Tisti pravi

vseeno: prvi Cayenne je bil morda res dovolj dober, da si je zaslužil značko na nosu, a oblikovno se niti v prvi niti v poznejših generacijah športni nos in zadek SUV-ov nekako nista ujemala. Enako, pa čeprav v manjši meri, velja tudi za zadnjo generacijo. Oziroma je veljalo, kajti zdaj je tu Cayenne Coupe.

Z enim stavkom bi lahko zapisali: Cayenne Coupe je Cayenne, kakršen bi oblikovno moral biti že od začetka. Bolj položni strešni stebrički, bolj padajoča streha, dovolj položno zadnje steklo: vse to so oblikovni elementi, ki ga po osnovni silhueti ne naredijo le bolj športnega in očesu prijaznega, ampak ga tudi približajo tistemu, kar smo vajeni iz 911 ali Panamere. Kar poglejte obris bočnih stekel, na primer.

Ob tem je oblikovalcem in inženirjem uspelo ohraniti velik prtljažnik (v osnovi od 625 litrov) ter prostornost zadaj. Zadnji rob strehe se je sicer res znižal za 20 milimetrov, a ker so hkrati znižali tudi višino sedenja za 30, je prostora za glave ostalo enako oziroma celo malo več. Res je sicer, da se sedi nekoliko nižje, a v praksi vsaj na prvi občutek to ni opazno.

Cayenne Coupe ima serijsko stekleno panoramsko streho (njena površina je 2,16 kvadratnega metra), zadaj pa dva ločena športna sedeža, namesto katerih si je mogoče omisliti (opcijsko, a brez doplačila) klasično trisedež­no klop.

V notranjosti so zelo opazni tudi novi digitalni merilniki. Merilnik vrtljajev v sredini je sicer (kot se za Porsche spodobi) ostal klasično analogen, a ga na obeh straneh obrobljata visokoločljivostna LCD-zaslona, ki ju je mogoče dobro prilagajati, da prikazujeta vsebino, ki si jo želi voznik. Nadaljevanje zgodbe o digitalizaciji je info-zabavni sistem z 12-palčnim zaslonom, dobrim sodelovanjem s pametnimi mobilniki in povezljovostnimi funkcijami sistema Porsche Connect Plus.

Cena: od 106.644,37 €, že v prodaji

Ko govorimo o Porscheju, je seveda pomembna tudi vozna dinamika. Tu Cayenne Coupe navduši in krepko presega klasičnega Cayenna. Zadaj je za 18 milimetrov širši, nastavitve vzmetenja so (tudi pri zračnem, ki je serijsko na modelu Turbo) spremenjene in Coupe se pelje bolj agilno in zabavno, tudi zato, ker sta sistema PASM (aktivni blažilniki) in paket Sports Chrono serijska. Piko na i doda osemstopenjski samodejni menjalnik Tiptronic S, ki daje občutek, da je vedno nezmotljivo v ravno prvi prestavi – tudi v najbolj športnem voznem načinu, ki ga voznik izbere z vrtljivim gumbom na volanu.

Kolesa so vedno vsaj 20-palčna (a je vožnja lahko vseeno zelo udobna), za boljši oprijem zadka pri hitrostih nad 90 kilometrov na uro skrbi izvlečni spojler, ki se skriva v prtljažnem pokrovu, tisti, ki si želijo še več športnosti, pa si lahko omislijo tudi pakete za zmanjševanje mase, ki vklju­- ču­jejo tudi lahko karbonsko namesto steklene strehe.

Motorizacija? Kot pri Cayennu, seveda. Osnovni trilitrski turbo šestvaljnik zmore 340, njegov biturbo brat 440 (Coupe S), turbo osemvaljnik (Coupe Turbo) pa 550 ‘konjev’. Preskusili smo oba močnejša in ja, S je med trojico najboljša izbira oziroma kombinacija lastnosti in cene.

Jasno je seveda, da bo marsikateri kupec še vedno izbral klasični Cayenne, in ne Coupeja. Nekateri si pač želijo SUV-ovsko oglatih zadkov in prostora do stropa, a če si želite SUV zato, ker imate radi višje sedenje, štirikolesni pogon in praktičnost, je Coupe boljša izbira.


Delite objavo s prijatelji:
 
 


► Vedno z vami - Slovenia Shop
 

Top 10 potegavščin leta 2019

Nasmejte se z nami ...


Nedavne objave: 
  • Pošasti iz teme: vampirski ugriz posteljne stenice

    Nad posteljnimi stenicami so se sicer pritoževali že v antični Grčiji, v sedmem stoletju so bile na Kitajskem, s kolonialisti pa so potovale tudi v Ameriko in Avstralijo. Njihova populacija je sicer upadla sredi 20. stoletja z razvojem insekticidov, a je v nekaj desetletjih ponovno narasla, saj so postale odporne na večino […]

  • Koronavirus prišel v Evropo. V Franciji potrdili prva primera

    Francoska ministrica za zdravje Agnes Buzyn je na novinarski konferenci povedala, da so en primer okužbe potrdili v okolici Pariza in enega v Bordeauxu. Zagotovila je, da bodo storili vse, da omejijo širjenje virusa. Ministrica je dodala, da imata oba bolnika virusno pljučnico in da sta oba nedavno prišla iz Kitajske. […]

  • Britanci podpisali sporazum o izstopu iz Evropske unije

    “Podpis izstopnega sporazuma je fantastičen trenutek, s katerim se naposled uresničuje izid referenduma iz leta 2016 in končuje predolgo obdobje sporov in delitev,” je dejal Johnson. Ločitveni sporazum pokriva pravice državljanov, finančno poravnavo in vprašanje meje na irskem otoku ter opredeljuje […]

  • ‘Dončičeva mama je lepotica in prava mačka’

    Jure Ličen, voditelj na Radiu Aktual, je veliki oboževalec Luke Dončiča, saj ga spremlja že pet let, še iz časov, ko je bil Luka član Real Madrida. Očitno je bil dan, ko je bilo uradno razglašeno, da je slovenski košarkar postal del prve peterke letošnje NBA All star tekme […]

  • Gašper in Lado na predstavo prišla kar z avtovleko

    Lani januarja se je Lado Bizovičar s Predstavo za vsako priložnost in pribočniki podal na 365 dni dolgo praznovanje vsega mogočega, še bolj zabavno pa je bilo v tem letu spremljati šaljive objave na njegovih družabnih omrežjih. Leto dni po premieri bo ekipa v ljubljanskem SiTi Teatru BTC izvedla […]

  • Legenda slovenskega rokometa na plesnem parketu

    Na POP TV v teh dneh razkrivajo tekmovalce priljubljene razvedrilne oddaje Zvezde plešejo. Med slednje se podaja tudi zvezda rokometa, Luka Žvižej, ki se ponaša z zavidljivo športno kariero. 38-letnik plesnega predznanja sicer nima, mu pa ples ni tuj zaradi staršev, ki veljata za navdušena plesalca. […]

  • FOTO in VIDEO: Planinec na Vrtači zgrmel v grapo

    Planinec je padel z vrha ipsilon grape in se dlje časa kotalil po strmini. Na začetku je njegov padec ublažil sneg, a kaj kmalu je naletel na kamenje. Ponesrečenca so v bolnišnico prepeljali s helikopterjem Slovenske vojske. Planinec je imel polno alpinistično opremo, ki mu je najbrž tudi rešila […]




V spodnjem iskalniku poskušajte najti, karkoli vas še dodatno zanima: