S pritoževanjem znižate svojo vibracijo

Bodite nekaj časa pozorni nase in ljudi v svoji okolici; koliko časa se pogovarjate z drugimi o tem, kaj ni vredu, kaj je slabo, kako je hudo in težko? Koliko časa o tem razmišljate sami? 

Pozor: z vsakim pritoževanjem znižate svojo vibracijo. Pritoževanje je namreč znak, da ne sprejemete stvari, kakršne so in zapadete v vlogo žrtve. Vloga žrtve pa prinese po zakonu resonance vedno znova podobne situacije, nad katerimi boste ponovno razočarani.

 
Booking.com
 

Pritoževanje je stara in trdovratna navada, ki se ji težko izognem, saj jo prakticirajo skoraj vsi. 

Pa vendar lahko sami naredite nekaj drugače. 

Zavestno se odločite, da se boste kolikor se le da izognili pritoževanju. Ko naslednjič želite tarnati nad drugimi, nad dogodki v življenju ali nad seboj… najdite novo perspektivo! Poiščite nekaj dobrega v tej osebi ali dogodku, zavedajte se svojo odgovornosti in tega, da se vse zgodi z določenim namenom ter nam prinaša določeno učenje. In to perspektivo delite z drugimi. 

Majhen korak, ki lahko prinese veliko razliko. 

  potovanje rezervacija  

Dodaj odgovor

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.