi korak je bila pošta slovenskim blogerjem in vplivnežem. Po pošti so jim poslali majice (brez podpisa ali obrazložitve) z natisnjeno eno od črk slogana akcije. Ko je vplivnež objavil fotografijo majice, je skupaj z uporabniki razvozlal sporočilo in tako organsko ponesel sporočilo akcije na priljubljene digitalne kanale.

Nadaljevali so na mestnih plakatih, kjer so zakupili le po en plakat v vsakem od devetih slovenskih mest. Otroci iz okoliških šol so na vsakem plakatu s pomočjo ločevanja odpadkov ustvarili črko slogana akcije in tako simbolično povezali Slovenijo z njenim sporočilom. Tretji korak je sledil na dan akcije, 15. septembra. Skupaj s prostovoljci so iz smeti ustvarili »najčistejšo pisavo na svetu«. Vsako sestavljeno črko iz odpadkov so fotografirali in pozneje prenesli v vektorsko obliko.

»Ekologi brez meja so nam zaupali, da bo legendarna akcija Očistimo Slovenijo tokrat potekala še zadnjič. Ker imajo črke v oglaševanju in medijih posebno moč, smo to dejstvo v akciji preprosto zapisali s smetmi. To nam je prineslo veliko medijske pozornosti in vprašanj, na katera so odgovarjali Ekologi. Tako so z mikro proračunom vesoljni Sloveniji prenesli sporočilo, da je bolje preprečevati odpadke, kot jih venomer pobirati na novih čistilnih akcijah. Zato smo na sklepnem dogodku skupaj s prostovoljci iz pobranih odpadkov oblikovali slovensko abecedo, jo fotografirali in spremenili v čisto pravi f,« je povedal Robert Bohinec, kreativni direktor v Futuri. Dodaja, da se je novica o pisavi hitro razširila po svetu, o njej so poročali tako tipografski kot »lifestyle« mediji. »Še posebej navdušeni pa smo bili, ko jo je globalni Greenpeace tvitnil 1,7 milijona sledilcem. Kar dobro za kup smeti, ne?«

potovanje rezervacija  

Dodaj odgovor

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.