Novi MM: 101 odstotek ni prazna obljuba

Na naslovnici 449. številke Marketing magazina sta Dino Zupančič in Peter Vidmar, ustanovitelja Agencije 101. Tokratna osrednja intervjuvanca sta večkrat poudarila, da kako pomembna je zanju interna kultura podjetja, ki sloni na enakih vrednotah, kot jih imata tudi sama.

Rast Agencije 101 so že od njenih začetkov pred desetimi leti narekovale potrebe trga, pravita njena ustanovitelja in direktorja Dino Zupančič in Peter Vidmar. Zdaj 35-letna poslovneža sta se spoznala med študijem elektrotehnike (ki sta ga oba tudi uspešno končala), malce neobičajnega za lastnike oglaševalskih agencij, a, kot pravita, jima prav takšno ozadje omogoča pogled in razmišljanje zunaj ustaljenih vzorcev. Čeprav agencija postaja čedalje močnejši igralec v slovenskem agencijskem prostoru, se z morebitno nadaljnjo širitvijo ne obremenjujeta. Razmišljata racionalno in se raje odzivata počasi in premišljeno – tudi ko gre za prodor agencije v tujino. Njuna vizija je namreč postati evropska agencija. Agencija je na svojo čedalje močnejšo kreativno plat v zadnjem času najbolj opozorila z odmevnim UNICEF-ovim projektom »Skriti Escape Room«.

»Moram priznati, da nas še pred nobenim začetkom projekta ni bilo tako strah. Šlo je namreč za socialni eksperiment, pri katerem nikoli ne veš, kaj se bo zgodilo. Ampak na srečo je potekal po najboljšem možnem scenariju,« v intervjuju pripoveduje Zupančič.

V aktualni številki poročamo o Pompu in Zlatem bobnu ter predstavljamo še zadnje nastopajoče na letošnjem SEMPL-u. Pišemo tudi o agencijah Enki, Saatchi & Saatchi, Amazonu, Pivovarni Pelicon in Walmartu. Berete še o Europlakatovi Promenadi Digital in prihodu Facebooka v Slovenijo.

MM NOVICE

Marjan Novak nagrajen za prispevek h komunikacijski stroki

Httpool postal ekskluzivni zastopnik Facebooka v regiji

A1 Play ali kako A1 spreminja pravila?

»Hrana: vrednota ali objestnost?«

KOLUMMNE

Denis Oštir: Najraje imam šepetalce v uho

Janja Božič Marolt: Preko ESOMAR na vrh lestvice najbogatejših

Petra Krulc: Sreča – nova oblika prihodka

Aljoša Bagola: Kako življenje ni težko?

Lea Stanković: Vplivnostni marketing za napredne

Alenka Marovt: MOSS 3.0

MED MMEDIJI

Tiskani mediji dosežejo več kot milijon in pol prebivalcev Slovenije

Digitalna promenada kot vrhunec oglaševalske tehnologije

Mediji so ženitni posredniki med oglaševalci in potrošniki

Revolucija v spremljanju in analizi medijev letos odpade

Jasna Špelko Smerajc: »Številkam verjamem in zaupam«

Najmlajši sprožili medijsko vojno med Disneyjem in Netflixom

FESTIVALSKI TURIZEMM

Vse o 25. Zlatem bobnu

POMP Forum: Ločevanja med oglaševanjem in vsebino ni več!

B2B-konferenca: Postanite strateški partner in ne le dobavitelj

Na SEMPL-u prihaja nevroznanstvenik dr. Nikolaos Dimitriadis

MED AGENCIJAMMI

»En možgan« za eno strategijo znamke!

Za mladega kreativca sta ključni vztrajnost in želja po napredku

ENKI: Ločevanje med »offline« in »online« je preživeto

Iz Saatchi&Saatchi Ljubljana v Starcom Chicago

MED ZNAMMKAMI

Povejte Hrvaticam, da so najlepše in za kozmetiko bodo potrošile še več

Na pivu v Pivovarni Pelicon

Walmart: Učinkovitost, ne ego

DIGITALNO

Amazon postaja tretja najmočnejša oglaševalska platforma na svetu

Marketinška tehnologija: prazna obljuba digitalne preobrazbe ali priložnost za boljšo obdelavo trga?

Ali bi morali svoj »offline« oglaševalski proračun preseliti na splet?

MMEDNARODNO

EXPO 2020: Festival človeške iznajdljivosti

Gary V: »Vsak dan moramo ustvarjati nove vsebine«

Delovni prostori, ki zaposlenim nudijo možnost izbire

Znane osebnosti, skrite za dnevnim časopisom

potovanje rezervacija  

Dodaj odgovor

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.