Prenovljena Audijeva ikona

R8, ikona znamke štirih krogov, ki že od leta 2006 množicam prikazuje dirkaški duh Audija, je prejela temeljito osvežitev, ki prinaša še bolj našpičeno zunanjost, zmogljivejše desetvaljne motorje in modificirano vzmetenje.

Najhitrejši Audi, ki je po besedah njegovih stvariteljev rojen na dirkališču, a ustvarjen za cesto, saj si z dirkalniki R8 LMS GT3 in R8 LMS GT4 deli več kot polovico delov, je sedaj še bolj vznemirljiv na račun nadgradnje pogonske enote, prosto dihajočega desetvaljnika s prostornino 5,2-litra, ki je na voljo v dveh variantah; klasični R8 V10 bo razvijal 562 KM, medtem ko bo močnejša inačica Performance generirala 611 konjev, ki omogočajo naskok do 100 km/h v 3,1 sekunde (spider bo desetinko sekunde počasnejši kot kupe) in nadaljevanje pospeševanja do najvišje hitrosti 331 km/h.

Nemci so hkrati posodobili vzmetenje športnega dvosedežnika za doseg boljše stabilnosti, obljubljajo pa tudi večjo preciznost krmilnega sistema in znatnejše razlike med voznimi programi, katerim so se pridružili trije novi – dry, wet in snow, ki prilagajajo delovanje glede na specifičen teren in razmere. Poleg tega naj bi gume nudile več oprijema in daljšo življenjsko dobo ter omogočale kar pet metrov krajšo pot od 200 km/h do popolne zaustavitve kot predhodnik.

Prenovljeni R8 pa že na daleč sporoča svoj drznejši karakter z novo preobleko. Pogled pritegne predvsem širša maska z novim prednjim splitterjem in zajetnejšimi režami za zajem zraka, videz pa zaključujejo 19-palčna platišča, vendar bo možno poseči tudi po večjih in lažjih 20-palčnih različicah s petkrakim vzorcem. Nove R8-ice, ki se bodo v evropske salone pripeljale v začetku novega leta, se bodo med seboj nadaljnje razlikovale glede na pakete opreme in številne personalizacijske možnosti.

potovanje rezervacija  

Dodaj odgovor

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.