Honda NC750 Integra S (2019)

Seveda ne trdim, da pri Hondi, potem ko model prispe v prodajne salone, nanj enostavno pozabijo, nikakor pa nismo pogosto priča drastičnim spremembam. Po eni strani te niso potrebne, po drugi strani pa je pri Hondi tako, da če nekaj ne gre v denar, na to precej hitro pozabijo. Se še spomnite modelov CTX1300, DN-01, morda Vultusa? Nekoč priljubljena CBF600 je v devetih letih dobila zgolj čistejši izpuh in nekaj novih barv. Torej, pri Hondi popravljajo le tisto, kar je zaradi različnih razlogov pač nujno potrebno. Vse drugo je v skladu s pričakovanji in korektno že od samega začetka.

Tako velja tudi za Integro. Odkar je kot tretji član družine NC (New Concept) v letu 2012 ugledal luč sveta, se je ta križanec med motociklom in skuterjem spreminjal le toliko, kot je bilo nujno potrebno in seveda bistveno. O Hondi Integri smo v preteklosti zapisali veliko dobrega in tudi danes ni razlogov, da ne bi bilo tako. Integra ostaja zelo okreten, dinamičen, lep in zaupanja vreden motocikel. Pardon, skuter. Kakorkoli, z omenjenimi modifikacijami ni postal samo boljši, ampak se je po mojem mnenju brez dileme povzpel tudi na prvo mesto med modeli iz serije NC. Zakaj? Ker je Integra tista Honda, ki ji odlični DCT menjalnik med vsemi Hondami najbolje pristaja, zato ker se pelje kot motocikel ter zato, ker v vožnji vedno streže z neko sproščujočo energijo.

Moti le informacijski zaslon. Težava ni v tem, da je ta že za med tiste nekoliko zastarele, ampak v tem, da njegova skromnost zmoti harmonijo elegance in prestiža, ki ga Integra sicer izžareva. Morda bi se s tem celo sprijaznil, a glede na to, da je v hiši že na voljo boljša rešitev (Forza 300), z naslednjo nadgradnjo upravičeno pričakujem več.

Bistvo zadnje osvežitve je poleg večje varnosti brez dvoma tudi več dinamike in prožnosti. Z večjim številom vrtljajev so vsi člani družine NC pridobili več sape in tudi zvoka, z daljšimi prestavnimi razmerji pa se je cona motornega ugodja pri višjih hitrostih preselila nekaj nivojev višje. Hkrati se je še za nekaj decilitrov na sto kilometrov zmanjšala poraba goriva. Ta je na testu v programu D znašala 3,9 litra, skupno povprečje brez želje po varčevanju pa je bilo 4,3 litra.

V korist večje varnosti je z modelnim letom 2019 na pomoč priskočil sistem HSTC, ki ga poznamo kot enega izmed boljših. Pri Integri ga je mogoče povsem izklopiti in če sem povsem iskren, je tako tudi prav. Med vožnjo z izklopljenim HSTC-jem v suhem vremenu namreč nisem zaznal pretirane volje po vrtenju zadnjega kolesa v prazno, zato je takrat, ko je HSTC vklopljen, vsako njegovo posredovanje presenečenje. Za povrh pri svojem početju vztraja, vse dokler voznik plina ne zapre do konca. Povsem drugače je seveda takrat, ko je vozišče mokro in spolzko. Torej, v suhem ‘izklop’, v mokrem ‘vklop’, pa bo volk sit in glava cela.

Na večer, preden sem testno Integro vrnil, je ob kozarcu tekla razprava o tem, kaj pravzaprav Integra sploh je. Skuter? Motocikel? Ne vem, prej bi sicer rekel, da je skuter, a kaj, ko prav nič ne skriva svojih motociklističnih genov. Vem pa, da Integra združuje dobre lastnosti iz obeh svetov. Če moram, bom rekel, da je Integra zelo dober ‘bussiness-class’ skuter. Cena? Če primerjam s konkurenco, dobrih devet tisočakov, kolikor je treba odšteti za Integro, govori o tem, da pri Hondi sploh niso požrešni.


Delite objavo s prijatelji:
 
 


Nedavne objave: 
  • Tom Brady razkril skrivnost svojega uspešnega zakona

    Tom Brady, 42-letni zvezdnik ameriškega nogometa, in 39-letna brazilska manekenka Gisele Bündchen sta si usodni da dahnila februarja 2009. Po več kot desetih letih zakona sta še vedno nadvse srečna, kakšnih večjih škandalov pa v njunem razmerju ni bilo. V intervjuju, ki ga je dal za televizijsko […]

  • Čokolada – zaveznica srca !

    Je čokolada res tako zdrava in zakaj? Kaj je tisto, na kar moramo biti kljub njenim blagodejnim učinkom vendarle pozorni ? Čokolada že kar nekaj časa velja za živilo, ki ni samo odličnega okusa, temveč ima povrhu vsega še mnogo pozitivnih zdravstvenih učinkov. Vsaj tako trdijo mnoge zdravstvene […]

  • Kako se soočiti z radovednimi sorodniki ?

    A kako reagirati, brez da bi pri tem v slabo voljo spravili kogarkoli, vključno sebe? Jasno je, da je včasih enostavno potrebno postaviti meje, a eno je, če to naredimo na osoren način in drugo, če se za vprašanje zahvalimo in odgovorimo z: »Resnično se o tem trenutno ne bi rada pogovarjala« ali […]

  • Radikalizrani Triupmh Tiger 900 (2020)

    Večja prostornina motorja, višja in ravnejša krivulja navora in manjša masa, so ključne novosti, ki jih v leto 2020 prinaša nova generacija Tigra iz srednje kategorije. Triumph ne skriva apetitov in želja po tem, da bi z novim modelom prevladal na trgu srednjekategornikov, v katerega v letu 2020 prihaja […]

  • Novi primeri ošpic, ob znakih ostanite doma !

    “Če opazite za ošpice značilne bolezenske znake, o tem PO TELEFONU takoj obvestite izbranega osebnega zdravnika in ostanite doma. Pomembno je, da NE hodite v čakalnico in ne širite bolezni,” opozarjajo na NIJZ. Znaki bolezni pri ošpicah Od okužbe do prvih znakov bolezni traja okrog 10 dni, lahko […]

  • FOTO: Potrta Severina zasijala: Milanu na koncertu sporočila to !?

    Kot smo pisali je Severina Kojić (47) izgubila skrbništvo nad sinom Aleksandrom (7), ki je bil začasno dodeljen očetu, srbskemu poslovnežu Milanu Popoviću (55). Številni so se spraševali, ali bo Severina nadaljevala s svojo turnejo The Magic Tour, pevka pa je včeraj ovrgla vse dvome in nastopila v […]

  • kratki test: Ford Mondeo Titanium Hibrid Karavan

    Pravzaprav je tudi jasno, zakaj hibridni pogon deluje v Mondeu. Zanj so se pri Fordu odločili na drugi strani Atlantika, kjer so hibridno tehnologijo že pred časom pripravili za nekaj modelov, tudi v Mondeovem ‘bratu’ Fusionu. Za velike evropske trge je bržda pomembna dopolnitev, saj hibridni Mondeo z zelo nizko […]


Hvala, ker ste z nami – sedaj že …

  • 79.203 ogledov naše spletne strani !


Iskanje po vsebini: