Test: Honda NC750 Integra S (2019)

Seveda ne trdim, da pri Hondi, potem, ko model prispe v prodajne salone, nanj enostavno pozabijo, nikakor pa nismo pogosto priča drastičnim spremembam. Po eni strani te niso potrebne, po drugi strani pa je pri Hondi tako, da če nekaj ne gre v denar, na to precej hitro pozabijo. Se še spomnite modelov CTX1300, DN-01, morda Vultusa? Nekoč priljubljena CBF600 je v devetih letih dobila zgolj čistejši izpuh in nekaj novih barv, veliki Goldwing je v 15-ih letih dobil novo rit, boljši avdiosistem, navigacijo ter ‘airbag’, legendarni Varadero pa prav tako v 15-ih letih nekaj blagih kozmetičnih popravkov, šesto prestavo, ABS in vbrizg goriva. Torej, pri Hondi popravljajo le tisto, kar je zaradi različnih razlogov pač nujno potrebno. Vse ostalo je v skladu s pričakovanji in korektno že od samega začetka.

 

Tako velja tudi za Integro. Od kar je, kot tretji član družine NC (New Concept), v letu 2012 ugledal luč sveta, se je ta križanec med motociklom in skuterjem spreminjal le toliko, kot je bilo nujno potrebno in seveda bistveno. V letu 2014 je motor pridobil nekaj dodatne delovne prostornine ter novo nihajko, lani pa so mu za letošnjo sezono namenili nekaj lepotičenja, dodali popolno LED razsvetljavo in sistem proti zdrsu (HSTC), podaljšali prestavna razmerja ter na novo nastavili omejevalnik vrtljajev motorja.

O Hondi Integri smo v preteklosti zapisali veliko dobrega in tudi danes ni razlogov, da ne bi bilo tako. Integra ostaja zelo okreten, dinamičen, lep in zaupanja vreden motocikel. Pardon, skuter. Kakorkoli, z omenjenimi modifikacijami ni postal samo boljši, pač pa se je po mojem mnenju brez dileme povzpel tudi na prvo mesto med modeli iz serije NC. Zakaj? Zato, ker je Integra tista Honda, ki ji odlični DCT menjalnik med vsemi Hondami najbolj pristaja, zato ker se pelje kot motocikel, ter zato, ker v vožnji vedno streže z neko sproščujočo energijo.

Podobno kot pri ljudeh, je tudi pri Integri razumljivo, da v paketu prinaša tako dobre, kot tudi manj dobre družinske lastnosti. Med manj dobre, oziroma med tiste, ki bi jih, če bi o tem lahko odločal jaz, inženirji brez pregovarjanja morali spremeniti, sodi informacijski zaslon. Težava ni v tem, da ta že spada med tiste nekoliko zastarele, pač pa  v tem, da njegova skromnost zmoti harmonijo elegance in prestiža, ki ga Integra sicer izžareva. Morda bi se s tem celo sprijaznil, a glede na to, da je v hiši že na voljo boljša rešitev (Forza 300), z naslednjim ‘up gradeo-m’, upravičeno pričakujem več.

Bistvo zadnje osvežitve je poleg večje varnosti brez dvoma tudi več dinamike in prožnosti. Z večjim številom vrtljajev so vsi člani družine NC pridobili več sape in tudi zvoka, z daljšimi prestavnimi razmerji pa se je cona motornega ugodja pri višjih hitrostih, preselila nekaj nivojev višje. Hkrati se je še za nekaj decilitrov na sto kilometrov znižala poraba goriva. Ta je na testu v programu D znašala 3,9 litrov, skupno povprečje brez želje po varčevanju pa je bilo 4,3 litra.

V prid večje varnosti je z modelnim letom 2019 na pomoč priskočil sistem HSTC, ki ga poznamo kot enega izmed boljših. Pri Integri ga je mogoče povsem izklopiti in če sem povsem iskren je tako tudi prav. Integrin HSTC je namreč zelo strog, kot preveč zavzet mestni redar, ki kazni sicer piše upravičeno, vendar tudi tam, kjer zato ni prave potrebe. Med vožnjo z izklopljenim HSTC-jem v suhem vremenu namreč nisem zaznal pretirane volje po vrtenju zadnjega kolesa v prazno, zato je takrat, ko je HSTC vklopljen, vsako njegovo posredovanje presenečenje. Za povrh pri svojem početju vztraja vse dokler voznik plina ne zapre do konca. Povsem drugače je seveda takrat, ko je vozišče mokro in spolzko. Torej, v suhem ‘izklop’, v mokrem ‘vklop’, pa bo volk sit in glava cela. 

 

Na večer preden sem testno Integro vrnil, je ob kozarcu tekla razprava o tem, kaj pravzaprav Integra sploh je. Skuter? Motocikel? Ne vem, prej bi sicer rekel da je skuter, a kaj ko prav nič ne skriva svojih motociklističnih genov. Vem pa, da Integra združuje dobre lastnosti iz obeh svetov. Če moram, bom rekel, da je Integra zelo dober ‘bussiness-class’ skuter. Cena? Če primerjam s konkurenco, dobrih devet tisočakov, kolikor je potrebno odšteti za Integro, govori o tem, da pri Hondi sploh niso požrešni.

  • Osnovni podatki

    Prodaja: AS Moto center, Trzin
    Cena osnovnega modela: 9.490 €
    Cena testnega modela: 9.490 €

  • Tehnični podatki

    Motor: 745 cm³, dvovaljni, tekočinsko hlajen
    Moč: 40,3kW(54,8 KM) pri 6.250 obr/min
    Navor: 68 Nm pri 4.750 obr/min
    Prenos moči: avtomatski dvosklopčni 6-stopenjski menjalnik, možno ročno prestavljanje, več voznih programov
    Okvir: jekleni cevni,
    Zavore: spredaj kolut ABS, zadaj kolut ABS
    Vzmetenje: spredaj teleskopska vilica 41mm, zadaj prolink nihajka, enojni amortizer
    Gume: spredaj 120/70 17, zadaj 160/60 17
    Višina: 790 mm
    Posoda za gorivo: 14,1
    Teža: 238 (pripravljen za vožnjo)

Hvalimo in grajamo

kombinacija motor-menjalnik

menjalnik

pametni ključ

okretnost, lahkotnost

motor, poraba, prožnost v ročnem načinu

Preskromen informacijski zaslon

Strog režim HSTC

Premalo prostora za prtljago in drobnarije

Končna ocena

Honda Integra si brez dvoma zasluži svoje mesto v razredu premijskih skuterjev. Ne samo s ceno, tudi sicer predstavlja vstopni model, ki pa se z nekaj drobnimi odpustki (predvsem na račun prtljažnika) brez težav postavi ob bok svojima največjima rivaloma – BMW-ju in Yamahi.


Delite objavo s prijatelji:
 
 


Nedavne objave: 
  • Tom Brady razkril skrivnost svojega uspešnega zakona

    Tom Brady, 42-letni zvezdnik ameriškega nogometa, in 39-letna brazilska manekenka Gisele Bündchen sta si usodni da dahnila februarja 2009. Po več kot desetih letih zakona sta še vedno nadvse srečna, kakšnih večjih škandalov pa v njunem razmerju ni bilo. V intervjuju, ki ga je dal za televizijsko […]

  • Čokolada – zaveznica srca !

    Je čokolada res tako zdrava in zakaj? Kaj je tisto, na kar moramo biti kljub njenim blagodejnim učinkom vendarle pozorni ? Čokolada že kar nekaj časa velja za živilo, ki ni samo odličnega okusa, temveč ima povrhu vsega še mnogo pozitivnih zdravstvenih učinkov. Vsaj tako trdijo mnoge zdravstvene […]

  • Kako se soočiti z radovednimi sorodniki ?

    A kako reagirati, brez da bi pri tem v slabo voljo spravili kogarkoli, vključno sebe? Jasno je, da je včasih enostavno potrebno postaviti meje, a eno je, če to naredimo na osoren način in drugo, če se za vprašanje zahvalimo in odgovorimo z: »Resnično se o tem trenutno ne bi rada pogovarjala« ali […]

  • Radikalizrani Triupmh Tiger 900 (2020)

    Večja prostornina motorja, višja in ravnejša krivulja navora in manjša masa, so ključne novosti, ki jih v leto 2020 prinaša nova generacija Tigra iz srednje kategorije. Triumph ne skriva apetitov in želja po tem, da bi z novim modelom prevladal na trgu srednjekategornikov, v katerega v letu 2020 prihaja […]

  • Novi primeri ošpic, ob znakih ostanite doma !

    “Če opazite za ošpice značilne bolezenske znake, o tem PO TELEFONU takoj obvestite izbranega osebnega zdravnika in ostanite doma. Pomembno je, da NE hodite v čakalnico in ne širite bolezni,” opozarjajo na NIJZ. Znaki bolezni pri ošpicah Od okužbe do prvih znakov bolezni traja okrog 10 dni, lahko […]

  • FOTO: Potrta Severina zasijala: Milanu na koncertu sporočila to !?

    Kot smo pisali je Severina Kojić (47) izgubila skrbništvo nad sinom Aleksandrom (7), ki je bil začasno dodeljen očetu, srbskemu poslovnežu Milanu Popoviću (55). Številni so se spraševali, ali bo Severina nadaljevala s svojo turnejo The Magic Tour, pevka pa je včeraj ovrgla vse dvome in nastopila v […]

  • kratki test: Ford Mondeo Titanium Hibrid Karavan

    Pravzaprav je tudi jasno, zakaj hibridni pogon deluje v Mondeu. Zanj so se pri Fordu odločili na drugi strani Atlantika, kjer so hibridno tehnologijo že pred časom pripravili za nekaj modelov, tudi v Mondeovem ‘bratu’ Fusionu. Za velike evropske trge je bržda pomembna dopolnitev, saj hibridni Mondeo z zelo nizko […]


Hvala, ker ste z nami – sedaj že …

  • 79.200 ogledov naše spletne strani !


Iskanje po vsebini: