Potovalnik; McLaren predstavlja popolnoma nov avtomobil, namenjen premagovanju dolgih razdalj.

Sredinsko nameščeno motor, dva sedeža, ostra silhueta, številska oznaka v imenu in v obliki bumeranga zaključen par sprednjih žarometov. Vse to so zaščitni znaki malodane vseh vozil znamke McLaren, vsaj ko je govora o modelih, ki so na trg prišli kot serijski modeli, začenjši z modelom 12C. Temu sledi tudi novi McLaren Grand Touring ali krajše GT, le da v imenu nima številke, niti nima žarometov, s prepoznavnim zaključkom. Gre namreč za popolnoma nov avtomobil, ki pa ima navkljub poreklu s svojimi brati le malo skupnega.

Kot že ime narekuje gre za avtomobil, ki naj bi bil sposoben v kratkem času prevoziti velike razdalje, ali bolje povedano, daljša potovanja paru potnikov. Če smo pri Mclarnih običajno vajeni špartansko zasnovanih kabin, je zgodba v tem primeru popolnoma drugačna. Namesto ozkih, športnih in iz ogljikovih vlaken izdelanih sedežev bo namreč GT ponujal popolnoma usnjeno notranjost, saj se bo usnje (ali pa alkantara oziroma kašmir) bohotilo tudi po vratih, na armaturni plošči in še kje. In čeprav bo v primeru bele notranjosti kabina izredno svetla, bo ta občutek še dodatno povdarjalo stekleno strešno okno.

Omenili smo, da bo GT namenjen potovanjem, kar posledično pomeni tudi potrebo po kolikor toliko velikem prtljažnem prostoru. Za voznikom in sopotnikom se tako pod steklenim pokrovom ne bo sončil osemvaljnik, pač pa prostor za prtljago. Obema potnikoma bo tako na voljo kar 420 litrov prtljažnega prostora zadaj in še dodatnimi 150 litri spredaj; skupaj 570 litrov, kar je povsem primerljivo s sodobnimi karavani srednjega razreda. Pri McLarnu ob tem radi dodajo, da bo prostor (ob 4,7-metra skupne dolžine vozila) za prtljago dolg 185 centimetrov in tako dovolj prostoren tudi za prevoz smuči.

Po zmogljivostih še vedno športnik, ampak…

No v samem osrčju avtomobila, znotraj monokoka iz ogljikovih vlaken se bo vseeno še vedno bohotil popolnoma nov štirilitrski osemvaljnik z dvema turbo puhaloma in močjo 620 ‘konjev’ – prevedeno v danes pogosteje uporabljano enoto to pomeni 456 kilovatov. Ta bo zagotavljal najvišjo hitrost 326 kilometrov na uro in pa pospeške z mesta do 100 kilometrov na uro v vsega 3,2 sekundah – številke, ki se jih ne bi sramovali niti najbolj športno oriewntirani avtomobili.

So pa pri McLarnu celostno mislili na udobje enega ali dveh potnikov v vozilu. Tako se niso posvetili le izkoristku prostora, motorju ter vodljivosti in uporabi žlahtnih materialov v kabini, pač pa so pripravili še enega bolj naprednih infozabavnih sistemov. Ta bo med drugim na sedempalčnem ponujal navigacijski sistem z realnim prikazom stanja prometa Here, sam sistem pa bo povezan z avdio sistemom znamke Bowers & Wilkins s kar 12 zvočniki, med katerimi bodo na voljo tudi nizkotonec z ohišjem iz ogljikovih vlaken in pa membrano iz kevlarja.

McLaren prihod novinca na trg napoveduje ob koncu tega leta, že sedaj pa je znana tudi njegova cena. 163.000 funtov ali 186.900 evrov bo treba odšteti zanj, kar pomeni, da se bo po ceni uvrščal nekje v razred modela 570GT.


Delite objavo s prijatelji:
 
 

Nedavne objave: 
  • NAJVEČJI 90/00s ŽUR V TEM DELU EVROPE – V STOŽICAH

    Scooter live!, Jan Plestenjak, Miran Rudan, Colonia, Karma, 4Fun, Anja Rupel, Flirrt, Kingston, Mambo Kings, Dadi Daz in originalna ekipa DeeJay Time – 30. 10. 2019 V času, ko se svetovna pop, modna, oblikovalska in filmska industrija množično vračajo v 90. leta in ko so številni glasbeniki iz tistega časa […]

  • BMW ne bo razvil nove generacije modela i3

    BMW i3 je kljub svoji starosti – na trgu je namreč že šest let – še vedno eden izmed najbolj priljubljenih električnih avtomobilov v Evropi. Nenazadnje je še v aprilu zasedal tretje mesto na lestvici najbolje prodajanih tovrstnih avtomobilov v Evropi, k čemur je brez dvoma pripomogla tudi lanska […]

  • Ducati Monster 1200 S ‘Black on black’

    Poleg tega, da bo Ducati 1200 S ‘black on black’ obarvan v kombinacijo svetlečih in matiranih črnih odtenkov, bo tehnično ostal enak kot sicer standardni v rdečo obarvan Monster 1200 S. To pomeni, da bo najnovejša različica motorja Testastretta 11° še naprej razvijala 147 ‘konjev’ […]

  • V New Yorku bosta dovoljena le še dva okusa elektronskih cigaret

    “Kajenje elektronskih cigaret je nevarno. Pika,” je dejal Cuomo in dodal, da zaradi te razvade, znane tudi kot vejpanje, mladi že zelo zgodaj postanejo odvisni od nikotina. Še posebej je bil kritičen do okusov, kot sta sladkorna pena in žvečilni gumi, saj po njegovem učinkovito ciljata na mlade kadilce. […]

  • “Razočarana gospodinja” Felicity Huffman za 14 dni v zapor

    Gre za testiranje, imenovano SAT (Scholastic Aptitude Test), ki je pravzaprav sprejemni izpit za kolidže v ZDA. No, bivanje v zaporu za Felicity zagotovo ne bo tako, kot smo ga vajeni iz ameriških filmov, saj bo kazen prestajala v inštituciji, ki jo je Forbes razglasil za enega od desetih najčistejših zaporov v ZDA. […]

  • Vozili smo: Ford GT/Focus ST – Hvala, Enzo Ferrari

    Za popolno razumevanje njegovega bistva se je treba vrniti krepko nazaj v zgodovino, saj avto ni povezan zgolj s klasično avtomobilsko zgodovino, ampak tudi, ali pa celo predvsem, z dirkaško. Naredili so ga daljnega leta 1963, pri čemer so prvo različico izdelali v Angliji, vse naslednje pa nato v Ameriki. Z modelom GT40 (kot […]

  • Thich Nhat Hanh: Z budizmom skladni napotki, kako doseči pravo ljubezen

    Hanhov prijazen in nežen glas je varljiv, kajti prekriva ostrino misli. Hanh namreč govori brez izmikanja, ne hodi kot maček okrog vrele kaše in z bistrim razumom umirjeno opozarja na bremena novodobnega kapitalizma, ki uničuje socialne vezi ter ljudi vse bolj oddaljuje in tišči v stisko. Včasih se zdi, […]