Novega Hyundaija i10 bo moč najti kar s pomočjo pametnega telefona

Hyundai tako kot hčerinska znamka Kia že lep čas pridno in zvesto sledi željam evropskih kupcev. Nenazadnje na Stari celini že lep čas dobivamo avtomobile, ki so tukaj zasnovani in izdelani. In čeprav pri Hyundaiju sledijo trgu z novimi športnimi terenci  in križanci ter njihovimi posebnimi izpeljankami, še vedno znajo pripraviti pravo nasprotje le-tem. Danes je tako le nekaj dni pred uradno predstavitvijo luč sveta uzrl najmanjši v modelni paleti, pripadnik A-segmenta, v katerem pa ni niti malo križanske krvi, model i10.

»Go Big«, ali ‘ciljaj na vse’, kot bi lahko v grobem prevedli besedno zvezo je hkrati tudi slogan novega malčka, ki je v primerjavi s predhodnikov nekaj milimetrov sicer izgubil v višino, a hkrati pridobil v širino, daljša pa je tudi medosna razdalja. S temi potezami so mu pri Hyundaiju zagotovili še nekoliko bolj športen značaj, po drugi strani pa bo več prostora tudi za dva ali tri potnike v drugi vrsti – konfiguracijo zadnjih sedežev bo moč določiti ob nakupu vozila. Prtljažnik bo ponujal za ta razred spodobnih 252 litrov prostora.

Ne glede na novo zunanjo podobo sicer Hyundai i10 ohranja prepoznaven videz znamke, med katerimi je velika trapezoidna maska hladilnika in pa žarometi, nekoliko narejenimi po zgledu tistih iz modela ix20, ki je mimogrede maja letos zapustil proizvodnjo. A o zastarelem videzu kljub vsemu težko govorimo, k čemur recimo pripomore dvobarvna zunanjost. Mimogrede, to bo moč odeti v skupno 22 barvnih kombinacij, pri čemer bo streha lahko odeta v črno ali rdečo barvo. Zanimiva podrobnost, serijsko vgrajena v avtomobil bo logotip z imenom modela na zadnjem stebričku, tik za zadnjim parom vrat.

Pametni telefon vedno bolj pomemben

Urbanim voznikom in voznicam je po navadi poleg videza pomembna tudi zabavana tehnologija, pri čemer je zadnja leta močno v ospredju povezljivost s pametnimi telefoni. Na tem področju pri Hyundaiju (poleg možnosti povezovanja z obema vodilnima operacijskima sistema) izpostavljajo še možnost upravljanja funkcij vozila prek telefona. Tako bo na primer moč že na daljavo upravljati navigacijski sistem ter celo poiskati lokacijo vozilo, v kolikor smo pozabili, kje smo ga pustili. S tem tako Hyundai še dodatno krepi vez med pametnimi telefoni in avtomobili, ki je novo raven dosegala ob predstavitvi nove generacije Sonate. Slednjo je namreč mogoče odkleniti kar s pametnim telefonom, s čimer je izginila potreba po pametni kartici.

Medtem, ko konkurenca na tem področju že razmišlja nekoliko širše, pa so pri Hyundaiju kot kaže zaenkrat še mnenja, da majhni avtomobili ne potrebujejo hibridnih ali električnih pogonskih sklopov. Namesto tega bo i10 na voljo le s parom bencinskih motorjev prostornine enega oziroma 1,2-litrov; prvi bo trivaljnik z močjo 67 ‘konjev’ oziroma 49 kilovatov, drugi pa štirivaljnik z močjo 84 ‘konjev’ ali 62 kilovatov. Zanimivo ob tem je, da bosta oba motorja atmosfersko polnjena, česar v zadnjih letih praktično ne vidimo več. A morda bo prav to tudi njuna prednost, kar pa bo jasno od prve polovice prihodnjega leta, ko bo i10 tudi zapeljal v salone.


Delite objavo s prijatelji:
 
 

Nedavne objave: 
  • NAJVEČJI 90/00s ŽUR V TEM DELU EVROPE – V STOŽICAH

    Scooter live!, Jan Plestenjak, Miran Rudan, Colonia, Karma, 4Fun, Anja Rupel, Flirrt, Kingston, Mambo Kings, Dadi Daz in originalna ekipa DeeJay Time – 30. 10. 2019 V času, ko se svetovna pop, modna, oblikovalska in filmska industrija množično vračajo v 90. leta in ko so številni glasbeniki iz tistega časa […]

  • BMW ne bo razvil nove generacije modela i3

    BMW i3 je kljub svoji starosti – na trgu je namreč že šest let – še vedno eden izmed najbolj priljubljenih električnih avtomobilov v Evropi. Nenazadnje je še v aprilu zasedal tretje mesto na lestvici najbolje prodajanih tovrstnih avtomobilov v Evropi, k čemur je brez dvoma pripomogla tudi lanska […]

  • Ducati Monster 1200 S ‘Black on black’

    Poleg tega, da bo Ducati 1200 S ‘black on black’ obarvan v kombinacijo svetlečih in matiranih črnih odtenkov, bo tehnično ostal enak kot sicer standardni v rdečo obarvan Monster 1200 S. To pomeni, da bo najnovejša različica motorja Testastretta 11° še naprej razvijala 147 ‘konjev’ […]

  • V New Yorku bosta dovoljena le še dva okusa elektronskih cigaret

    “Kajenje elektronskih cigaret je nevarno. Pika,” je dejal Cuomo in dodal, da zaradi te razvade, znane tudi kot vejpanje, mladi že zelo zgodaj postanejo odvisni od nikotina. Še posebej je bil kritičen do okusov, kot sta sladkorna pena in žvečilni gumi, saj po njegovem učinkovito ciljata na mlade kadilce. […]

  • “Razočarana gospodinja” Felicity Huffman za 14 dni v zapor

    Gre za testiranje, imenovano SAT (Scholastic Aptitude Test), ki je pravzaprav sprejemni izpit za kolidže v ZDA. No, bivanje v zaporu za Felicity zagotovo ne bo tako, kot smo ga vajeni iz ameriških filmov, saj bo kazen prestajala v inštituciji, ki jo je Forbes razglasil za enega od desetih najčistejših zaporov v ZDA. […]

  • Vozili smo: Ford GT/Focus ST – Hvala, Enzo Ferrari

    Za popolno razumevanje njegovega bistva se je treba vrniti krepko nazaj v zgodovino, saj avto ni povezan zgolj s klasično avtomobilsko zgodovino, ampak tudi, ali pa celo predvsem, z dirkaško. Naredili so ga daljnega leta 1963, pri čemer so prvo različico izdelali v Angliji, vse naslednje pa nato v Ameriki. Z modelom GT40 (kot […]

  • Thich Nhat Hanh: Z budizmom skladni napotki, kako doseči pravo ljubezen

    Hanhov prijazen in nežen glas je varljiv, kajti prekriva ostrino misli. Hanh namreč govori brez izmikanja, ne hodi kot maček okrog vrele kaše in z bistrim razumom umirjeno opozarja na bremena novodobnega kapitalizma, ki uničuje socialne vezi ter ljudi vse bolj oddaljuje in tišči v stisko. Včasih se zdi, […]