Zanimivi eksponati na ogled

Čeprav je Kalifornija največji trg za športne avtomobile na svetu, letošnji losangeleški avtosalon ni bil tako navdušujoč kot v preteklosti, a reči, da nam niso postregli z zanimivimi eksponati, bi bilo zmotno.

Največji avtomobilski salon na zahodni obali ZDA je letos razvajal s kar 1.000 primerki vroče pločevine, od katerih jih je bilo vsaj dva ducata povsem svežih, zato so se obiskovalci vsekakor lahko predajali avtomotivnim užitkom. Najbolj sijoča zvezda v filmski prestolnici sveta je bil Audijev tretji električni predstavnik e-tron GT, izredno poželjiv konceptni Gran Turismo, ki bo na ceste zapeljal šele v letu 2021 in bo do takrat bržkone izgubil kanček svoje našpičenosti. Svoj debi je v Los Angelesu doživel tudi legendarni Porschejev športnik 911. Vsi pridevniki, ki bi jih hoteli slišati v primerjavi s svojim predhodnikom, so bili izrečeni: zmogljivejši, lažji, hitrejši. Tudi izgleda fenomenalno, kljub temu da so nekateri izrekli kritike na račun premajhne oblikovne svežine.

S18_3724_fine 450w, 768w, 24w, 36w, 48w, 2048w” sizes=”(max-width: 2048px) 100vw, 2048px”/>

Na Mercedesovem štantu se je šopiril impozantni Mercedes-AMG GT R Pro, v bistvu dirkalnik GT3 za na cesto. To je bila direktiva, ki jo je šef AMG-ja zadal svojim inženirjem in sodeč po agresivnem izgledu in specifikacijah, so jo dosegli. Zmogljivostno temo je nadaljeval rojak BMW, ki je čez lužo prišlepal športno limuzino M340i, kateri se je pridružila cela paleta bavarskih predstavnikov, izmed katerih je bila za kalifornijsko sonce najbolj vabljiva serija 8 brez strehe, ki žal še ni šla pod nož pri najmočnejši črki na svetu.

V Ameriko so prileteli tudi Japonci z Mazdo na čelu, ki je predstavila težko pričakovano Mazdo3, za proizvajalca zelo pomemben model, ki se premierno poslužuje nove arhitekture in bencinskega motorja SkyActiv. Po tem, ko se je Toyota z vpeljavo nove generacije odločila, da bo oznako Corolla uporabila na globalni ravni, je serijo zaključila z limuzinsko inačico segmenta C, katero so si sedaj lahko ogledali jenkiji. Zgolj za njih so pri Nissanu le rahlo osvežili kompaktno Maximo, medtem ko je Honda oživila ime Passport za povsem novega križanca, ki se bo uvrstil med osemsedežnega Pilota in manjšega CR-V-ja, ki ga je mogoče nabaviti tudi pri nas.

18C1025_007 450w, 768w, 24w, 36w, 48w, 2048w” sizes=”(max-width: 2048px) 100vw, 2048px”/>

Toda pri azijskem koncernu niso bili edini, ki so šli v to smer. Ker so potrošniki čisto nori na križance in športne terence, je bil ogromen del razstavnega prostora namenjen takšnim in drugačnim primerkom različnih proizvajalcev. Italijanski Fiat je po nedavni domači predstavitvi modela 500X v Los Angeles pripeljal za njihovo tržišče prilagojenega brata, BMW je razkazal že videnega kralja svoje terenske družine X7, Hyundai pa je dvignil tančico s prav tako gromozanskega Palisada. Amerikanski prestiž sta razkazovala Lincolnov Aviator, ki želi odgrizniti kos pogače premijskima prodajnima asoma Q7 in XC90, ter Cadillacov Escalade, tokrat v preobleki Sport, ki pa si te oznake niti ne zasluži, saj prinaša le majcene stilistične spremembe in nobenih nadgradenj pod kožo.

Ker je to pač L.A., mesto, kjer se obračajo veliki denarci in kjer zvezdniki požrešno iščejo vpadljive avtomobilske kreacije, s katerimi bodo obnoreli svoje sledilce, so bili seveda prisotni tudi nepogrešljivi odpuljeni koncepti, izmed katerih je največ pozornosti zahteval Jeepov žilavi pick-up Gladiator, ki so ga z dodatki zmogljivostne znamke Mopar spremenili v norega garača 4×4, ki v kesonu prevaža dve kroski za adrenalinsko zabavo na prostem.

2020-jeep-gladiator-1 500w, 768w, 48w, 2048w” sizes=”(max-width: 2048px) 100vw, 2048px”/>

Na povsem nasprotnem delu kongresnega centra, daleč stran od 500-konjskih makin je bila postava drugega velikega kalifornijskega avtomobilskega interesa precej močna. Govorimo seveda o elektrificiranih vozilih, izmed katerih je bila precej zanimiva vizija pred devetimi leti osnovanega podjetja Rivian, ki je predstavil luksuznega SUV-ja R1S, ki bo s sedmimi sedeži namenjen večjim družinam. Svetovni debi sta v mestu angelov doživela še Kiin škatlasti Soul, ki je v novi generaciji občutno privlačnejši, in BMW-jeva študija iNext, s katero želijo Nemci prikazati svojo interpretacijo prihodnosti mobilnosti. Barve zelencev sta nadaljnje zastopala Subarujev prvi priključni hibrid Crosstrek in Toyotin v Kaliforniji na vsakem vogalu videni Prius, opremljen s štirikolesnim pogonom, ki je bil doslej na voljo le na peščici trgov.

Z vse bolj prominentnimi avtosaloni v vzhajajočih trgih postaja koledar avtomobilskih salonov vse bolj natrpan. Na razstavah, kot je losangeleška – samo ena izmed štirih v Severni Ameriki – je, da ostanejo relevantne in najdejo svoje niše. Z gotovostjo lahko rečemo, da je ljubezen premožnih prebivalcev Kalifornije do zmogljivih avtov, pogumnih oblikovnih konceptov in gorivo srkajočih tehnologij recept za uspeh, kateremu morajo organizatorji slediti v prihodnosti.

A1814640_large 450w, 768w, 24w, 36w, 48w, 2048w” sizes=”(max-width: 2048px) 100vw, 2048px”/>

  potovanje rezervacija  

Dodaj odgovor

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.