Novo v Sloveniji: Renault Clio – Petič, še vedno najuspešnejši

Oblikovno znan sicer že od letošnje marčne avtomobilske razstave v Ženevi je zdaj kupcem na voljo v petih motornih izvedenkah kot petvratna kombilimuzina. Renault dodatne karoserijske različice Grand Tour (karavan) ne bo več ponujal. Petvratni Clio je po videzu dokaj podoben kot je bil dosedanji. Pri Renaultu pravijo, da je bila že dosedanja oblika zelo všečna in so jo prilagodili le novim trendom in estetskim pravilom, tako ima na primer že od osnovne različice luči v tehnologiji LED, tudi žaromete.

Več sprememb in izboljšav so namenili notranjosti, predvsem žlahtnejši se zdijo materiali, ki jih uporabljajo za prevleke armaturne plošče, vrat in sedežev, boljši je tudi celoten vtis glede kakovosti izdelave. Dodatna sprememba na bolje je tudi glede info zabavnega sistema. Novi ima možnost povezave s pametnimi telefonu, prepriča pa tudi postavitev sredinskega zaslona, ta je lahko pri opremi z 9,3-palčnim zaslonom zalo opazen, ker je visoko postavljen, sprejemljiv je tudi manjši 7-palčni.

Posodobljena oprema in motorji

Pri Cliu ponujajo tudi številne varnostne elektronske pomočnike, tako da ima zdaj zares veliko dodatkov, s katerimi si lahko kupec avtomobil opremi tako, da ustreza staremu sloganu tega modela: ima vse, kar imajo veliki.

Motorna paleta obsega štiri motorje, ki so pravzaprav že stari znanci Cliove ponudbe, a posodobljeni. Litrski trivaljnik je edini brez dodatnega turbinskega polnjenja in ima v osnovnem modelu 75 ‘konj’, 900-kubični trivaljnik ima zdaj moč 100 ‘konj’, dizelska sta oba štirivaljnika  in 1,5-litrska, z močjo 85 ali 115 ‘konj’. Peti v ponudbi pa je nov, bencinski 1,3-litrski štirivaljnik (iz skupnega projekta z Mercedesom) je na voljo zgolj s samodejnim sedemstopenjskim dvosklopčnim menjalnikom (EDC) in s 130 ‘konji’ nudi kar prepričljive vozne zmogljivosti.

Številni opremski paketi

Osnovni Clio Life je na voljo je z osnovnim motorjem in tudi brez radia in klimatske naprave ter stane 10.990 evrov (Renault v septembru ponuja še tisoč evrov popusta pri nakupu katerega koli Clia). Opremska stopnja Zen k sicer že solidno opremljenemu Life dodaja ročno klimatsko napravo in radio z bluetoothom ter nekaj okrasnih dodatkov na zunanjosti. Clio Zen SCe75 stane 11.990 evrov. Z opremo Intens Renault ponuja tisto, kar menda odgovarja največjemu številu kupcev in vsebuje tudi že samodejno klimatsko napravo, različno nastavljive sedeže ter tudi električna ogledala, pa še marsikaj, tudi multimedijski sistem s sedempalčni zaslonom na dotik, radio, bluetooth in povezljivost s pametnimi telefoni prek aplikacij Apple CarPlay in Android Auto.

Clio Intens SCe 75 stane 13.590 evrov. Doplačilo za močnejši bencinski motor (TCe 100) pri obeh opremskih različicah stane 1.000 evrov. Še nekoliko bogatejši je opremski paket Edition One (menda naj bi to opremo ponujali le prvo leto prodaje), ponuja tudi parkirne pripomočke (tipala, vzvratno kamero), pa večji, 9,3-palčni multimedijski zaslon in celo navigacijo. Za Edition One TCe 100 je cena 15.750 evrov, pe bolje pa je opremljen Clio Initiale Paris, z motorjem TCe 100 stane 17.390 evrov. Osnovna turbodizla sta Clio Zen Blue dCi 85 za 14.240 evrov in Clio Intens Blue dCi 115 za 17.040 evrov.


Delite objavo s prijatelji:
 
 

Nedavne objave: 
  • NAJVEČJI 90/00s ŽUR V TEM DELU EVROPE – V STOŽICAH

    Scooter live!, Jan Plestenjak, Miran Rudan, Colonia, Karma, 4Fun, Anja Rupel, Flirrt, Kingston, Mambo Kings, Dadi Daz in originalna ekipa DeeJay Time – 30. 10. 2019 V času, ko se svetovna pop, modna, oblikovalska in filmska industrija množično vračajo v 90. leta in ko so številni glasbeniki iz tistega časa […]

  • BMW ne bo razvil nove generacije modela i3

    BMW i3 je kljub svoji starosti – na trgu je namreč že šest let – še vedno eden izmed najbolj priljubljenih električnih avtomobilov v Evropi. Nenazadnje je še v aprilu zasedal tretje mesto na lestvici najbolje prodajanih tovrstnih avtomobilov v Evropi, k čemur je brez dvoma pripomogla tudi lanska […]

  • Ducati Monster 1200 S ‘Black on black’

    Poleg tega, da bo Ducati 1200 S ‘black on black’ obarvan v kombinacijo svetlečih in matiranih črnih odtenkov, bo tehnično ostal enak kot sicer standardni v rdečo obarvan Monster 1200 S. To pomeni, da bo najnovejša različica motorja Testastretta 11° še naprej razvijala 147 ‘konjev’ […]

  • V New Yorku bosta dovoljena le še dva okusa elektronskih cigaret

    “Kajenje elektronskih cigaret je nevarno. Pika,” je dejal Cuomo in dodal, da zaradi te razvade, znane tudi kot vejpanje, mladi že zelo zgodaj postanejo odvisni od nikotina. Še posebej je bil kritičen do okusov, kot sta sladkorna pena in žvečilni gumi, saj po njegovem učinkovito ciljata na mlade kadilce. […]

  • “Razočarana gospodinja” Felicity Huffman za 14 dni v zapor

    Gre za testiranje, imenovano SAT (Scholastic Aptitude Test), ki je pravzaprav sprejemni izpit za kolidže v ZDA. No, bivanje v zaporu za Felicity zagotovo ne bo tako, kot smo ga vajeni iz ameriških filmov, saj bo kazen prestajala v inštituciji, ki jo je Forbes razglasil za enega od desetih najčistejših zaporov v ZDA. […]

  • Vozili smo: Ford GT/Focus ST – Hvala, Enzo Ferrari

    Za popolno razumevanje njegovega bistva se je treba vrniti krepko nazaj v zgodovino, saj avto ni povezan zgolj s klasično avtomobilsko zgodovino, ampak tudi, ali pa celo predvsem, z dirkaško. Naredili so ga daljnega leta 1963, pri čemer so prvo različico izdelali v Angliji, vse naslednje pa nato v Ameriki. Z modelom GT40 (kot […]

  • Thich Nhat Hanh: Z budizmom skladni napotki, kako doseči pravo ljubezen

    Hanhov prijazen in nežen glas je varljiv, kajti prekriva ostrino misli. Hanh namreč govori brez izmikanja, ne hodi kot maček okrog vrele kaše in z bistrim razumom umirjeno opozarja na bremena novodobnega kapitalizma, ki uničuje socialne vezi ter ljudi vse bolj oddaljuje in tišči v stisko. Včasih se zdi, […]