Reportaža: Opel Corsa – S Corso na Corso

Čeprav je morda videti drugače, znajo avtomobilske predstavitve novih modelov biti precej monotone. Ponavadi ob nehumanih jutranjih urah odletimo na izbran kraj, ob prihodu na letališče prevzamemo avto, se vozimo do hotela, kjer nemudoma sledi tiskovna konferenca ter večerja po kateri vsi hipoma popadamo v svoje postelje. Naslednji dan pa po hitrem postopku nazaj domov. Priznamo, tudi pri predstavitvi nove Opel Corse se je obetal podoben scenarij, le da je v tem primeru šlo za mednarodno statično predstavitev, torej je tudi tisti del z vožnjo odpadel. Zakaj si ne bi vse skupaj malce popestrili?

Poklicali smo na Opel in jim predlagali, da bi se v Rüsselsheim, kjer je Opel doma, kar odpeljali. “Jasno, ni problema, imamo testno Insignio”, se je slišalo z druge strani. “Mi bi kar z aktualno Corso, dobra zgodba bi bila”, smo odvrnili. Hitro so izbrskali Corso, pa ne navadno, celo GSI se je našla. Ker je pot precej dolga, smo prišli na idejo, da bi poleg povabili hrvaške kolege iz Auto motor i sporta, s katerimi že tako dobro sodelujemo pri skupnih primerjalnih testih. Kristijan Tičak – Kiki, je prišel s še bolj noro idejo: našel je Opel Corso A GSI v odličnem stanju in je predlagal, da gremo skupaj gor. Za!

Kikijeva pot se je začela nekoliko prej kot naša, a to ga ni odvrnilo od tega, da pot nadaljujemo(začnemo?) preko prelaza Ljubelj. Saj veste, pred nami je skoraj 800 kilometrov avtocest in spodobilo bi se, če že imamo športni različici Cors, da vsaj malce okusimo ovinke. Pa še kakšno pozersko fotko naredimo vmes. Kmalu smo ugotovili, da je stara Corsa v odlični formi in da nima težav z lovljenjem mlajše sestre. Je pa v aktualni Corsi zagotovo bolj prijetno sedeti, za kar poskrbijo odlični Recarovi sedeži z izdatnim bočnim oprijemom. Pot se je nadaljevala preko omejitev-tunel-omejitev-tunel-delo na cesti-omejitev-tunel avstrijske avtoceste vse do prvega zastoja tik pred nemško mejo. Vse do tega trenutka niti nismo pogrešali klime v stari Corsi, saj zaradi ravnih stranic avta ob odprti šipi prav prijetno pihlja in lepo hladi notranjost. A v trenutku ko se ustaviš, vsa vročina pod avtom udari v kabino. Uf, ni prijetno tako stati dobro ‘urco’ v zastoju.

Kaj kmalu smo se znašli na prostranstvih nemških prometnih žil, kjer smo zavzeli drugi pas z desne in z dobrim tempom lepo premagovali kilometre. Vmes smo opravili nekaj izmenjav tekočin(saj veste, telesne ven, oktanske not) ter kaj kmalu uzrli frankfurtske stolpnice. Ker je bila predstavitev nove Corse načrtovana za naslednji dan, je padla ideja, da pred odhodom v hotel obiščemo še staro Oplovo tovarno v središču Rüsselsheima. Malce nostalgičnega obujanja spominov, malce fotkanja pred kipom Adama Opla, ustanovitelja znamke in nato zaslužen počitek.

Naslednje jutro je bilo prav zabavno in malce nenavadno se z avtom odpeljati na mednarodno predstavitev in tam srečati novinarske kolege, ki so pravkar prileteli z letalom. Ker smo novo Opel Corso imeli priložnost voziti še pred uradno predstavitvijo, smo nekako slutili kaj se bo na premieri dogajalo. A vseeno, tokrat smo dobili možnost tudi povedati kak podatek več o samem avtu. Jasno je bilo, da bo Opel, tokrat v sodelovanju s koncernom PSA, sprva predstavil električno Corso, ki nosi ime Corsa-e. Gre za popolnoma na novo zasnovano in razvito šesto generacijo tega modela, ki se po sami velikosti ne oddaljuje od predhodnice. Ob baterijskem sklopu z zmogljivostjo 50 kilovatnih ur, bo Corso poganjal 100 kilovatni električni motor. Na primerni polnilni postaji jo bo moč do 80 odstotkov napolniti v vsega pol ure, celoten doseg pa naj bi po WLTP standardih znašal do 330 kilometrov.

V notranjosti bo nova Corsa precej bolj dovršena in zanimiva, uporabljeni pa bodo precej boljši materiali. Za oskrbo z zabavno-informacijsko vsebino bo poskrbel sedem- oziroma 10-palčni zaslon, korak naprej pa so storili tudi na področju varnostno-asistenčnih sistemov. Tako bo nova Corsa opremljena z matričnimi LED žarometi, aktivnim radarskim tempomatom, sistemom za nadzor mrtvih kotov, kamero za prepoznavanje prometnih znakov itd.

Za Corso-e, ki naj bi na ceste zapeljala v začetku prihodnjega leta, bo brez odštete subvencije potrebno odšteti malce manj kot 30 tisočakov. Za razliko od Peugeota, ki bo na trg najprej poslal klasično gnane različice svoje dvestoosmice, so pri Oplu prihod svojih “navadnih” modelov napovedali šele po prihodu električne Corse. Običajna ponudba Cors bo sestavljena iz dveh bencinskih in enega dizelskega motorja. Osnovo bo tako predstavljal 1,2-litrski atmosferski bencinski štirivaljnik s 75 ‘konji’ oziroma 55 kilovati moči. Nad njim bo nato v ponudbi še par 1,2-litrskih turbo-bencinskih trivaljnikov z močjo 100 in 130 ‘konjev’ oziroma 74 in 96 kilovatov, 74 kilovatov moči pa bo ponujal tudi 1,5-litrski dizel. O cenah pa je v tem trenutku še prekmalu za govoriti.


Delite objavo s prijatelji:
 
 

Nedavne objave: 
  • Drevo, pod katerim je Siddharta postal Buda, je …

    Danes jih, žal, zavoljo denarja in tudi potreb novodobnega človeka ignorantsko uničujejo, a nekoč so nanje gledali z veliko večjim spoštovanjem. Zavedali so se njihovega pomena za Zemljo, v njih pa videli tudi živa bitja. Nič kaj čudno ni, da je pod njimi iskal svoj mir tudi Sidharta, ki ga danes bolj […]

  • Ločili Meghan in Harryja: Njuni voščeni lutki nista več skupaj

    Vodstvo muzeja je Meghanino figuro prestavilo k njenim slavnim prijateljem, ki so se tudi udeležili njene poroke – k Tomu Hardyju, zakoncema Beckham in Priyanki Chopra. “Ne glede na to, da je zdaj pripadnica kraljeve družine, Meghan še vedno vodi svoje življenje na sodoben način. V muzeju hočemo […]

  • 7 pogostih napak v duhovnosti

    Tudi v duhovnih krogih se lahko človek kaj hitro zaplete v vzorce, v to, kako izpade, v tekmovalnost in egocentričnost… Včasih lahko celo opazimo, da je nekdo, ki zavestno ne prakticira duhovnih praks, bolj iskren in resnicoljuben ali živi bolj v skladu z naravo kot nekdo, ki se ima za duhovnega. Nekaj pogostih napak in […]

  • Pozor, samo pet jagod je dovolj, da se otrok z njo zastrupi

    Navadna barvilnica je v celoti strupena za ljudi in živino. Že manjša količina zaužitih jagod lahko vodi v zastrupitev ali celo smrt. Že pet jagod je dovolj za zastrupitev otroka, deset pa za odraslega človeka. Zabeleženi so pogini konj, prašičev, koz in krav. Prav tako se morajo vsakega […]

  • Po hudih nesrečah si ne prerokuje več iz kart

    Blaž Knez, ki mu lahko rečemo tudi najbolj brutalno iskren vedeževalec na svetu, saj s svojimi klicatelji v televizijski oddaji ravna vse prej kot v rokavicah, se je podal še v glasbeno kariero, ki mu za zdaj odlično uspeva, saj je imel v nekaj dneh že več kot pol milijona ogledov na youtubu. Blaž nam […]

  • Povej iskreno, povej z ljubeznijo in mirom

    Zakaj tako težko je izreči tisto, kar na duši ti leži ? Kljub temu, da s tem zavestno povzročaš si nemir. Od kje ves ta strah v tebi ? Življenje z njim je pravo tavanje v temi. Neizrečeno rojeva žalost, ki te ovira. Ali res nato ne gre brez prepira ? Pomanjkanje sočutja človeško […]

  • Kaj so zakuhali Nives Orešnik, Tin Vodopivec in pevec Urban Sever ?

    Nives Orešnik je pripravila Top Dog L’Orešnik s popečenim lososom, feta sirom, grškim jogurtom in svežo redkvico. »Moje vodilo pri kreaciji je bilo, da so vse sestavine zdrave in da iz jedi, ki je znana kot »fast food«, narediš nekaj, kar si lahko privoščiš brez slabe […]