Fantje iz skupine Čuki so te dni upravičeno ponosni: podrli so namreč rekord med slovenskimi ansambli, saj je njihova pesem Ko ko ko dosegla deset milijonov ogledov.
»To je res velik dosežek, saj nam je to uspelo v treh letih,« nam je povedal šef Čukov Jože Potrebuješ, avtor največjih otroških hitov pri nas. Pesem Ko ko ko je otroško razigrana, videospot pa zabavno farmsko obarvan. A ustvarjanje za otroke se je začelo po naključju, nam je pojasnil Jože.
»To, da smo začeli ustvarjati za otroke, se je zgodilo bolj slučajno, s pesmijo Krokodilčki, ki sploh ni bila mišljena za otroke. Postala je megahit in tako so nas začeli poslušati tudi otroci. Potem je prišlo povabilo TV Slovenija za avizo oddaje Hugo in zatem naslednja otroška uspešnica: Mi gremo pa na morje. Kot večina otroških pesmi je bila tudi ta napisana za moje otroke, iz naših družinskih ‘internih for’. In seveda ustvarjamo za oddajo Ribič Pepe, ki je posebnost med oddajami pri nas, na sporedu je že 13 let.«
Bend za vse
Jože se zaveda, da je ustvarjanje za otroke odgovorno delo.
»Če ustvarjate za otroke, se lahko zgodi, da vas imajo za ‘otroški bend’, kar pa je pri nas malo slabšalno. A jaz pravim: kar se Janezek nauči, to Janezek zna. Če bodo otroci lahko že od malega poslušali glasbo in pesmice v slovenščini, bodo slovensko glasbo poslušali tudi kasneje in cenili slovenski jezik.«
Čeprav je pri nas kar nekaj izvajalcev, ki ustvarjajo pesmi za otroke, so Čuki v zadnjih 20 letih zagotovo ustvarili največ otroških uspešnic. In kmalu bodo svojo mlajšo publiko spet razveselili:
»Čez dva tedna izide nov videospot, za pesem Kam se želvica je skrila, delno je animiran in zelo zabaven. Moram reči, da imamo srečo, saj smo Čuki bend za vse generacije, poleg otrok in njihovih staršev nas posluša tudi mladina.«
Lahko dodamo še, da imajo poleg rekorda ogledov pesmi Ko ko ko Čuki še dva razloga za veselje: so skupina, ki ima največ ogledov videospotov, in drugič, posnetek njihovega jubilejnega koncerta ob 30-letnici iz Cankarjevega doma z naslovom Čuki legende je najbolj gledan koncert kakšnega slovenskega izvajalca.
Ko ko ko je dosegel rekordnih 10 milijonov ogledov, so skupina, ki ima največ ogledov videospotov, in tretjič, posnetek njihovega jubilejnega koncerta ob 30-letnici iz Cankarjevega doma z naslovom Čuki legende je najbolj gledan koncert kakšnega slovenskega izvajalca.
OCONNECT je orodje za HD avdio in videokonference, ki ga poganja umetna inteligenca.
OCONNECT - spoznajte nov in boljši način povezovanja.
14-dnevno brezplačno testiranje.
► ONPASSIVE je sedaj na voljo vsem. Več informacij najdete na spletni strani ONPASSIVE, kjer se lahko registrirate in pridobite nov elektronski naslov OMAIL.