Prva uspešna delavnica o E-mobilnosti za voznike in (bodoče) lastnike uspešno pod streho

Avtomobili – tako električni kakor klasični – so jasno namenjeni zgolj in samo vozniku in morebitnim potnikom. A če o prvih vemo vse kar je treba vedeti, običajen človek o prvih ne ve kaj dosti. Iz dneva v dan lahko tako posluša o novostih ki prihajajo na trg oziroma šele bodo, z njimi pa se v živo tako še niti ni srečal po blizu, kaj šele, da bi katerega že zapeljal ali celo kupil. Pogosto pravzaprav potencialni kupci niti nimajo pravih informacij o tem, kje kupiti takšen avtomobil, kakšne so dejanske cene, kje jih polniti. Skratka, kup je nekih neznank, pri odgovarjanju na katere so posamezniki prepuščeni samim sebi.

Prav informiranje posameznikov o električnih avtomobilih in vsem kar paše zraven pa je glavni namen predavanj, s katerimi smo včeraj v sodelovanju s Petrolom, Centrom mobilnosti Špan Brezovica in spletnim portalom E-mobility pričeli v Triglav Labu v Ljubljani. Predavanje je bilo tako namenjeno prav vsem aspektom električnih in elektrificiranih avtomobilov, od predstavitve vseh štirih vrst pogonov (hibridni, priključno-hibridni, klasični električni in pa pogon na gorivne celice) do njihovih prednosti in lastnosti.

Dogodek sta skupaj vodila Dušan Lukič, odgovorni urednik revij Avto magazin in Plugin ter Primož Lemež, urednik portala E-mobility. Skupaj sta predstavila trg električnih vozil v Sloveniji, kakšen je doseg tovrstnih avtomobilov, cene in pa možnosti subvencij. Ob tem je bil velik poudarek namenjen tudi zavračanju nekaterih mitov in splošnega prepričanja o nečisti proizvodnji električnih baterij (energija, porabljena za njihovo izdelavo je na pram bencinskim avtomobilom povrnjena že po dobrih 5.000 kilometrih), baterijah kot hudi težavi po izteku življenjske dobe (kovine, ki se nahajajo znotraj baterij so za proizvajalce izredno dragocene, zaradi česar že sami ne bodo dopustili njihovega odlaganja v naravi). Tovrstnih mitov je sicer še kar nekaj, številni med njimi pa so povsem neutemeljeni.

Kot rečeno pa so dogodku prisostvovali tudi predstavniki podjetij Petrol in pa Špan. Prvo namreč že lep čas intenzivno deluje na področju e-mobilnosti in zagotavljanja infrastrukture polnjenja pa tudi dobavljanja električne energije. Tako so tudi pomagali pojasniti možnosti polnjenja na javnih polnilnicah, ki so ob domačih polnilnih mestih brez dvoma nujno potrebne, še posebno pri premagovanju daljših razdalj. Podjetje Špan iz Brezovice pa na drugi strani že dlje časa ponuja tudi svojo serijo električnih koles, s katerimi so že dokazali, da predstavljajo odlično alternativo javnemu prometu pri gibanju znotraj mestnih središč.

Število zbranih obiskovalcev in pa dejstvo, da se je dogodek zavlekel krepko preko načrtovanega časa trajanja dokazujeta, da zanimanje za e-mobilnost v Sloveniji obstaja in da je pravzaprav vedno večje. Sami se tako že veselimo nove delavnice, ki bo potekala čez dva tedna, natančneje v ponedeljek, 27. maja. Nekaj mest za udeležbo na brezplačnem dogodku je še prostih, prijavite pa se lahko preko te povezave povezave.


Delite objavo s prijatelji:
 
 

Nedavne objave: 
  • NAJVEČJI 90/00s ŽUR V TEM DELU EVROPE – V STOŽICAH

    Scooter live!, Jan Plestenjak, Miran Rudan, Colonia, Karma, 4Fun, Anja Rupel, Flirrt, Kingston, Mambo Kings, Dadi Daz in originalna ekipa DeeJay Time – 30. 10. 2019 V času, ko se svetovna pop, modna, oblikovalska in filmska industrija množično vračajo v 90. leta in ko so številni glasbeniki iz tistega časa […]

  • BMW ne bo razvil nove generacije modela i3

    BMW i3 je kljub svoji starosti – na trgu je namreč že šest let – še vedno eden izmed najbolj priljubljenih električnih avtomobilov v Evropi. Nenazadnje je še v aprilu zasedal tretje mesto na lestvici najbolje prodajanih tovrstnih avtomobilov v Evropi, k čemur je brez dvoma pripomogla tudi lanska […]

  • Ducati Monster 1200 S ‘Black on black’

    Poleg tega, da bo Ducati 1200 S ‘black on black’ obarvan v kombinacijo svetlečih in matiranih črnih odtenkov, bo tehnično ostal enak kot sicer standardni v rdečo obarvan Monster 1200 S. To pomeni, da bo najnovejša različica motorja Testastretta 11° še naprej razvijala 147 ‘konjev’ […]

  • V New Yorku bosta dovoljena le še dva okusa elektronskih cigaret

    “Kajenje elektronskih cigaret je nevarno. Pika,” je dejal Cuomo in dodal, da zaradi te razvade, znane tudi kot vejpanje, mladi že zelo zgodaj postanejo odvisni od nikotina. Še posebej je bil kritičen do okusov, kot sta sladkorna pena in žvečilni gumi, saj po njegovem učinkovito ciljata na mlade kadilce. […]

  • “Razočarana gospodinja” Felicity Huffman za 14 dni v zapor

    Gre za testiranje, imenovano SAT (Scholastic Aptitude Test), ki je pravzaprav sprejemni izpit za kolidže v ZDA. No, bivanje v zaporu za Felicity zagotovo ne bo tako, kot smo ga vajeni iz ameriških filmov, saj bo kazen prestajala v inštituciji, ki jo je Forbes razglasil za enega od desetih najčistejših zaporov v ZDA. […]

  • Vozili smo: Ford GT/Focus ST – Hvala, Enzo Ferrari

    Za popolno razumevanje njegovega bistva se je treba vrniti krepko nazaj v zgodovino, saj avto ni povezan zgolj s klasično avtomobilsko zgodovino, ampak tudi, ali pa celo predvsem, z dirkaško. Naredili so ga daljnega leta 1963, pri čemer so prvo različico izdelali v Angliji, vse naslednje pa nato v Ameriki. Z modelom GT40 (kot […]

  • Thich Nhat Hanh: Z budizmom skladni napotki, kako doseči pravo ljubezen

    Hanhov prijazen in nežen glas je varljiv, kajti prekriva ostrino misli. Hanh namreč govori brez izmikanja, ne hodi kot maček okrog vrele kaše in z bistrim razumom umirjeno opozarja na bremena novodobnega kapitalizma, ki uničuje socialne vezi ter ljudi vse bolj oddaljuje in tišči v stisko. Včasih se zdi, […]