Kratki test: Suzuki Vitara 1.4 Boostjet 4WD Aut. Elegance Top

Znamko Suzuki bi težko uvrstili med klasične japonske znamke. No, ali pa vsaj med tiste, ki jih vseskozi videvamo na cestah. A kdor se enkrat odloči za Suzukija, se najverjetneje še lep čas ne bo odločil za katero drugo znamko. Modelna paleta morda res ni najbolj pestra, a še med tistimi avtomobili, ki jih imajo v katalogu lahko najdemo enega, ki prepriča občutno več kupcev kot preostali, to je Vitara. Ta je po prenovi pred dobrim letom dni dobila nekaj posodobitev, sami pa smo preizkusili izvedbo Suzuki Vitara 1.4 Boosterjet Allgrip Elegance Top.

Govora je namreč o najbolje opremljeni Vitari na trgu, kar ne pomeni le bolj ali manj popolnega paketa varnostne opreme, pač pa tudi izdaten paket dodatkov za večje udobje. Dodatki iz umetnega usnja, multifunkcijski volan, panoramska streha (ki mi, mimogrede, kljub opozorilom zastopnika pri 1,9-metra višine ni povzročala težav) z možnostjo odpiranja in pa velik zaslon obveznega info-zabavnega sistema. Prav slednji pa je tudi tarča sicer redkih kritik. Čeprav dimenzijsko ustrezen, pa je v celoti občutljiv na dotik, hkrati pa nekoliko preveč zakompliciran. Med vožnjo so zato s strani voznika večji posegi v nastavitve odsvetovani.

Prav vožnja pa je segment, kjer Vitara resnično blesti in na kar se tudi nanaša naslov. Čeprav gre za križanca je namreč Vitara na cesti še kako poskočna. Zahvala za to gre nedvomno odlični kombinaciji 1,4-litrskega motorja in avtomatskega menjalnika, ki zgledno prehaja navzgor in navzdol med prestavami, tako v ročnem, kakor v samodejnem načinu. Zagotovo lahko trdimo, da gre za eno boljših kombinacij v tem razredu, a previdno: čeprav je avtomobil na normnem krogu popil solidnih 6,1 litra goriva na 100 kilometrov, pa se bo poraba ob malenkost težji desni nogi in pogostejši vožnji po avtocesti pri hitrostih okrog 130 kilometrov na uro hitro dvignila v bližino osmih litrov – 7,7 litrov porabe na 100 kilometrov obljublja tudi proizvajalec, v primeru dvokolesnega pogona pa je številka (v teoriji) za 0,2 litra manjša.

Slabih 25.000 evrov stane takole opremljena Vitara, ki je že zapeljala v drugo življenjsko obdobje. Ni malo, a prav tako ni malo vsebine, ki je avtomobil ponuja, zanj pa bi tako le s težavo rekli, da je zastarel. Dvobarvna karoserija vsekakor naredi svoje.

Suzuki Vitara 1.4 Boostjet 4WD Aut. Elegance Top (2019)

Osnovni podatki

Cena testnega modela: 25.650 €
Cena osnovnega modela s popusti: 24.850 €
Cena testnega modela s popusti: 25.650 €
Izračunajte strošek zavarovanja avtomobila
Moč:103kW (140 KM)
Pospešek (0-100 km/h): 10,2 s
Največja hitrost: 200 km/h km/h
Poraba po ECE, mešan cikel: 6,3l/100km

Tehnični podatki

Motor: 4-valjni – 4-taktni – vrstni – turbobencinski – gibna prostornina 1.373 cm3 – največja moč 103 kW (140 KM) pri 5.500/min – največji navor 220 Nm pri 1.500–4.000/min.
Prenos moči: motor poganja vsa štiri kolesa – 6-stopenjski samodejni menjalnik – gume 215/55 R 17 V (Continantal Eco Contact).
Zmogljivost: Zmogljivosti: največja hitrost 200 km/h – pospešek 0–100 km/h 10,2 s – kombinirana povprečna poraba goriva (ECE) 6,3 l/100 km, izpust CO2 143 g/km.
Mase: prazno vozilo 1.235 kg – dovoljena skupna masa 1.730 kg.
Zunanje mere: dolžina 4.175 mm – širina 1.775 mm – višina 1.610 mm – medosna razdalja 2.500 mm – posoda za gorivo 47 l
Prtljažnik: prtljažnik 375–1.120 l

Naše meritve

T = 18 °C / p = 1.028 mbar / rel. vl. = 55 % / stanje kilometrskega števca: 2.726 km
Pospešek 0-100km:9,7s
402m z mesta: 15,2s ( 136km/h)
Poraba na normnem krogu: 6,1 l/100km
Zavorna pot pri 100km/h: 37,2m
AM meja: 40,0m
Trušč pri 90km/h59dB

Hvalimo in grajamo


Delite objavo s prijatelji:
 
 


Nedavne objave: 
  • Vremenska napoved: Slovenija in Evropa

    Naš vremenski pripomoček omogoča prikaz vremena za kraje v Sloveniji (napoved za 3 dni v 3 urnih intervalih) in Evropi (napoved za 3 dni v 24 urnih intervalih), temperaturo in pretok slovenskega morja, rek in jezer, količino zapadlega snega v Sloveniji, statistične podatke in vremensko napoved z besedo. Podatki so […]

  • To je nova ženska-mačka v filmu Batman

    Zoe Kravitz, hčerka glasbenika Lennyja Kravitza in igralke Lise Bonet, znana po vlogi v televizijski seriji HBO Male laži, je ženski-mački iz Batmana glas posodila že v Lego Batman Filmu iz leta 2017. Sedaj bo Catwoman, znana tudi z imenom Selina Kyle, odigrala še v filmu The Batman, ki v kinematografe po svetu po […]

  • Miranda Kerr že tretjič mamica

    Miranda Kerr, 36-letna avstralska manekenka, in njen mož, 29-letni poslovnež Evan Spiegel, ki po zakonskih vodah plujeta od maja 2017, sta se razveselila drugega skupnega otročka. Novinarji avstralske izdaje revije Marie Claire so o porodu poročali že konec preteklega tedna, zdaj pa smo dočakali še uradno […]

  • Hčerka glasbenika Lennyja Kravitza bo Catwoman v novem Batmanu

    Zoe Kravitz, hčerka glasbenika Lennyja Kravitza in igralke Lise Bonet, znana po vlogi v televizijski seriji HBO Male laži, je ženski-mački iz Batmana glas posodila že v Lego Batman Filmu iz leta 2017. Sedaj bo Catwoman, znana tudi z imenom Selina Kyle, odigrala še v filmu The Batman, ki v kinematografe po svetu po […]

  • Balkanska mladina bolje zvija džointe, kot pite

    Kokain v bureku ? Ja, tudi to lahko zasledite v neobičajnem videospotu skupine Leni Kravac. In prav okrog bureka oz. okrog pit, kot jih imenujejo v Bosni, so ustvarjalci spletli zgodbo, ki opisuje življenje mladine in hitro bledenje tradicionalnih vrednot, ki jih v njihove roke precej neuspešno predajajo starejše […]

  • Špela Grošelj najbolj srečna, ko teče s svojo 75-letno mamo

    “Ponedeljkov tek, bil si kar kulski. Motivacija za 7/10, hitrost nog 4/10, pulz soliden, mamina dobra volja in zagnanost za 12 točk! Ima jih 75, teče pa kot da bi bila 30,” je Špela Grošelj zapisala na svojem Instagram profilu in pokazala, da sta z mamo na teku zares uživali. Pevka se z mamo velikokrat The […]

  • 10 razlogov, zakaj se ne morete znebiti maščobe na trebuhu

    Maščoba na trebuhu je tista, ki je najbolj trdovratna in se je je najtežje znebiti. Tu je nekaj dokazanih razlogov, zakaj se te maščobe ne morete znebiti za vedno. Nekaj maščobe na trebuhu je v resnici dobro za vas. Maščoba tam varuje trebuh, prebavila in druge pomembne organe. A preveč […]


Iskanje po vsebini: