Kratki test: Peugeot Rifter GT Line 1,5 BlueHDi 130

No, Rifter seveda ni Peugeotov križanec z oznako 3008, ki mu je po prostornosti in tudi delno tehniko pod pločevino še najbližji. A komur ni mar za modne muhe (beri: videz SUV), lahko dobi manj modno usklajeni Peugeotov model, s katerim se bo skorajda enako dobro vozil, a seveda manj izstopal. Lahko celo razložim, zakaj so Partnerju dali novo ime: ker so z uporabo novosti iz njihovega osebnega programa – i-cockpita in kakovostnejših materialov za notranjost želeli poudariti, da gre pač za nekaj drugega kot pri Partnerju.

Pravzaprav jim je to dobro uspelo.

Pa še eno težavo so imeli pri Peugeotu. Tako oni kot tisti pri Citroënu in Oplu izhajajo iz iste konstrukcijske osnove, najti pa je bilo treba dovolj različnosti, da bi vsak od te trojice bil drugačen, a tudi dovolj privlačen.

Rifterjevim snovalcem moramo priznati, da so se dovolj izkazali, da zdaj ne bo več v tako hudi senci Citroënovega Berlinga, kot je bil Partner. Za to poskrbi tudi zunanjost s precej drugačno masko in lučmi, ki mu dajejo precej drugačen videz, rekel bi, da manj tovornjakarski kot pri Berlingu ali Oplovemu Combu Lifu. In pohvaliti je treba tudi voznikov položaj.

Je takšen kot pri križancih, majhen in sploščen volanski obroč ter namestitev merilnikov na vrhu armaturne plošče pa mu dajeta še dodatne točke glede uporabnosti. Seveda si točke nabira tudi glede prostornosti, tistim, ki bi ga radi uporabili kot priročen družinski avto, pa ponuja še dodatke, kot sta možnost odpiranja zgolj stekla na zadnjih prtljažnih vratih, zložljiv naslon sovoznikovega sedeža ali možnost odpiranja stekel na obojih zadnjih drsnih vratih.

V rubriko družinske prijaznosti (v različici GT Line) spada tudi dvopodročna klimatska naprava, ki se tudi v vročih dneh izkaže s primernim hlajenjem, ugajajo pa tudi trije različni programi učinkovitosti. Za primerno počutje je dovolj že najnižja stopnja, kjer je tudi dotok zraka manj intenziven, a vseeno učinkovit.

Pri Peugeotu je oprema GT Line seveda tista najbogatejša in Rifterju se dobro poda.

Izbira pogona in moči je sicer pri Rifterju široka, a v resnici sta na voljo le dva različna motorja. Turbobencinski 1,2-litrski trivaljnik je na voljo s 110 ali 130 ‘konji’, turbodizelski 1,5-litrski štirivaljnik pa s 75, 100 ali 130 ‘konji’. Če želite primerno moč za mirno vest, potem je možnosti manj, pravzaprav le obe z največjo močjo. A tista pri bencinskem motorju je povezljiva zgolj z (osemstopenjskim) samodejnim menjalnikom, tako da je za tiste, ki iščejo zmerno cenovno različico, najboljša izbira kombinacija dizla in šeststopenjskega ročnega menjalnika, kakršna je bila tudi preskušena različica. Z njo je tudi potovanje po avtocestah udobno (na nemških je brez težav mogoče voziti tudi več kot pri nas dovoljenih 130 km/h). Tudi v takšnih primerih povprečna poraba ostaja v primernem okviru! Udobno vzmetenje pa se le na bolj luknjastih cestah izkaže kot manj primerno.

Peugeot Rifter GT Line 1.5 BlueHDi 130 (2019)

Osnovni podatki

Cena testnega modela: 25.240 EUR €
Cena osnovnega modela s popusti: 23.800 EUR €
Cena testnega modela s popusti: 21.464 EUR €
Moč:96kW (130 KM)
Pospešek (0-100 km/h): 10,4 s s
Največja hitrost: 185 km/h
Poraba po ECE, mešan cikel: 4,3l/100km

Stroški (do 100.000km)

Tehnični podatki

Motor: 4-valjni – 4-taktni – vrstni – turbodizelski – gibna prostornina 1.499 cm3 – največja moč 96 kW (130 KM) pri 3.750/min – največji navor 300 Nm pri 1.750/min.
Prenos moči: motor poganja prednji kolesi – 6-stopenjski ročni menjalnik – gume 215/60 R 17 H (Goodyear Efficient Grip Performance).
Zmogljivost: največja hitrost 184 km/h – pospešek 0–100 km/h 10,4 s – kombinirana povprečna poraba goriva (ECE) 4,3 l/100 km, izpust CO2 114 g/km.
Mase: prazno vozilo 1.430 kg – dovoljena skupna masa 3.635 kg.
Zunanje mere: dolžina 4.403 mm – širina 1.848 mm – višina 1.874 mm – medosna razdalja 2.785 mm – posoda za gorivo 51 l.
Prtljažnik: prtljažnik 775–3.000 l

Naše meritve

Okoliščine meritev: T = 16 °C / p = 1.028 mbar / rel. vl. = 55 % / stanje kilometrskega števca: 4.831 km
Pospešek 0-100km:11,6ss
402m z mesta: 18,0s ( 124km/h)
Prožnost 50-90km/h: 10,0/15,2s (IV./V.)
Prožnost 80-120km/h: 12,9/17,3s (10,0/15,2 s)
Poraba na normnem krogu: 5,9 l/100km
Zavorna pot pri 100km/h: 37,7m
AM meja: 40,0m
Trušč pri 90km/h59dB

Delite objavo s prijatelji:
 
 


Nedavne objave: 
  • “Sadfishing”: Trend, ki je preplavil družbena omrežja, začela pa ga je Kendall Jenner

    Zaradi tega je nastal tudi izraz “sadfishing” – gre za angleško skovanko, “sad” pomeni žalosten, “fishing” pa ribarjenje. Gre za besedo, s katero se opisuje posameznik, ki pretirava z opisovanjem svojih težav – predvsem čustvene narave – da bi na ta način pritegnil […]

  • Robotski maskoti OI v Tokiu navdušili otroke

    Robotski različici uradnih maskot v velikosti manjšega otroka sta se danes predstavili približno 600 otrokom. Ti so bili navdušeni, robotoma so ploskali in vzklikali kawaii, kar pomeni srčkan. Maskota v modri različici- Miraitowa – je namenjena olimpijskim igram, rožnata – Someity – pa […]

  • V tem baru ženske z več kilogrami dobijo več brezplačnih pijač

    Bar Fusion Club v Dubaju je pritegnil mnogo gostov z domišljeno marketinško kampanjo. Ženske, ki ga obiščejo dobijo namreč brezplačno pijačo. Količina njih pa je odvisna od telesne teže. Več kot je kilogramov, več je brezplačnih pijač. V baru stoji tehtnica, na kateri se […]

  • V Citypark prihaja nočno nakupovanje, polno popustov in zabave s prižigom prazničnih lučk

    Prihaja namreč Polna noč popustov (”Late night shopping”). Trgovine bodo v celotnem nakupovalnem središču med 20. in 24. uro ponudile široko izbiro najrazličnejših izdelkov po znižanih cenah. Posebne akcije bodo tudi v gostinskih lokalih. Kupci bodo imeli možnost sodelovati v nagradni […]

  • Ingverjev napitek za krepitev imunskega sistema

    Ingver vsebuje veliko vitamina C, zaradi antiseptičnih lastnosti pa deluje kot naravna terapija proti prehladom in glavobolom. Priporoča se za lajšanje bolečin v grlu, pomaga namreč pri vnetju žrela in olajšuje izkašljevanje. Prav tako stimulira krvni obtok, krepi izločanje sline, lajša […]

  • Ta bodoča velemojstrica je najboljša slovenska šahistka v mladinski konkurenci

    Za šah se je navdušila v prvem razredu osnovne šole. Učitelj in oče sta jo pravilno motivirala in postavila na pot, ki ji sledi še danes. Začetni porazi so jo izredno motivirali in danes jim ni več velikokrat priča. Pravi, da jo šah navdušuje, izpopolnjuje in ji gradi osebnost. […]

  • Bo Čuka obiskala štorklja ?

    Čuki so v klepetu za Planet Tv razkrili zanimive podrobnosti iz zasebnega življenja. Skozi tematska vprašanja, vezana na naslove njihovih pesmi, smo tako izvedeli, da ima največ težav z oboževalkami Jernej Tozon, ki ima eno še posebej zvesto oboževalko. »Ja, rade pridejo, sploh če je polna […]


Hvala, ker ste z nami – sedaj že …

  • 72.570 ogledov naše spletne strani !


Iskanje po vsebini: