Veliki šef

Zakaj bi sicer s seboj vozil kar 30 litrov bencina v velikem tanku, ki hkrati služi tudi kot odlična zaščita pred dejavniki, kot so veter, mraz in dež ? Sam resnično ne vidim razloga. Ko sem ga na bencinski črpalki v Kranjski Gori natočil do vrha, mi je potovalni računalnik na odlično berljivem in velikem barvnem zaslonu postregel s podatkom, da se lahko naslednjič ustavim šele čez 600 kilometrov. Okej, kateri norec prevozi 5 ali 6 ur v sedlu in vmes ne naredi postanka za gorivo ? Ne poznam prav veliko motoristov, ki to počnejo, če natančno pomislim, tega ne počne nihče. In zato menim, da je to enostavno napenjanje mišic pred celim svetom. Zakaj ? Ker lahko, ker BMW to zna in ker nam motoristom da jasno možnost izbire brez omejitev. To je jasno sporočilo vsakemu, ki se usede na ta motocikel: Če si ‘dec’ in če imaš ‘jajca’, te lahko peljem tudi tako daleč, ne da enkrat ustaviš, jasno?!

Iskreno povedano, navadni GS se pelje bolje po cesti, morda je za vsakodnevno uporabo popolnoma kos nalogi tudi BMW F 850 GS, zato tale XXXL-mrcina ni nujno najvišje na seznamu želja. A vseeno ima tisto nekaj več, kar te draži, vabi, da greš in se odpelješ tja, kamor se morda s kakšnim drugim motociklom ne bi. Ali je to le za to, da posnameš fantastično sliko s telefonom za na Facebook ali Instagram za preštevanje všečkov, ali pa zato, ker je to neizbrisljiv spomin in ti je pot bolj pomembna od cilja, je na koncu vseeno. Vsak počne tisto, kar mu ustreza. Z BMW R 1250 GS Adventure dobite v roke stroj, ki vsakemu, ki ima veliko izkušenj in znanja, lahko omogoči odkrivanje razsežnosti zunaj meja, ki jih razume povprečen motorist.

Na cesti se izkaže, da bokser z novo tehnologijo variabilnih ventilov dela še bolje kot predhodnik. Bokser, ki zdaj zmore 135 ‘konjev’ in 143 njutonmetrov navora, mirno, odločno, brez lukenj v krivulji moči in z navorom, o katerem lahko drugi le sanjajo, odločno premaga vsako pot. Da gre v resnici za terenca, ga izda le vzmetenje, ki je tu prilagojeno tudi terenski uporabi. Če sanjate o rekordu na Vršič, raje sedite na navadnega GS-a ali še bolje na S 1000 XR, ki je specialka za ovinke. Bo pa potovanje zelo udobno. ESA, s katero si lahko med vožnjo nastavljaš trdoto in delovanje vzmetenja, je vrhunska dodatna oprema. Tudi sicer boste na njem našli najvišjo možno raven opreme, ki nadzira delovanje motorja, vzmetenja in zavor. Pri vsem skupaj pa je odrešujoče, da si vse to lahko s pritiskanjem na gumbe med samo vožnjo sproti nastaviš oziroma se poglobiš v preproste in uporabne menije, ko ga parkiraš. Še to, kombinacija pomočnika pri pretikanju in Akrapovičevega izpuha se oglaša tako lepo, da z besedami tega ne morem opisati.

Opremljen s stranskimi kovčki in ‘top case’ kovčkom z meglenkami in dodatnimi zaščitami ter ojačitvami je bil tudi testni Adventure pripravljen, da gre, kamorkoli hočem. Imam nekaj znanja in izkušenj tudi z vožnjo po terenu, zato sem ga preizkusil še na makadamskih poteh. Ker je bilo suho, je celo v cestnoterenskih gumah splezal tako daleč, da me je prepričal o svojem rodovniku. Z nekaj drznosti pa lahko s terenskimi gumami pride dlje, kot si večina sploh upa pomisliti. Poleg tega, da ga lahko za na pot okoli sveta obremenim s kar 217 kilogrami, tudi to priča o njegovem značaju.

  • Osnovni podatki

    Cena testnega modela: 21.000 €

  • Tehnični podatki

    Motor: 1.254 cm³, dvovaljni bokser, štiritaktni, tekočinsko hlajen
    Moč: 100 kW(136 KM) pri 7.750 vrt./min
    Navor: 143 Nm pri 6.250 vrt/min
    Prenos moči: 6-stopenjski menjalnik, veriga, sklopka v oljni kopeli, pomočnik pri pretikanju
    Okvir: jeklen, cevni
    Zavore: spredaj 1 x kolut 305 mm, zadaj 1 x 276 mm kolut, izklopljiv ABS, enduro ABS
    Vzmetenje: spredaj obrnjene teleskopske vilice, zadaj enojni blažilnik, ESA
    Gume: spredaj 120/70 R19, zadaj 170/60 R17
    Višina: 890/910 mm
    Posoda za gorivo: 30 litrov, 5,8/100 km
    Teža: 268 kg

  • Napake med testom: Brez napak
Hvalimo in grajamo

cena je šla zelo visoko v nebo

Končna ocena

To je motocikel presežkov. Na njem ni kosa opreme, ki ne bi deloval vrhunsko, ni vozne lastnosti, ki bi jo lahko resno pograjal, ali kančka dvoma, da motocikel zmore bistveno več, kot si upamo priznati. Ali vse to potrebujem? Ne vem, morda niti ne, ampak nekateri vsekakor.

Delite objavo s prijatelji:
 
 


Nedavne objave: 
  • Urška se je ponovno vrnila na medijsko sceno, tokrat v vlogi …

    Urška Čepin, nekdanja voditeljica in pevka, je bila dolgo stalnica medijev in je redno polnila naslovnice s svojo bujno postavo, predvsem pa s škandali, v katere je bila vpletena. Nazadnje je leta 2011 nastopila v vladnem oglasu za sprejetje pokojninske reforme, potem pa se je popolnoma umaknila iz javnosti. Takrat se je iz […]

  • Izpoved Saše Lendero: Strta zaradi mamine smrti

    »Bilo je tako zelo težko …« pravi Saša Lendero, ki se je po dveh letih boja pretekli teden za vedno poslovila od ljubljene mame Zale, s katero sta bili neizmerno povezani. Ne le da je mama Sašo podpirala pri karieri. Bila je njena opora, prijateljica in zaupnica. Pomagala ji je pri skrbi za hčerko […]

  • Kraljica Elizabeta na konju odvihrala skozi park

    Pri častitljivih 93 letih je britanska kraljica Elizabeta še vedno neverjetno čila. Očitno zna poskrbeti za zdravje in odpornost. Samo en dan pred napori, ki so jo čakali ob praznovanju spominskega dne, si je v družbi, ki ji ustreza, privoščila sprostitev v naravi. Zajahala je konja in se v spremstvu […]

  • Takole Jan Plestenjak na skrivaj skrbi za svojo kondicijo

    Tako je še lani prisegal na kolesarjenje na sobnem kolesu, vse dokler se ni huje poškodoval s pedalom, ki se mu je zaril v meča. Huda poškodba je zahtevala operacijo in mirovanje, ki pa ga Jan ni bil posebej vesel. In kako je noga danes ? »Zelo dobro, hvala. Sem se že zdravniku zahvalil, da The post Takole Jan […]

  • Nič hudega sluteča je sedela na letalu, ko jo je pičil škorpijon

    Kaj takšnega !? Ženska, ki je z letalsko družbo United Airlines letela iz San Francisca v Atlanto, je med letom začutila pekočo bolečino v stegnu. Sprehodila se je do stranišča in slekla hlače, ko je iz hlačnice prilezel škorpijon. Kabinsko osebje je, ko jim je ženska povedala kaj […]

  • Če boste nosili te barve, boste videti mlajši

    Vse ženske si želimo mladostnega videza, pri tem pa si lahko pomagamo tudi z barvo naših oblačil. 1. Pastelno roza Ženske s svetlim tenom kože bi morale pogosteje posegati po pastelno roznih oblačilih, primerne barve pa so vse od fuksije, maline in celo vijolične. 2. Nova črna Prava črna barva ne […]

  • S kefirjem bodo vaši lasje znova zasijali

    Maske na osnovi kefirja so odlične za lase, saj lase hidrirajo, jih naredijo bolj polne in pospešujejo njihovo rast. V kefirju se nahajajo vitamini skupine B in E ter seveda proteini, ki so še kako potrebni za lep in zdrav videz las. Maska za goste lase Kefir malo segrejte in ga nato nanesite na suhe The post S kefirjem bodo […]


Hvala, ker ste z nami – sedaj že …

  • 80.174 ogledov naše spletne strani !


Iskanje po vsebini: