Dovolj ? Skoraj preveč…

Pri Oplu so tako prepričani, da se odnos do električno gnanih avtomobilov spreminja, da je sprejemanje tega pogona vse bolj razširjeno, toda številni kupci si vendarle želijo avtomobila, kot ga poznajo. In Corse, kot si jo želijo – torej simpatičnega, sodobnega, pa vendar kompaktnega (pri)mestnega avtomobila. Tudi če gre za električni pogon, so bistveni enostavno upravljanje, lahkotna vožnja in neproblematično polnjenje.

Zdi se, da zmore nova Corsa-e vse to brez težav ponuditi, temu pa dodaja še prostorsko izkoriščenost, udobje in seveda, kar je še kako pomembno – zelo spodoben doseg. S katerim pravzaprav presega pričakovanja za majhne avtomobile, saj omogoča do 337 kilometrov dosega z baterijski paketom (tekočinsko hlajenim), ki ponuja zmogljivost 50 kWh in je spretno nameščen v dno vozila.

Dovolj ? Skoraj preveč...

Seveda gre za platformo CMP, ki jo je Opel ‘podedoval’ v trenutku, ko je znamka zamenjala lastnika. Pri koncernu PSA so si namreč za to generacijo vozil že v osnovi zamislili sodobno multienergijsko platformo, ki bi poleg motorjev z notranjim izgorevanjem omogočala tudi namestitev električnega pogona.

Za Corso so si tako zamislili zmogljiv motor s 100 kW, ki prek enostopenjskega menjalnika poganja prednjo os, vozniku pa so na voljo tudi trije vozni programi, s katerimi nadzoruje največjo moč in podajanje te moči in navora, s tem pa tudi porabo in obnašanje Corse (Norma, Eco in Sport – razlage verjetno ne potrebujejo). Največji doseg 337 km je seveda možen z načinom Eco, verjetno pa tudi Normal, s spretnim izkoriščanjem regeneracije zavorne energije, ki omogoča tudi pojemek med 0,6 in 1,3 m/s.

Tudi med vožnjo je nova Corsa predvsem – Corsa. Celotno okolje je znano iz modelov z notranjim izgorevanjem, ročica menjalnika je iz modelov s samodejnim menjalnikom, grafika digitalnih merilnikov je podobna (prilagodljivost in odzivnost še vedno nista na ravni konkurence), osrednji zaslon ponuja nekaj dodatnih informacij, povezanih z električnim pogonom.

Dovolj ? Skoraj preveč...

Predvsem pa Corsa ponuja odločen in zmogljiv agregat, s katerim je tale Opel zmagovalec mestnih dvobojev od semaforja do semaforja! Če to seveda želite … Dokler je asfalt suh in oprijema dovolj, je to do 50 km/h avto, ki te res lahko nasmeji (mimogrede – 2,8 s pospeška obljubljajo)! In vse, kar mora voznik narediti, je – pritisniti nogo na pedalko ‘plina’ do tal. Potem se Corsa silovito in sunkovito požene naprej v tisti značilni tišini z nekaj oddaljenega piskanja, saj je vseh 260 Nm navora na voljo že pri 300 vrtljajih … In silo tega navala navora tudi elektronika težko kroti, zato se kolesa zmorejo obrniti v prazno, zlasti, če je podlaga vlažna.

S tako vožnjo je obljubljen doseg seveda dolg, ampak po mestu, z malo predvidevanja, regeneracije in prizanesljivosti je povprečna poraba znašala okoli 18 kWh, preostali doseg pa je računalnik prikazoval dokaj realno. Navsezadnje gre za avto, ki tehta 1455 kilogramov (345 le baterija), tako je rezultat čisto sprejemljiv.

No, zaradi teže so bili pri Oplu prisiljeni nekoliko prilagoditi tudi podvozje: nov je pomožni okvir prednje osi, dodelan zadnji, prilagojeni so blažilniki in vzmeti ter lastnosti elektrohidravličnega krmilnega serva. Med vožnjo je to čutiti kot čvrstost podvozja, ki se ne zmore tako uspešno prilagajati cestnim neravninam, sta pa teža in nameščenost baterije v dno tudi znižali težišče, ki je deset odstotkov nižje. V zavojih, zlasti počasnejših in daljših, kjer gibanje mase ni tako izrazito, je tudi zato Corsa-e agilen in okreten avto.

Dovolj ? Skoraj preveč...

Tudi pri polnjenju so pri Oplu suvereni – do 100 kW zmore sprejeti polnilnik na enosmernem toku, pri izmeničnem (AC) do 7,4 kW, doplačati pa je mogoče za 11 kW, če se vam to zdi smiselno. V idealnem primeru je lahko torej baterija do 80 odstotkov polna v približno pol ure, z močnejšim 11 kW polnilnikom pa v dobrih osmih urah.

Zmogljivosti torej, ki bi jih prej pričakoval v razredu ali dveh višje. Morda bi v tem razredu nekoliko manjša baterija zadovoljila večino potreb in resno vplivala na ceno …

V prvi uri

3. minuta: Corsa kot Corsa, bi rekel … avto mi je bil itak všeč. Ker obljublja več dinamike.

7. minuta: Filozofija mi je blizu – avto kot avto, le pogon je drugačen. Sicer pa nizko sedenje, dobro ergonomija, ogromno opreme …

23. minuta: Ojojoj, kako ta ‘električar’ potegne z mesta! Impresivno … V zavoj gre hitro, elegantno, ampak najraje pri zmernih hitrostih.

55. minuta: Poraba je res zmerna, doseg se v mestu zdi zelo realno preračunan in težko bi kdo rekel, da Corsi-e kaj manjka na tem področju.


Delite objavo s prijatelji:
 
 

Nedavne objave:  
  • Pripravki iz bezgovih jagod krotijo viruse

    Naj vas ne zamika, da bi bezgove jagode stiskali in pili sveži sok ali jih celo mešali med sadne solate. Po njih nam bo lahko slabo, povzročijo lahko hudo drisko in črevesne krče. Kar nekaj načinov je, da shranimo jagode in jih uporabimo, kadar bo nujno, to pa je tako rekoč vse leto, ne samo

  • (Svetovna premiera) Ruski Renault prihaja v Evropo

    Ime Renault Arkana evropskim voznikom ali pa avtomobilskim poznavalcem, vsaj tistim, ki nekoliko bolj površno spremljajo dogajanje ne pove kaj dosti. Ime Renault Megane Conquest na drugi strani verjetno tudi ne, vseeno pa se sliši znano in pomaga orisati, da vsaj približno vemo, o kako velikem avtomobilu je govora. No, v resnici gre za dva

  • Kakšna je koronaposezona na Hrvaškem ?

    Na Hrvaškem je trenutno 115 tisoč turistov, kar predstavlja 40 odstotkov lanskega turističnega prometa v posezoni. Ob domačih gostih prevladujejo predvsem nemški turisti, sledijo turisti iz Poljske, Slovenije, Češke in Avstrije. Po poročanju hrvaškega portala Index je slaba posezona prizadela predvsem hotelirje, tudi lastniki apartmajev […]

  • Ljubezen po domače: Hud udarec za Esmeraldo

    Esmeralda Rupnik je tista sivolasa gospa, ki se je 4. sezone resničnostnega šova Ljubezen po domače udeležila s svojim psičkom. Njen nasmeh skriva žalostno zgodbo, prav snemanje oddaje ji je namreč predstavljalo edino obliko oddiha, ki si ga je privoščila v minulih letih. Esmeralda je namreč zadnje desetletje skrbela za svojo obolelo […]

  • Na Dunaju koronatesti z grgranjem kar v šolah

    »Mobilna ekipa zdravstvenih delavcev bo na poziv prišla v šolo, opravila enostaven test z grgranjem ter najpozneje v 24 urah sporočila rezultat,« sporočajo dunajske mestne oblasti. Učenci ali učitelji s sumom na okužbo bodo na prostem ali v večjem zračnem šolskem prostoru opravili enostaven test z grgranjem, ki traja eno minuto. […]

  • Nisi prišel sem zato, da bi preživel celo življenje v brezpogojni ljubezni

    Dragi človek, nekatere stvari razumeš malce napačno. Nisi prišel sem zato, da bi preživel celo življenje v brezpogojni ljubezni. Da bi postal mojster brezpogojne ljubezni. Iz brezpogojne ljubezni si prišel in tja se boš tudi vrnil. Sem pa si prišel, da bi izkusil svojo lastno ljubezen. Univerzalno ljubezen. Zmedeno ljubezen. Kaotično […]

  • To je nova poslovna pot Tare Zupančič

    Po številnih namigih je voditeljica Tara Zupančič le razkrila, kakšna je njena nova poslovna pot. Ker je kot voditeljica ostala brez zaslužka, je pogumno pokukala izza okvirjev in ustvarila nekaj novega, drugačnega. Kaj natanko? Zvok v sliki. »Personaliziran zvok prelit v umetnost – kjer se vaše najljubše besede, zvoki narave, utrip […]

 

Veseli smo vašega obiska …

  • 249.999 ogledov naše spletne strani.


.Imejmo se radi.



V spodnjem iskalniku poiščite: