Domov » Blog

Tisti, ki je nekje vmes

Rahlo preoblikovanje sprednjega in zadnjega dela, novi žarometi, zadnje luči s svetilnimi diodami ter posodobitev komunikacijske tehnologije in nekaj novih elektronskih pomočnikov – vse to se namreč zdi nekako premalo ambiciozno. Je pa treba hkrati upoštevati, da je bil Q2 že v svoji prvotni podobi zelo zrel avtomobil, čeprav z zunanjostjo, ki je nekje med kombilimuzino in športnim terencem, ni ustrezal vsem okusom.

No, zdaj je z izrazitejšo masko hladilnika in zajetnejšimi bočnimi obrobami pridobil nekaj terenske moškosti, ki mu je doslej manjkala. In zato je zdaj najmanjši Audijev križanec daljši za komaj omembe vrednih 17 milimetrov.

Tudi v notranjosti se ni zgodilo nič prevratniškega. Prostorsko in elementarno je potniška kabina ostala skoraj nespremenjena, če odštejem nove barve oblazinjenja sedežev in notranjih oblog ter še nekaj drugih malenkosti. Seveda, času in razmeram primerno je instrumentna plošča vstopila v digitalno dobo. Merilniki so še zmeraj vzorno pregledni in zemljevid navigacije na odličnem 8,3-palčnem osrednjem zaslonu je lahko okrašen z barvnimi pokrajinskimi slikami. Glede instrumentarija torej nimam nobene pripombe, vse je dobro urejeno. Kritiko si zasluži le nekoliko ostarela ročica regulatorja hitrosti, ki bi jo lahko nadomestili s stikali na volanu.

Tisti, ki je nekje vmes. Audi križanec.

Še en dokaz necelovitosti prenove je okroglo vrtljivo stikalo za upravljanje komunikacijskega sistema in nastavitev – ampak, če sem iskren, še sreča, da je tako, ker so ta opravila veliko laž- ja in varnejša kot z dotiki ploščic na digitalnem zaslonu. Po tej plati je torej Q2 na veliko veselje ljubiteljev klasike bliže prejšnji kot zdajšnji generaciji modela A3. In enako velja tudi za stikala, namenjena nastavitvi klimatizacije, ki so prav tako, spet pravim k sreči, ostala mehanska.

Občutki za volanom prenovljenega Q2 so enaki, kot so bili doslej. Ugaja razmeroma visok položaj sedenja, ki skupaj z velikim vetrobranskim stek­lom daje občutek, da je avtomobil večji, kot je v resnici. Volanski obroč je ostal enake velikosti in tudi stikala na njem, ponavljam že tretjič, so k sreči še vedno mehanska, namesto drsnikov, (pre)občutljivih za dotik, kar lahko včasih bolj zagreni kot pa olajša vozniško življenje.

Pri izbiri motorjev ni prav veliko mož­nosti in med bencinskima strojema se mi zdi 1,5-litrski prisilno polnjeni štirivaljnik boljša izbira kot litrski trivaljnik, ki je za dinamičnejšo vožnjo premajhen in prešibak. Čeprav Q2 ni veliko težji, je pa precej više nasajen kot A3. Motor s 110 kilovati oziroma s 150-glavo konjenico ima povsem dovolj energije, izkaže se s prožnostjo in gladkim tekom brez pretiranih zvočnih ekscesov v višjih vrtljajih. Vseh 250 njutometrov navora je namreč na voljo že pri zelo nizkih 1500 vrtljajih in potem se navorna krivulja spremeni v ravno črto vse do številke 3500.

S tehnologijo izklopa dveh valjev, kadar motor ne potrebuje vse moči, se zdi, da bi se dalo zlasti med tako imenovanim jadranjem prihraniti nekaj kapelj bencina. Na merilnem krogu je poraba znašala 7,4 litra na 100 kilometrov, torej slab poldrugi liter nad najnižjim tovarniško obljubljenim podatkom.

Žal je samodejni dvosklopčni menjalnik nekoliko počasen in zdi se, da z enakomerno hitrostjo premika zobnike ne glede na motorno obremenitev in si vselej vzame čas za odzive, ko voznik že popusti stopalko za plin. In tudi izbiri dinamičnega voznega programa ne uspe v celoti nevtralizirati S-Tronicove anemičnosti. Zato bodo morali pri Audiju začeti razmišljati o kakšni drugačni rešitvi ali pa prenovi predvsem mehatronskega dela. Ob tem, da je prestavljanju še vedno namenjena običajna ročica, in ne kakšen stikalni nadomestek, pa sem vsekakor pogrešal volanska vzvoda.

Obnašanje na cesti je povsem v slogu Audijevih avtomobilov s sprednjim pogonom, torej samozavestno in brez rdečice na obrazu skozi ovinke, kjer se križanec počuti gibčno in suvereno zaradi zanesljivega oprijema. Nekoliko čvrstejše zaznavanje cestnih grbin je kompromis, ki ga je treba skleniti, a sem ga hitro pozabil vsakokrat ob dosegu potovalne hitrosti na avtocesti, kajti Q2 resnično mirno drsi po gladkem asfaltu in tistemu, ki sedi za volanom, ponuja občutek, da ne potuje s plebejskim avtomobilom. Kdor hoče kaj več, si lahko za dodaten denar omisli dinamično prilagajanje blažilnikov (to vsekakor priporočam) ali pa kar šport­no podvozje.

Je bila torej prenova Audija Q2 zadostna ali premalo ambiciozna? Nekje vmes. Že prej je bil to zelo prijeten, vendar premalo opažen avtomobil, česar so ne nazadnje krivi tudi pri Audiju s kopičenjem modelov v družini Q. Kakorkoli že, osvežitev je bila potrebna in koristna.

Audi Q2 35 TFSI S-Line (2021)

Osnovni podatki

Prodaja: Porsche Slovenija
Cena testnega modela: 43.410 €
Cena osnovnega modela s popusti: 31.880 €
Cena testnega modela s popusti: 43.410 €
Moč:110kW (150 KM)
Pospešek (0-100 km/h): 8,6 s
Največja hitrost: 218 km/h
Poraba po ECE, mešan cikel: 5,2l/100km

Stroški (do 100.000 prevoženih kilometrov oz. pet let)



Delite s prijatelji:
 


Nedavne objave:

Energetski val, ki vpliva na celoten planet

Prvotno objavljeno: 17. junija, 2020 @ Zdaj ni čas, da bi omejevali svoje emocije. Zdaj je čas, da postanemo svobodni. Živimo v družbi, ki ves čas od nas zahteva, da tlačimo svoje emocije, pa naj bodo pozitivne ali negativne. Programirani smo, da nadziramo svoj emocionalni aspekt, ki bi moral biti povsem svoboden. Že od malih… Preberi več »Energetski val, ki vpliva na celoten planet Več...

Dovolimo si živeti v zaupanju, da se bo vse uredilo

Prvotno objavljeno: 16. junija, 2020 @ Veš tisti občutek, ko te začne skrbeti? Skrbeti za to in ono in se začneš počasi oddaljevati sam od sebe, od verovanja in povezanosti s tam zgoraj. Kar naenkrat je vse okoli tebe temačno. Prikradejo se strahovi, glavo pa zapolnjuje samo iskanje rešitev, da razrešiš te skrbi. Ko bodo… Preberi več »Dovolimo si živeti v zaupanju, da se bo vse uredilo Več...

Ne pričakujte, da boste čez noč vse pozdravili in odpravili vse slabo

Prvotno objavljeno: 16. junija, 2020 @ Pravijo nam, naj spustimo travme, da gredo in se transformirajo v svetlobo, da mislimo pozitivno, se ne obremenjujemo… To je vse res, vendar se vsakdo verjetno zaveda, da to ni tako enostavno, kot beremo v knjigah za samopomoč ali kot nas spodbujajo razni motivacijski govorci, ki radi poudarjajo, kako… Preberi več »Ne pričakujte, da boste čez noč vse pozdravili in odpravili vse slabo Več...

4 najbolj ljubosumna znamenja zodiaka

Prvotno objavljeno: 15. junija, 2020 @ Čustvo, ki je lahko v majhni meri koristno, v veliki meri pa lahko povzroči velike težave in žalost. Z njim se v življenju srečujemo vsi, nekateri bolj, nekateri manj. Nihče pa si ne želi, da bi mu ljubosumje pokvarilo razmerje ali uničilo trenutek sreče. Spadate med znamenja, ki težje… Preberi več »4 najbolj ljubosumna znamenja zodiaka Več...

Ljubezen pride v življenje nepričakovano

Prvotno objavljeno: 14. junija, 2020 @ Ljubezen pride v življenje nepričakovano. Ne pride takrat, ko jo namensko iščete ali si jo želite. Obišče vas običajno takrat, ko mislite, da NISTE pripravljeni. Takrat, ko imate povsem druge načrte. Pride takrat, ko ste morda še vedno prizadeti in razočarani zaradi preteklosti. Pride takrat, ko ste že obupali,… Preberi več »Ljubezen pride v življenje nepričakovano Več...

Življenje je sprejemanje ter čaščenje ženske in moške energije

Prvotno objavljeno: 13. junija, 2020 @ Draga božanska moškost, moški pol, moška energija ali esenca. Ali veš, da te svet potrebuje? Pozdravljeno in uravnovešeno verzijo tebe. Ali veš, da je ključ do tvoje ozdravitve v zaupanju? V zaupanju v tvojo vrednost, moč in sposobnost. V zaupanju v tvojo silo narave. Ali se zavedaš, dragi moški… Preberi več »Življenje je sprejemanje ter čaščenje ženske in moške energije Več...

Kako naprositi vesolje, da vas bo uslišalo ?

Prvotno objavljeno: 11. junija, 2020 @ Jasno nam je, da v življenje po zakonu resonance privlačimo tisto, kar resonira z nami, z našo energijo in vibracijo, kajne? Dogodki, izkušnje in ljudje v našem življenju so tisti, ki smo jih sami pritegnili k sebi, ker smo jih potrebovali kot učitelje v tistem obdobju življenje in stanja… Preberi več »Kako naprositi vesolje, da vas bo uslišalo ? Več...

To je najpogostejša spolno prenosljiva bolezen, ki pa lahko povzroči neplodnost

Kar 75 odstotkov okuženih žensk se okužbe ne zaveda, enako velja za 50 odstotkov okuženih moških. Ocenjujejo, da je med okuženimi več žensk kot moških, a ta ocena je posledica tega, da se več žensk testira na rednih ginekoloških pregledih. Bakterija se prenaša z neposrednim stikom sluznice partnerjev med vaginalnim ali analnim odnosom, zelo redko… Preberi več »To je najpogostejša spolno prenosljiva bolezen, ki pa lahko povzroči neplodnost Več...

Horoskop: Kako si vaše znamenje napolne baterije ?

Prvotno objavljeno: 11. junija, 2020 @ Če smo utrujeni in nam primanjkuje notranje in fizične moči, poglejte, kakšen plan imajo za vas zvezdne karte… Oven Telovadba oz. gibanje in akcija. Ovni so radi fizično aktivni in če jim za to primanjkuje časa, postanejo izžeti. Gibanje poživi njihovo razpoloženje. Bik Kupovanje stvari, ki si jih običajno… Preberi več »Horoskop: Kako si vaše znamenje napolne baterije ? Več...

Kaj v resnici dela žensko privlačno ?

Prvotno objavljeno: 10. junija, 2020 @ “Njena sposobnost, da pripada Življenju, da ga čuti, nosi naprej, varuje. Da ustvarja povezanost med ljudmi. Da seje in množi dobro, da dokazuje, kako je čistost namena nepremagljiva, ko se odpravi na pot. Njena vitalnost je tisto, kar privlači, njena prodornost pred ovirami, navdušena predanost ciljem, odnosom, svojim darovom,… Preberi več »Kaj v resnici dela žensko privlačno ? Več...

ONPASSIVE - predstavitev v angleščini

▼ ▼ ▼

video
 

4 predstavitveni programi:

O-Cademy, O-Trim, O-Bless, O-Tracker

 

Več informacij in registracija:

ONPASSIVE – posel, izdelki, denar – Tvoja priložnost