Nova BMW-jeva priključnohibridna trojka je postala še bolj ekološka

BMW 330 e iPerformance je opremljen z zadnjo generacijo BMW-jevega priključnohibridnega pogona eDrive, ki ga sestavljata dvolitrski turbobencinski štirivaljnik in elektromotor, ki je integriran v osemstopenjski menjalnik Steptronic, a mu doda le 15 milimetrov dolžine. Prvič je serijsko opremljen s funkcijo XtraBoost, ki moč priključnohibridnega sklopa 185 kilovatov začasno poveča za dodatnih 30 kilovatov. Za 50 odstotkov je povečan tudi doseg zgolj z električnim pogonom, ki zdaj znaša dobrih 60 kilometrov.

Poraba goriva in emisije so se v primerjavi s predhodnikom zmanjšale za deset odstotkov, kar v praksi pomeni porabo bencina 1,7 litra na sto kilometrov in izpuste 39 gramov ogljikovega dioksida na kilometer (po standardu NEDC, preračunano iz izidov meritev v skladu s ciklusom WLTP). Elektrika se shranjuje v litij-ionsko baterijo s kapaciteto 12 kilovatnih ur, ki je vgrajena pod zadnjo klop in minimalno zmanjša prtljažnik na 375 litrov.

BMW 33e iPerformance z mesta do 100 kilometrov na uro pospeši v šestih sekundah, največja hitrost pa znaša 230 kilometrov na uro. V hibridnem načinu lahko električno doseže največjo hitrost 110 kilometrov na uro, v zgolj električnem načinu pa največja električna hitrost znaša celo 140 kilometrov na uro.

  potovanje rezervacija  

Dodaj odgovor

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.