DIGGIT daje glas ženskam

Čeprav na področju komuniciranja in marketinga deluje več žensk kot moških, pa na odrih festivalov, konferenc in drugih dogodkov še vedno prevladujejo moški. »To smo hoteli spremeniti, zato na DIGGIT-u dajemo glas ženskam. Ne pravimo zaman, da za vsakim uspešnim moškim stoji uspešna ženska. Kljub temu pa se nas ne sliši dovolj, tudi zato ker se nočemo javno izpostavljati. Žal so stereotipi, da je odločna in samozavestna ženska tudi agresivna in ‘gre preko trupel’, v naši družbi še kako prisotni,« pravi Simona Kruhar Gaberšček, programska direktorica DIGGIT-a.

Športnice, podjetnice, menedžerke, komunikatorke …

Letos bodo zato na obeh odrih DIGGIT-a, osrednjem, katerega rdeča nit bo »navdihovanje«, in vzporednem, kjer bodo predstavljene najboljše prakse digitalnega komuniciranja v Sloveniji, prevladovale ženske, saj jih bo med govorci vsaj 60 odstotkov. Na glavni oder bo med prvimi stopila Sara Isaković, najuspešnejša slovenska plavalka, dobitnica srebrne olimpijske medalje, ki je svoje novo poslanstvo našla v športni psihologiji. Udeležencem DIGGIT-a bo psihološki vidik učinkovitosti in preseganja lastnih zmogljivosti približala na praktičen, zabaven in dostopen način. Sledil bo »šopek« šestih sogovornic, uspešnih poslovnih žensk, ki bodo vsaka v 10 minutah razkrile delček svojega življenja, plati, po kateri jih še ne poznamo. Iz tujine pa prihajata Faye Liddle-Moore, komercialna direktorica za Severno Evropo v podjetju Outbrain, pionirju na področju sožitnega oglaševanja, in Ioanna Mingou, vodja marketinga za Grčijo pri Mastercardu.

Zakaj bi se bali nečesa, kar nam povečuje udobje in ugodje?

Velik poudarek bo konferenca torej namenila vedno bolj aktualnemu vprašanju, kako vzdrževati ravnovesje med poklicnim in zasebnim življenjem, saj se v digitalnem svetu meje med njima vse bolj brišejo. Kot pravi Ariana Nina Eror, direktorica za razvoj partnerstev pri konferenci DIGGIT, digitalizacija ni le trend, temveč način življenja. »Vsak napredek je grožnja ustaljenemu, hkrati pa je pot v prihodnost. Zakaj bi se bali nečesa, kar nam povečuje udobje in ugodje? Osebno se ne bojim digitalizacije in robotizacije, bolj se bojim, da sami postajamo roboti. Prav zato je naloga konference DIGGIT, da se malo zaustavimo, da našo skrb usmerimo k okolju, svoji telesni kondiciji in počutju. Da ne pogledamo na telefon, ko želimo videti, kakšno je vreme zunaj, ampak da pogledamo skozi okno.«


Slovenia Shop potovanje potujte vedno z nami

 
Več drugih ponudb najdete TUKAJ !
 

Nedavne objave:

  • Husqvarna Svartpilen 701 Style že pri trgovcih

    Husqvarna je modeloma Svartpilen in Vitpilen v razred slečenih motociklov prinesla nekaj drugačnosti in svežine, zdaj pa je čas za širjenje ponudbe. Model Svartpilen 701 Style je seveda še vedno cestni motocikel, vendar z novo barvno grafiko, stilom flat-track ter nekaterimi prestižnimi dodatki. Svartpilen 701 Style je […]

  • Volvo se bo še bolj približal lastnim strankam

    Volvo se je v zadnjem času poleg elektrifikacije močno posvetil tudi komunikaciji s strankami oziroma novim načinom prodaje ter ponudbe svojih vozil. Tako je z lansiranjem modela XC40 uvedel novo možnost najema vozila, pri čemer bo ‘kupec’ ali bolje rečeno uporabnik avtomobila vsaki dve leti prejel drug avtomobil, […]

  • Akrapovič odhaja na svoj prvi Erzbergrodeo

    Štiridnevni dogodek je spektakel, poln akcije in adrenalina, ki se idealno ujema z Akrapovičevim etosom. Steza, na kateri poteka t. i. prolog in je poznana pod imenom Železna cesta Blakläder, se vzpenja 1.466 m nad morjem in je dolga 15 km. Za vse tekmovalce je velik izziv, saj je polna šikan, vzponov in spustov pri […]

  • Sedenje je novo kajenje

    Ste se udobno namestili? Kljub temu ne ostanite v tem položaju predolgo, saj to ni dobro za vaše zdravje. Kako pomembno je, da se ukvarjamo s kakšno fizično aktivnostjo, je postalo bolj očitno kot kadarkoli. Zdravnike skrbijo podatki, po katerih več ljudi umre zaradi sedečega načina življenja kot denimo […]

  • BMW serije 1 je postal…manjši?

    Premijske kolmbilimuzine se morda ne zdijo ravno najbolj prodajan avtomobilski segment, še posebno ob dejstvu, da po dolžinskih centimetrih (njihovi) proizvajalci že ponujajo tudi športne terence. A trg zanje kljub temu obstaja. To dokazuje še vedno zelo sveži Mercedes-Benz razreda A, to dokazuje tudi prihajajoči […]


Slovenia Shop potovanje
 
Več informacij dobite TUKAJ !