Avto Šanghaj 2019: Mercedes-Benz GLB vabi na avanturo

Mercedes-Benz verjetno velja za proizvajalca z najširšo paleto športnih terencev na trgu. Nenazadnje velja z modelom ML, danes poznanim pod imenom GLE, tudi za enega izmed pionirjev tega razreda. In ko se je zdelo, da je njihova ponudba popolna, so na dno modelne palete uspeli umestiti še en povsem nov avtomobil, GLB, ki bo pomenil dopolnitev modela GLA v razredu kompaktnih križancev.

Čeprav se uvršča med športne terence, pa GLB za razliko od manjšega brata (ki je mimogrede svoj debi doživel na istem salonu leta 2013) precej bolj robusten videz in tudi veliko več prostora. Nenazadnje bo v njem na 4,63 metrih dolžine po zaslugi dolge strehe, 2.829-milimetrske medosne razdalje, pomičnih sedežev v drugi vrsti in pokončnih zadnjih vrat prostor našlo do sedem potnikov.

Navajeni smo, da so v posameznik križancih znamke Mercedes-Benz številni elementi običajnih modelov z isto črko v imenu. GLB se tako, ko pride do zasnove armaturne plošče v veliki meri zgleduje po razredu B, po katerem povzema tudi videz info-zabavnega sistema MBUX, katerega pa, kot se za avtomobil tovrstnega kova spodobi, dopolnjujejo aluminijasti dodatki, ki dajejo celotni strukturi oziroma armaturni plošči večjo oporo. Notranjost je sicer v razstavnem modelu obdana z usnjem in orehovim lesom z odprtimi porami.

Zaenkrat potrjen zgolj ‘bencinar’

Koncept je sicer opremljen tudi s številnimi dodatki na zunanjosti, s katerimi so mu dali še nekoliko bolj atraktiven videz pravega terenskega vozila, kot so platišča s terenskimi pnevmatikami, črni strešni nosilci za prtljago z vgrajenimi LED lučmi in pa različnimi pripomočki za vožnjo po brezpotjih. Kateri izmed njih bodo na voljo tudi v serijski izvedbi ali vsaj v dodatni opremi bo seveda jasno šele ob predstavitvi serijske različice, je pa že sedaj jasno, da bo avtomobil štirikolesno gnan, za sam pogon pa bo med drugim skrbel dvolitrski bencinski motor z močjo 165 kilovatov oziroma 225 ‘konjev’, enak tistemu iz Mercedes-Benz A250.

V primeru GLB-ja – ki se ga je zaradi robustnega videza prijel vzdevek ‘mali G’ – gre morda resda za koncept, ki pa bo po neuradnih podatkih na trg zapeljal že proti koncu tega leta, zaradi česar je relativno serijski videz pravzaprav povsem razumljiv. Cene naj bi se medtem gibale nekje med modeloma GLA in GLC oziroma v bližini 40.000 evrov.





Nedavne objave:




MasterCard - za ljudi, ki ljubijo svobodo.
 
viabuy mastercard
 
Neodvisno od vašega kredita in prihodka.