Kratki test: Hyundai i20 – Korejski ‘autsajder’

Ko je Hyundai minulo poletje predstavil prenovljenega predstavnika B segmenta, model i20 smo se najprej lotil iskanja karoserijskih sprememb. Roko na srce, potrebno ga je bilo postaviti ob bok predhodniku, a ko smo enkrat to tudi storili, smo zgolj prijeli za glavo. Ko takole oba stojita drug ob drugem so le-te namreč očitne na prvi pogled, pa tudi ni jih tako malo. A vendarle namen Hyundaijeve prenove ni bil zgolj modernizirati zunanjosti avtomobila, veliko več pozornosti so namreč namenili tehnični plati avtomobila, motornemu sklopu, kateremu smo posvetili tudi največ pozornosti.

Pod pokrovom testnega avtomobila se je skrival šibkejši izmed obeh novincev v motorni ponudbi, litrski turbo trivaljnik z močjo 100 ‘konjev’ ali 73,6 kilovatov, zapisano s sodobnimi enotami. Ta je bil s kolesi povezan preko sedemstopenjskega avtomatskega menjalnika z dvojno sklopko; kombinacija, ki bi se še pred leti zdela popolnoma nesmiselna, nepotrebna; nihče nebi niti pomislil nanjo. A časi se spreminjajo, tudi na ta način.

Zgoraj navedena kombinacija hitro preseneti. Kljub majhni motorni prostornini in avtomatskemu menjalniku je avtomobil še posebno v mestnih središčih zelo poskočen in odziven, ne glede na to, ali med prestavami pretikate sami ali pa to nalogo prepustite avtomatiki. Jasno, obstajajo še hitrejši menjalniki, pa tudi precej počasnejši in v kolikor se izogibamo res agresivnim pospeševanjem (dinamična vožnja mu ne povzroča težav), pretikanja med prestavami ne boste opazili. Zadovoljstvo, še posebno z motorjem se nadaljuje na avtocesti, kjer je tako potrebno pozabiti na to, da bi hitro prehiteli vozilo pred seboj. Majhni trivaljniki pač imajo svoje omejitve. A že dejstvo, da boste tudi v bolj strme klance lahko ne le sledili prometu, pač pa to brez najmanjših težav počeli v najvišji prestavi potrjuje dejstvo, da je i20 povsem spodoben sopotnik na vseh vrstah cest.

Na voznem področju si i20 tako zasluži pohvale (dovolj čvrsto je njegovo podvozje, poraba 5,7 litrov na normnem krogu je povsem sprejemljiva, ob agresivni vožnji pa se lahko povzpne do osem litrov), grenak priokus pa pusti kabina. Medtem ko je občutek na usnjenem (in ne preveč odebeljenem) volanskem obroču dober, pa se ta hitro izgubi na enobarvni plastiki testnega vozila. Ta v celoti prekriva vsa vrata, poleg tega pa je tudi izredno trda. Monotonijo tako razbije soliden informativno-razvedrilni sistem, ki je prijazen do uporabnika, nekaj malega privajanja zahteva le sistem za upravljanje radijskega sprejemnika.

Hyundai i20 je s prenovo dobil paket asistenčnih sistemov, zajet pod imenom SmartSense, med katerimi smo največ pozornosti namenili sistemu za preprečevanje nenamerne menjave voznih pasov. Ta ves čas nadzoruje in popravlja smer vožnje vozila, zaradi česar je njegovo delovanje neopazno, a učinkovito, mu pa na drugi strani težave povzroča stoječa voda na cesti, zaradi katere ima lahko težave pri prepoznavanju oznak na vozišču.

Gledano kot celota je i20 vsekakor eden bolj zanimivih akterjev v razredu manjših avtomobilov, kjer kraljujejo Renault Clio, Volkswagen Polo, Ford Fiesta (in še bi lahko naštevali). Posamezniki, ki dajo veliko na urejeno notranjost bodo nad njegovo kabino vihali nosove, vsem preostalim, ki se s tem in z značko na motornem pokrovu ne obremenjujejo preveč pa bo ponudil povsem konkurenčen paket, ki zna na marsikaterem področju tudi presenetiti v pozitivno smer.


Delite objavo s prijatelji:
 
 


Nedavne objave: 
  • Video – pevka Gaja Prestor s tem spet navdušila

    Vsestranska mlada umetnica je svojo zvezdo v slovenskem glasbenem prostoru prižgala že s prvo skladbo ‘To je kar imam’ v letu 2018. Po poletni skladbi ‘Najino nebo’ in lanskoletni uspešnici ‘Decembra’ je Gaja pripravila novo avtobiografsko izpovedno pesem ‘Le tebe rabim’. […]

  • Tanja in Rene ujeta na romantični večerji

    Udeleženca letošnjega šova Kmetija Tanja Balanbanić in Rene Šantić sta minuli konec tedna preživela v Izoli, natančneje v hotelu Cliff Belvedere, kjer sta na lastni koži okusila številna wellnes razvajanja in pod budnim očesom kamere nastopila kot romantični par. »Delovni […]

  • To je uspešnica, ki je obnorela Slovenijo

    Štirje simpatični mladeniči, ki so se pred kratkim podali na pravi osvajalski pohod po Sloveniji in izven naših meja, so do sedaj navduševali s priredbami svetovnih ter hrvaških hitov, ki so jim dali narodnozabavno preobleko. Fante je namreč združila ljubezen do polke, ki jo med poslušalce […]

  • Isaac Palma presenetil z novo čutno skladbo ‘OBLJUBI’

    V svojem prepoznavnem slogu s katerim je osvojil občinstvo priljubljen glasbenik v vpredprazničnem in romantičnemu decembru že navdušuje z novo skladbo ‘OBLJUBI’. Novo pesem o obljubi večne ljubezni spremlja tudi video, ki prikazuje najlepše čustvo skozi štiri letne čase! Pod novo […]

  • S tem napitkom boste to zimo navdušili

    Okusni vroči napitki vas lahko v hladnejših mesecih pogrejejo, hkrati pa so tudi okusna pregreha. Za vas smo pripravili osnovni recept za vročo čokolado in dodatni recept za okusni napitek z arašidovim maslom. Osnovni recept Za 2 osebi – 500 ml mleka – 100 g čokolade – ščepec soli […]

  • Novi GLA je zrastel – najbolj v višino

    Mercedes-Benz nadaljuje s politiko izdelovanja križanske različice za vsako (kombi)limuzino, ki jo ima v ponudbi. A čeprav gre za klasične križance, ki terena ne bodo videli prav pogosto, še manjše pa so možnosti soočanja s kakšnimi ekstremnimi podvigi, pa navzven stavijo na robusten videz, […]

  • Najlepša proga, odkar obstaja smučanje

    To, da je v Obertauernu snežna odeja zagotovljena, je potrdila tudi študija, objavljena v letu 2016, ki jo je opravil tirolski raziskovalec smučarskega turizma Günther Aigner. S 264 cm maksimalne povprečne višine snežne plasti je Obertauern vodilni na lestvici sedmih s snegom najbolj obdarjenih zimskih […]


Hvala, ker ste z nami – sedaj že …

  • 81.503 ogledov naše spletne strani !


Iskanje po vsebini: