Samoumevno učinkovit

Življenje je kruto, si večkrat rečemo. Tudi ocenjevanja tistega, kar nam ponudijo avtomobili, ki jih vsakodnevno preizkušamo, včasih običajni opazovalci ne razumejo povsem. Se zgodi, da se nad katerim od avtomobilov ne moremo prav navdušiti, čeprav nam ponuja tako rekoč vse. Ali pa je vse, kar ponuja, tako samoumevno, da marsikaj pozabimo pohvaliti. Zdi se, da je bil tale naš (Volkswagnov) T-Cross prav takšen primerek.

Z njim se zdi vse samoumevno. Zmore veliko, čeprav gre pravzaprav za majhen in navsezadnje tudi cenovno prav ugoden avtomobil. Ocenjevalcu ne da priložnosti, da bi bil pri katerem od posameznih ocenjevalnih kriterijev nad njim močno navdušen, čeprav je v resnici ravno obratno – moral bi biti navdušen, saj s T-Crossom nimaš prav nikakršnih težav. S katerekoli strani gledaš na izkušnje z njim, gre za zadovoljstvo. A tako pač je: na nobenem področju ne izstopa, čeprav na vseh zadovolji.

Samoumevno učinkovit

Morda se kdo še spomni slavne ‘katrce’. Mene je T-Cross marsikdaj spomnil na uporabnost tiste pradavne posrečene ‘škatle’ na kolesih. Škatle v dobrem pomenu, zato ker je bila njena oblika bolj ali manj podrejena uporabnosti. Nihče pri ‘katrci’ ni govoril o lepem videzu, ampak oblikovalsko je bila vseeno dovršen avtomobil – v svoji uporabnosti. Kakorkoli gledamo, je nekaj podobnega tudi T-Cross. Ni vpadljiv, čeprav je marsikatera podrobnost na njem prav prijetna za oko. A vse je enostavno, zunanjost je oblikovana brez ambicij nekaterih oblikovalskih oddelkov, ki morajo iz običajnega avtomobila narediti spomenik oblikovalskim prijemom ali pa novogotskemu slogu.

T-Cross je zame zvezda uporabnosti. Pet odprtin za vstop (ali vnos) je dovolj velikih, da nam ne povzročajo težav, čeprav nismo ravno po običajnih standardih (v slogu ‘katrce’ bi rekli po ‘jusu’) ali če v prtljažnik hočemo vložiti kakšen večji predmet. Saj vse to lahko sicer storimo tudi pri kakšnem T-Crossovem tekmecu, a pri tem Volkswagnu se zdi, da je vse preprosteje.

Podobno je tudi z vozniškim mestom. Udobno sedenje se zdi nekaj samoumevnega, ergonomija kot iz učbenika – s pripombo o tem, da je ukinjeno nekaj upravljavskih gumbov na račun sredinskega zaslona na dotik, kjer upravljamo večino funkcij avtomobila. Volanski obroč je prijeten in sukanje volana enostavno, kljub precej dobri električni podpori pa v dlaneh ves čas čutimo stik s cesto. Tako je tudi s podvozjem. Z vsemi podlagami opravi učinkovito, tudi slabih ne čutimo, torej je tudi tu samoumevno dober.

Samoumevno učinkovit

Ko smo se prvič seznanili s Volkswagnovim litrskim turbobencinskim trivaljnikom, nas je navdajal dvom, da lahko tako majhen motor kaj zmore. Od tega prvega stika je zdaj že slabih pet let, izkušnje pa so pokazale, da je bil to zgolj predsodek. V T-Crossu je močnejša od obeh različic dovolj prepričljiva in zmogljiva, v navezi s šeststopenjskim ročnim menjalnikom pa ni težav ne pri pospeševanju, še zlasti dobro se izkaže tudi, če na plin pritisnemo, ko je motor v nižjih vrtljajih. Poleg tega se zdi, da se je tudi pri porabi goriva izkazal, na našem podaljšanem testu so bolj ali manj težke noge na pedalu za plin skozi vbrizgalne šobe treh valjev v povprečju ‘pokurile’ malenkost manj kot 6 litrov na 100 km.

Bogato opremljena različica Style zadovolji skoraj vse želje po opremi, predvsem če upoštevamo še cenovno komponento. T-Cross je nekak­šna ‘tiha voda’ (ki bregove dere). Je neopazno dober za vsakodnevno vožnjo, vsestransko uporaben, nikakor ne izstopajoč. No, nekako pravi Volkswagen …

Volkswagen T-Cross 1.0 TSI Style (2019)

Osnovni podatki

Prodaja: Porsche Slovenija
Cena testnega modela: 20.731 €
Cena osnovnega modela s popusti: 20.731 €
Cena testnega modela s popusti: 20.543 €
Izračunajte strošek zavarovanja avtomobila Samoumevno učinkovit
Moč:85kW (115 KM)
Pospešek (0-100 km/h): 10,2 s
Največja hitrost: 193 km/h
Poraba po ECE, mešan cikel: 4,9l/100km

Tehnični podatki

Motor: 3-valjni – 4-taktni – vrstni – turbobencinski – gibna prostornina 999 cm3 – največja moč 85 kW (115 KM) pri 5.000–5.500/min – največji navor 200 Nm pri 2.000–3.500/min.
Prenos moči: motor poganja prednji kolesi – 6-stopenjski ročni menjalnik.
Zmogljivost: največja hitrost 193 km/h – pospešek 0–100 km/h 10,2 s – kombinirana povprečna poraba goriva (ECE) 4,9 l/100 km, izpust CO2 112 g/km.
Mase: prazno vozilo 1.250 kg – dovoljena skupna masa 1.730 kg.
Zunanje mere: dolžina 4.108 mm – širina 1.760 mm – višina 1.584 mm – medosna razdalja 2.551 mm – posoda za gorivo 40 l.
Prtljažnik: 455–1.281 l


Delite objavo s prijatelji:
 
 


Nedavne objave:  
  • Barack Obama bi zlahka premagal Donalda Trumpa, če bi bile volitve danes

    Raziskava je namreč pokazala, da bi na hipotetičnih volitvah, v kolikor bi te potekale danes, kar 54 odstotkov vprašanih volilo Baracka Obamo, medtem ko bi jih le 43 odstotkov v isti volilni tekmi podprlo Donalda Trumpa. Trije odstotki so ostali neodločeni. V Trumpovem bazenu potencialnih volilcev je bilo 44 odstotkov […]

  • Edini slovenski nominiranec za oskarja bo dobil svoj trg

    Ljubljanski svetniki so sprejeli pobudo Slovenskega filmskega centra, ki je ob lanski 100. obletnici rojstva Franceta Štiglica Mestno občino Ljubljana pozval, naj poimenuje trg po tem velikem režiserju. Po Štiglicu bo poimenovan nov trg, nastal na strehi parkirne hiše Kozolec II., med Kersnikovo in Dvoržakovo […]

  • Oboževalci trdijo, da je Kourtney noseča, ona pa: “Ne! Zredila sem se.”

    V zadnjem času se je v javnosti na veliko govorilo, da zvezdnica resničnostnih šovov pričakuje svojega četrtega otroka, saj oboževalci pravijo, da je njen trebušček nekolikanj večji, poroča Mirror. A navihana Kourtney se ne pusti motiti. Poudarila je, da je nadvse ponosna na svoje telo in […]

  • Bolj kot smo zvesti sami sebi, bolj smo privlačni

    Na čem temelji intimnost med partnerjema ? Intimnost v zvezi temelji na: privlačnosti, spoštovanju, zaupanju in predajanju. Privlačnost označuje telesno zanimanje za partnerja ali partnerico, impulz, ki nam potrjuje dejstvo, da to osebo, ki nam je blizu, doživljamo kot zanimivo. Spoštovanje je potrdilo, da […]

  • Voditeljica se je javno poslovila od vitke postave

    Priljubljena voditeljica šova Ljubezen na vasi, Marijana Batinić, se trenutno z družino mudi na otoku Šolti. Po težkem obdobju, ko so med pandemijo ostali brez strehe nad glavo, po selitvi, vseh skrbeh in končni vrnitvi v domače okolje, so jo namreč mahnili na bližnji otok, kjer uživajo v miru […]

  • “Električna mobilnost za vse,” pravijo.

    No, pri poimenovanju vozila gre v tem primeru skorajda za skrajnost, saj so se Citroënovi snovalci in inženirji lotili električne mobilnosti precej po svoje. In na citroënov­sko samosvoj način. Namesto da bi v vozilo tlačili veliko in zmogljivo baterijo, obljubljali stotine kilometrov dosega, kar gre seveda na […]

  • 132.000 tujcev vstopilo na Hrvaško v zadnjem tednu dni

    “Število državljanov Evropske unije, ki so vstopili na Hrvaško se je povečalo. V času med 13. in 21. majem je vstopilo 227.805 potnikov, od tega 145.800 hrvaških državljanov in 132.000 tujcev. V istem obdobju je Hrvaško zapustilo 225.438 potnikov, “ je po poročanju portala […]

 

Veseli smo vašega obiska – sedaj že

  • 185.140 ogledov naše spletne strani.


V spodnjem iskalniku poiščite, kar vas še dodatno zanima: