Šarčeva nestrpnost do nestrpnosti: oglaševanje in sovražni govor

V preteklih dneh je veliko prahu dvignil poziv predsednika vlade Marjana Šarca, ki je državna podjetja pozval k razmisleku: ali želja po dobičku res upravičuje strpnost do nestrpnosti.

Kampanjo, ki je privedla do poziva Marjana Šarca, je pred tedni na svojem blogu začel Domen Savič. Savič je objavil vrsto javnih pisem v katerih je državna podjetja spraševal po primernosti oglaševanja v medijih, ki širijo nestrpnost. Pri tem je izpostavljal predvsem medije desnega političnega pola.

 
Booking.com
 

Šarčev poziv pa je naletel na različne odzive. Nekaj teh analizira dr. Boris Vezjak:

V prispevku Telekom in njegovo oglaševanje v spornih medijih sem opisal smisel pobude okoli spornosti oglaševanja podjetij v državni lasti v političnih medijih, v katerih sta se sovraštveni in sovražni govor razpasla do neslutenih razsežnosti. Trajalo je debela dva meseca, da smo prišli do široke javne diskusije, pa še to bolj zaradi partikularnega odziva. Kaj dokazuje zadnji odziv predsednika vlade Marjana Šarca v javnem pismu, in v katerem si je premier za slovnično obliko nagovora izbral kar drugo osebo množine?… več na blogu

  potovanje rezervacija  

Dodaj odgovor

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.