Mercedes-Benz V300d 4Matic Exclusive

Seveda Mercedesov razred V tudi v takšni obliki, kot je bil testni, ni vsemogočen. Štirikolesni pogon 4Matic je odličen in trebuh je kar lepo oddaljen od tal, a terenec seveda ni. Tudi udobna potovalna limuzina ne, a ko govorimo o družinskih ali potniških ’kombijih’ (v navednicah zato, ker je mnogo bliže osebnemu avtomobilu kot klasičnemu kombiju), je med najbolj uporabnimi in prilagodljivimi.

V redu, še bolj uporaben in prilagodljiv bi bil (razen za tiste, ki nujno potrebujejo osem sedežev), če bi v drugi in tretji sedežni vrsti namesto trisedežne klopi imel dva ločena sedeža. Zato, ker ju je mnogo laže prestavljati in odstranjevati (klop je tako zelo težka, da morata to početi dve osebi), pa tudi zato, ker je potem vanj veliko laže naložiti dolge športne pripomočke. Saj ne, da v testnega ni šlo: 3,3 metra dolg SUP je požrl brez težav, a je bil ta vendarle nameščen više, na zložena srednja naslonjala sedežev klopi (naslonjala so namreč ločena tretjinsko, sedežni del pa v razmerju 1/3: 2/3). Če ni imel ločene sedeže, bi šel na tla med njimi.

In ko smo že pri tem, česa bi si še želeli: kakega predalčka za drobnarije več za tiste spredaj, pa USB-vtičnic zadaj. In malo daljšega vzdolžnega pomika voznikovega sedeža (pa tudi sovoznikovega), saj je za tiste višje (recimo meter devetdeset in več) spredaj pri nogah malce tesno.

Ostalo? Odlično. Zvočna izolacija (in usmerjanje zraka okoli karoserije) je dovolj dobra, da je tak V tih tudi pri ’nemških’ avtocestnih hitrostih in te zaradi odličnega dvolitrskega turbodizla (tudi on je dovolj tih), ki zmore zelo zdravih 176 kilovatov oziroma 240 ’konjev’, tudi zlahka doseže – čeprav je šlo za dolgo različico z 3,2-metrsko medosno razdaljo, 514 centimetri skupne dolžine in 2,2 tone lastne mase.

Štirikolesni pogon se odlično znajde, ko se je treba prebiti po slabih kolovozih, strmih makadamih in lažjem terenu, seveda pa pride zelo prav tudi v snegu. Podvozje? Dovolj udobno, hkrati pa lepo nadzira neželena nihanja karoserije. Tu in tam se v notranjost prebijejo le sunki s kratkih, ostrih neravnin, a vseeno: vožnja po slabem makadamu, na primer, je veliko udobnejša, kot bi pričakovali.

Tudi klimatizacija je odlična, predvsem pa tudi zelo zmogljiva: tudi v najbolj vročih dneh je notranjost Veja na znosne temperature ohladila v le nekaj minutah, ob tem pa je zračnike mogoče zlahka nastaviti tako, da mrzel zrak ne piha naravnost v potnike.

Tale V sicer ni imel (in to mu štejemo v krepak minus) Apple CarPlaya in AndroidAuta v infozabavnem sistemu, je pa ta po drugih kriterijih za takšen avtomobil dovolj dober. Smo pa pogrešali več asistenčnih sistemov, ti, ki pa so, pa bi morali biti boljši: aktivni tempomat ustavlja preveč sunkovito, sistem za nadzor mrtvih kotov in ohranjanje voznega pasu pa sta sploh manjkala – in to kljub temu, da je imel V opremo Exclusive, ki sicer vključuje električna drsna vrata na obeh straneh (in električni pogon prtljažnih vrat), odličen samodejni menjalnik, omenjeno odlično klimatizacijo tudi za drugo in tretjo sedežno vrsto, 360-stopinsko kamero in še in še. Ja, še nekaj tisočakov bi bilo treba porabiti za varnostne asistence, pa bi bil tale V domala popoln.

In glede na to, da takšen V Exclusive že v osnovi stane slabih 95 tisočakov (in jih je tudi vreden), nekaj tisočakov za boljše sedeže zadaj in asistenčne sisteme za njegovo ciljno skupino potencialnih kupcev ne bi smela biti težava, kajne?

Mercedes-Benz Razred V V300d 4Matic Exclusive (2019)

Osnovni podatki

Prodaja: Autocommerce d.o.o
Cena testnega modela: 89.666 EUR €
Cena osnovnega modela s popusti: 62.786 EUR €
Cena testnega modela s popusti: 89.666 EUR €
Moč:176kW (239 KM)
Pospešek (0-100 km/h): 7,8 s s
Največja hitrost: 220 km/h km/h
Poraba po ECE, mešan cikel: 5,9l/100km

Stroški (do 100.000km)

Tehnični podatki

Motor: 4-valjni – 4-taktni – vrstni – turbodizelski – gibna prostornina 1.950 cm3 – največja moč 176 kW (239 KM) pri 4.200/min – največji navor 500 Nm pri 1.600–2.400/min
Prenos moči: motor poganja zadnji kolesi – 9-stopenjski samodejni menjalnik – gume 245/45 R 19 Y (Continental Conti Sport Contact)
Zmogljivost: največja hitrost 220 km/h – pospešek 0–100 km/h 7,8 s – kombinirana povprečna poraba goriva (ECE) 5,9 l/100 km, izpust CO2 156 g/km
Mase: prazno vozilo 2.127 kg – dovoljena skupna masa 3.100 kg
Zunanje mere: dolžina 4.895 mm – širina 1.928 mm – višina 1.880 mm – medosna razdalja 3.200 mm – posoda za gorivo 57 l

Naše meritve

T = 22 °C / p = 1.028 mbar / rel. vl. = 55 % / stanje kilometrskega števca: 2.458 km
Pospešek 0-100km:10,0s
402m z mesta: 17,1s ( 132km/h)
Trušč pri 90km/h61 dbdB

Hvalimo in grajamo

udobje

– premalo serijskih asistenčnih sistemov


Delite objavo s prijatelji:
 
 


Nedavne objave: 
  • Vremenska napoved: Slovenija in Evropa

    Naš vremenski pripomoček omogoča prikaz vremena za kraje v Sloveniji (napoved za 3 dni v 3 urnih intervalih) in Evropi (napoved za 3 dni v 24 urnih intervalih), temperaturo in pretok slovenskega morja, rek in jezer, količino zapadlega snega v Sloveniji, statistične podatke in vremensko napoved z besedo. Podatki so […]

  • To je nova ženska-mačka v filmu Batman

    Zoe Kravitz, hčerka glasbenika Lennyja Kravitza in igralke Lise Bonet, znana po vlogi v televizijski seriji HBO Male laži, je ženski-mački iz Batmana glas posodila že v Lego Batman Filmu iz leta 2017. Sedaj bo Catwoman, znana tudi z imenom Selina Kyle, odigrala še v filmu The Batman, ki v kinematografe po svetu po […]

  • Miranda Kerr že tretjič mamica

    Miranda Kerr, 36-letna avstralska manekenka, in njen mož, 29-letni poslovnež Evan Spiegel, ki po zakonskih vodah plujeta od maja 2017, sta se razveselila drugega skupnega otročka. Novinarji avstralske izdaje revije Marie Claire so o porodu poročali že konec preteklega tedna, zdaj pa smo dočakali še uradno […]

  • Hčerka glasbenika Lennyja Kravitza bo Catwoman v novem Batmanu

    Zoe Kravitz, hčerka glasbenika Lennyja Kravitza in igralke Lise Bonet, znana po vlogi v televizijski seriji HBO Male laži, je ženski-mački iz Batmana glas posodila že v Lego Batman Filmu iz leta 2017. Sedaj bo Catwoman, znana tudi z imenom Selina Kyle, odigrala še v filmu The Batman, ki v kinematografe po svetu po […]

  • Balkanska mladina bolje zvija džointe, kot pite

    Kokain v bureku ? Ja, tudi to lahko zasledite v neobičajnem videospotu skupine Leni Kravac. In prav okrog bureka oz. okrog pit, kot jih imenujejo v Bosni, so ustvarjalci spletli zgodbo, ki opisuje življenje mladine in hitro bledenje tradicionalnih vrednot, ki jih v njihove roke precej neuspešno predajajo starejše […]

  • Špela Grošelj najbolj srečna, ko teče s svojo 75-letno mamo

    “Ponedeljkov tek, bil si kar kulski. Motivacija za 7/10, hitrost nog 4/10, pulz soliden, mamina dobra volja in zagnanost za 12 točk! Ima jih 75, teče pa kot da bi bila 30,” je Špela Grošelj zapisala na svojem Instagram profilu in pokazala, da sta z mamo na teku zares uživali. Pevka se z mamo velikokrat The […]

  • 10 razlogov, zakaj se ne morete znebiti maščobe na trebuhu

    Maščoba na trebuhu je tista, ki je najbolj trdovratna in se je je najtežje znebiti. Tu je nekaj dokazanih razlogov, zakaj se te maščobe ne morete znebiti za vedno. Nekaj maščobe na trebuhu je v resnici dobro za vas. Maščoba tam varuje trebuh, prebavila in druge pomembne organe. A preveč […]


Iskanje po vsebini: