Potniške različice dostavnikov so si že zdavnaj utrle pot v družinski vsakdan in imajo, čeprav jih v zadnjih letih resda precej odločno izpodrivajo križanci, zaradi vseh svojih vrednot še zmeraj mesto tudi med družinskimi uporabniki. Ali pa zgolj med tistimi, ki pač cenijo vsestranskost, uporabnost in prostornost.
Precej velik je, to je moj prvi pomislek, ko se srečava v živo. Vendarle je grand, kar pomeni natanko 40 centimetrov dodatne dolžine, daljša bočna drsna vrata in za kar 500 litrov več prostora v prtljažniku, ki tako pogoltne za kubik in pol prtljage, opreme, tudi tovora. Po drugi strani pa nič več kot 420 evrov doplačila v primerjavi z običajnim Tourneom Connectom.
In ker gre za novo opremsko izvedenko Active, pomeni to ne le nekaj prav všečnih karoserijskih dodatkov (plastične obrobe blatnikov, bočne letve, drugačna odbijača …), temveč tudi večji odmik od tal, in sicer za 24 milimetrov spredaj in za devet milimetrov zadaj. Če vas bo aktivno preživljanje prostega časa vendarle zvabilo na brezpotja … Ne nazadnje je Active opremljen tudi z mehansko zaporo prednjega diferenciala mLSD, ki lahko v zahtevnejših okoliščinah zagotovi več oprijema.
Počutje v kabini je po zaslugi pokončnega sedenja morda res bolj kombijevsko, a je položaj za volanom vendarle dober, privzdignjena osrednja konzola s prestavno ročico dobro dosegljiva in prostora v vse smeri res veliko. In drsna bočna vrata so sicer precej dolga, a se vedno znova izkažejo za uporabno rešitev, predvsem na ožjih mestnih parkiriščih.
Prtljažna vrata so skoraj ogromna in pri odpiranju moram vselej stopiti vsaj za korak nazaj, da jih lahko odprem, in takrat vselej pomislim na dvodelna krilna vrata, ki pa jih pri Tourneu Connectu ni mogoče dobiti. Zato pa se za vrati skriva prostranstvo prtljažnika, ki za doseganje prtljage tik za zadnjo sedežno klopjo terja res dolge roke; če so prekratke, lahko resda vselej tudi stopite vanj. A ne pozabite, naročite lahko tudi dva dodatna sedeža v tretji vrsti (460 evrov), pa vam ostane še zmeraj dovolj prostora tudi za prtljago.
Tudi v vožnji začne Tourneo Connect hitro potrjevati vozne odlike, tako značilne za Forde. Pa s tem ne mislim le na urejeno podvozje, ki se dobro znajde tudi na slabši podlagi, na kateri dobro požira krajše grbine, ampak predvsem na dobro vodljivost in hiter ter natančen ročni menjalnik, po ročici katerega je vselej veselje posegati.
V zavojih Tourneo resda ne more skriti visokega težišča, ki je zaradi steklene strehe pomaknjeno še više, a to je pač treba vzeti v zakup. In medtem ko je 1,5-litrski turbodizel prožen predvsem pri večji hitrosti, je pospeševanje pač nekoliko zadržano, a pogled na tehtnico takoj pojasni razloge za navidezno lenobnost – masa 1,8 tone praznega avtomobila je namreč res velika!
Toda če iščete talent, ki bo zmogel udobno prevažati družino in bo vaš spremljevalec pri aktivnem preživljanju prostega časa, poleg tega nikoli ne bo v zadregi, ko bo treba prepeljati tudi nekaj tovora, bo Grand Tourneo Connect vselej vaš zvesti pomočnik.
Osnovni podatki
Prodaja: | Summit motors Ljubljana |
---|---|
Cena testnega modela: | 34.560 € |
Cena osnovnega modela s popusti: | 28.730 € |
Cena testnega modela s popusti: | 32.560 € |
Moč: | 88kW (120 KM) |
Pospešek (0-100 km/h): | 12,7 s |
Največja hitrost: | 170 km/h |
Poraba po ECE, mešan cikel: | 5,9l/100km |