Križanec za voznika

Še posebej, če je takšna, kot smo jo vozili na testu. Testna Mazda CX-3 je namreč imela najmočnejši 150-‘konjski’ bencinski motor v kombinaciji s šeststopenjskim ročnim menjalnikom in štirikolesnim pogonom z vektorskim preusmerjanjem navora G-Vectoring.

Delovanje te kombinacije bo všeč predvsem vozniku, saj motor, ki pri Mazdi ostaja trmasto atmosferski in štirivaljnik, ob zmerni porabi goriva zagotovi dovolj moči za športno navdahnjene pospeške, menjalnik je natančen in s prestavnimi razmerji lepo uglašen z motorjem, volan in podvozje pa zagotavljata dober stik s podlago in natančno in predvidljivo vodljivost. S štirikolesnim pogonom pa precej daleč pridete po slabše urejenih podlagah. Mazda CX-3 torej tudi po prenovi ostaja vozniško naravnana avtomobil, kot smo bili pri tem avtomobilu, in navsezadnje vseh Mazdah, vajeni tudi do zdaj.

A to ne pomeni, da se bodo v njem slabše počutili tudi sopotniki. Na sprednjih sedežih je dovolj udobnega prostora za sedenje, zadaj pa malo manj, a v mejah razrednih pričakovanj. Mazda CX-3 je navsezadnje majhen križanec in temu primerna sta njena prostornost in prtljažnik. Izboljšani so asistenčni sistemi, infozabavni sistem pa ostaja takšen kot pri drugih najnovejših Mazdah, z razmeroma majhnim zaslonom in upravljivim le tedaj, ko se avtomobil ne premika. Zato pa ostaja vozniku na voljo regulator na osrednji konzoli, ki se izkaže celo za bolj učinkovitega od upravljanja z dotikom. Poleg regulatorja je sicer ena od novosti, ki jo je Mazda CX-3 dobila po prenovi, stikalo parkirne zavore namesto mehanske ročice.

Mazda CX-3 sicer kljub prenovi ostaja eden od najstarejših majhnih križancev na trgu, a mu je ta z bolj diskretnimi oblikovnimi prilagoditvami prinesla ravno dovolj svežine, da ostaja bolj ali manj v koraku s konkurenco. 

Mazda CX-3 G150 MT 4WD Revolution Top

Osnovni podatki

Cena testnega modela: 25.990 €
Cena osnovnega modela s popusti: 23.190 €
Cena testnega modela s popusti: 25.990 €

Stroški (do 100.000km)

Tehnični podatki

Motor: 4-valjni – 4-taktni – vrstni – bencinski – gibna prostor – nina 1.998 cm3 – največja moč 110 kW (150 KM) pri 6.000/ min – največji navor 206 Nm pri 2.800/min
Prenos moči: motor poganja prednji kolesi – 6-stopenjski ročni menjalnik – gume 215/50 R 18 V (Toyo Proxes R40)
Zmogljivost: največja hitrost 200 km/h – pospešek 0–100 km/h 8,8 s – kombinirana povprečna poraba goriva (ECE) 7,0 l/100 km, izpust CO 2 160 g/km
Mase: prazno vozilo 1.335 kg – dovoljena skupna masa 1.773 kg
Zunanje mere: dolžina 4.275 mm – širina 1.765 mm – višina 1.535 mm – medosna razdalja 2.570 mm – posoda za gorivo 48
Prtljažnik: 350–1.260 l

Naše meritve

T = 14 °C / p = 1.028 mbar / rel. vl. = 55 % / stanje kilometrskega števca: 2.368 km
Pospešek 0-100km:9,6s
402m z mesta: 16,9s ( 139km/h)
Prožnost 50-90km/h: 7,6/11,5s (IV./V.)
Prožnost 80-120km/h: 10,0/12,6s (V./VI.)
Poraba na normnem krogu: 5,8 l/100km
Zavorna pot pri 100km/h: 41,1m
AM meja: 40m
Trušč pri 90km/h v 6. prestavi58dB

Ocena

  • Mazda CX-3 ostaja predvsem vozniško naravnan majhen križanec, ki so mu ob jesenski prenovi namenili ravno dovolj sprememb, da ohranja mladostno svežino

Hvalimo in grajamo

kakovost izdelave

vozne lastnosti

motor in menjalnik

videz

morda malo pretrdo podvozje

razgled nazaj

zastarel infozabavni sistem


Delite objavo s prijatelji:
 
 


Nedavne objave: 
  • Urška se je ponovno vrnila na medijsko sceno, tokrat v vlogi …

    Urška Čepin, nekdanja voditeljica in pevka, je bila dolgo stalnica medijev in je redno polnila naslovnice s svojo bujno postavo, predvsem pa s škandali, v katere je bila vpletena. Nazadnje je leta 2011 nastopila v vladnem oglasu za sprejetje pokojninske reforme, potem pa se je popolnoma umaknila iz javnosti. Takrat se je iz […]

  • Izpoved Saše Lendero: Strta zaradi mamine smrti

    »Bilo je tako zelo težko …« pravi Saša Lendero, ki se je po dveh letih boja pretekli teden za vedno poslovila od ljubljene mame Zale, s katero sta bili neizmerno povezani. Ne le da je mama Sašo podpirala pri karieri. Bila je njena opora, prijateljica in zaupnica. Pomagala ji je pri skrbi za hčerko […]

  • Kraljica Elizabeta na konju odvihrala skozi park

    Pri častitljivih 93 letih je britanska kraljica Elizabeta še vedno neverjetno čila. Očitno zna poskrbeti za zdravje in odpornost. Samo en dan pred napori, ki so jo čakali ob praznovanju spominskega dne, si je v družbi, ki ji ustreza, privoščila sprostitev v naravi. Zajahala je konja in se v spremstvu […]

  • Takole Jan Plestenjak na skrivaj skrbi za svojo kondicijo

    Tako je še lani prisegal na kolesarjenje na sobnem kolesu, vse dokler se ni huje poškodoval s pedalom, ki se mu je zaril v meča. Huda poškodba je zahtevala operacijo in mirovanje, ki pa ga Jan ni bil posebej vesel. In kako je noga danes ? »Zelo dobro, hvala. Sem se že zdravniku zahvalil, da The post Takole Jan […]

  • Nič hudega sluteča je sedela na letalu, ko jo je pičil škorpijon

    Kaj takšnega !? Ženska, ki je z letalsko družbo United Airlines letela iz San Francisca v Atlanto, je med letom začutila pekočo bolečino v stegnu. Sprehodila se je do stranišča in slekla hlače, ko je iz hlačnice prilezel škorpijon. Kabinsko osebje je, ko jim je ženska povedala kaj […]

  • Če boste nosili te barve, boste videti mlajši

    Vse ženske si želimo mladostnega videza, pri tem pa si lahko pomagamo tudi z barvo naših oblačil. 1. Pastelno roza Ženske s svetlim tenom kože bi morale pogosteje posegati po pastelno roznih oblačilih, primerne barve pa so vse od fuksije, maline in celo vijolične. 2. Nova črna Prava črna barva ne […]

  • S kefirjem bodo vaši lasje znova zasijali

    Maske na osnovi kefirja so odlične za lase, saj lase hidrirajo, jih naredijo bolj polne in pospešujejo njihovo rast. V kefirju se nahajajo vitamini skupine B in E ter seveda proteini, ki so še kako potrebni za lep in zdrav videz las. Maska za goste lase Kefir malo segrejte in ga nato nanesite na suhe The post S kefirjem bodo […]


Hvala, ker ste z nami – sedaj že …

  • 80.180 ogledov naše spletne strani !


Iskanje po vsebini: