Veliki šef

Zakaj bi sicer s seboj vozil kar 30 litrov bencina v velikem tanku, ki hkrati služi tudi kot odlična zaščita pred dejavniki, kot so veter, mraz in dež ? Sam resnično ne vidim razloga. Ko sem ga na bencinski črpalki v Kranjski Gori natočil do vrha, mi je potovalni računalnik na odlično berljivem in velikem barvnem zaslonu postregel s podatkom, da se lahko naslednjič ustavim šele čez 600 kilometrov. Okej, kateri norec prevozi 5 ali 6 ur v sedlu in vmes ne naredi postanka za gorivo ? Ne poznam prav veliko motoristov, ki to počnejo, če natančno pomislim, tega ne počne nihče. In zato menim, da je to enostavno napenjanje mišic pred celim svetom. Zakaj ? Ker lahko, ker BMW to zna in ker nam motoristom da jasno možnost izbire brez omejitev. To je jasno sporočilo vsakemu, ki se usede na ta motocikel: Če si ‘dec’ in če imaš ‘jajca’, te lahko peljem tudi tako daleč, ne da enkrat ustaviš, jasno?!

Iskreno povedano, navadni GS se pelje bolje po cesti, morda je za vsakodnevno uporabo popolnoma kos nalogi tudi BMW F 850 GS, zato tale XXXL-mrcina ni nujno najvišje na seznamu želja. A vseeno ima tisto nekaj več, kar te draži, vabi, da greš in se odpelješ tja, kamor se morda s kakšnim drugim motociklom ne bi. Ali je to le za to, da posnameš fantastično sliko s telefonom za na Facebook ali Instagram za preštevanje všečkov, ali pa zato, ker je to neizbrisljiv spomin in ti je pot bolj pomembna od cilja, je na koncu vseeno. Vsak počne tisto, kar mu ustreza. Z BMW R 1250 GS Adventure dobite v roke stroj, ki vsakemu, ki ima veliko izkušenj in znanja, lahko omogoči odkrivanje razsežnosti zunaj meja, ki jih razume povprečen motorist.

Na cesti se izkaže, da bokser z novo tehnologijo variabilnih ventilov dela še bolje kot predhodnik. Bokser, ki zdaj zmore 135 ‘konjev’ in 143 njutonmetrov navora, mirno, odločno, brez lukenj v krivulji moči in z navorom, o katerem lahko drugi le sanjajo, odločno premaga vsako pot. Da gre v resnici za terenca, ga izda le vzmetenje, ki je tu prilagojeno tudi terenski uporabi. Če sanjate o rekordu na Vršič, raje sedite na navadnega GS-a ali še bolje na S 1000 XR, ki je specialka za ovinke. Bo pa potovanje zelo udobno. ESA, s katero si lahko med vožnjo nastavljaš trdoto in delovanje vzmetenja, je vrhunska dodatna oprema. Tudi sicer boste na njem našli najvišjo možno raven opreme, ki nadzira delovanje motorja, vzmetenja in zavor. Pri vsem skupaj pa je odrešujoče, da si vse to lahko s pritiskanjem na gumbe med samo vožnjo sproti nastaviš oziroma se poglobiš v preproste in uporabne menije, ko ga parkiraš. Še to, kombinacija pomočnika pri pretikanju in Akrapovičevega izpuha se oglaša tako lepo, da z besedami tega ne morem opisati.

Opremljen s stranskimi kovčki in ‘top case’ kovčkom z meglenkami in dodatnimi zaščitami ter ojačitvami je bil tudi testni Adventure pripravljen, da gre, kamorkoli hočem. Imam nekaj znanja in izkušenj tudi z vožnjo po terenu, zato sem ga preizkusil še na makadamskih poteh. Ker je bilo suho, je celo v cestnoterenskih gumah splezal tako daleč, da me je prepričal o svojem rodovniku. Z nekaj drznosti pa lahko s terenskimi gumami pride dlje, kot si večina sploh upa pomisliti. Poleg tega, da ga lahko za na pot okoli sveta obremenim s kar 217 kilogrami, tudi to priča o njegovem značaju.

  • Osnovni podatki

    Cena testnega modela: 21.000 €

  • Tehnični podatki

    Motor: 1.254 cm³, dvovaljni bokser, štiritaktni, tekočinsko hlajen
    Moč: 100 kW(136 KM) pri 7.750 vrt./min
    Navor: 143 Nm pri 6.250 vrt/min
    Prenos moči: 6-stopenjski menjalnik, veriga, sklopka v oljni kopeli, pomočnik pri pretikanju
    Okvir: jeklen, cevni
    Zavore: spredaj 1 x kolut 305 mm, zadaj 1 x 276 mm kolut, izklopljiv ABS, enduro ABS
    Vzmetenje: spredaj obrnjene teleskopske vilice, zadaj enojni blažilnik, ESA
    Gume: spredaj 120/70 R19, zadaj 170/60 R17
    Višina: 890/910 mm
    Posoda za gorivo: 30 litrov, 5,8/100 km
    Teža: 268 kg

  • Napake med testom: Brez napak
Hvalimo in grajamo

cena je šla zelo visoko v nebo

Končna ocena

To je motocikel presežkov. Na njem ni kosa opreme, ki ne bi deloval vrhunsko, ni vozne lastnosti, ki bi jo lahko resno pograjal, ali kančka dvoma, da motocikel zmore bistveno več, kot si upamo priznati. Ali vse to potrebujem? Ne vem, morda niti ne, ampak nekateri vsekakor.

Delite objavo s prijatelji:
 
 


Nedavne objave: 
  • Vremenska napoved: Slovenija in Evropa

    Naš vremenski pripomoček omogoča prikaz vremena za kraje v Sloveniji (napoved za 3 dni v 3 urnih intervalih) in Evropi (napoved za 3 dni v 24 urnih intervalih), temperaturo in pretok slovenskega morja, rek in jezer, količino zapadlega snega v Sloveniji, statistične podatke in vremensko napoved z besedo. Podatki so […]

  • To je nova ženska-mačka v filmu Batman

    Zoe Kravitz, hčerka glasbenika Lennyja Kravitza in igralke Lise Bonet, znana po vlogi v televizijski seriji HBO Male laži, je ženski-mački iz Batmana glas posodila že v Lego Batman Filmu iz leta 2017. Sedaj bo Catwoman, znana tudi z imenom Selina Kyle, odigrala še v filmu The Batman, ki v kinematografe po svetu po […]

  • Miranda Kerr že tretjič mamica

    Miranda Kerr, 36-letna avstralska manekenka, in njen mož, 29-letni poslovnež Evan Spiegel, ki po zakonskih vodah plujeta od maja 2017, sta se razveselila drugega skupnega otročka. Novinarji avstralske izdaje revije Marie Claire so o porodu poročali že konec preteklega tedna, zdaj pa smo dočakali še uradno […]

  • Hčerka glasbenika Lennyja Kravitza bo Catwoman v novem Batmanu

    Zoe Kravitz, hčerka glasbenika Lennyja Kravitza in igralke Lise Bonet, znana po vlogi v televizijski seriji HBO Male laži, je ženski-mački iz Batmana glas posodila že v Lego Batman Filmu iz leta 2017. Sedaj bo Catwoman, znana tudi z imenom Selina Kyle, odigrala še v filmu The Batman, ki v kinematografe po svetu po […]

  • Balkanska mladina bolje zvija džointe, kot pite

    Kokain v bureku ? Ja, tudi to lahko zasledite v neobičajnem videospotu skupine Leni Kravac. In prav okrog bureka oz. okrog pit, kot jih imenujejo v Bosni, so ustvarjalci spletli zgodbo, ki opisuje življenje mladine in hitro bledenje tradicionalnih vrednot, ki jih v njihove roke precej neuspešno predajajo starejše […]

  • Špela Grošelj najbolj srečna, ko teče s svojo 75-letno mamo

    “Ponedeljkov tek, bil si kar kulski. Motivacija za 7/10, hitrost nog 4/10, pulz soliden, mamina dobra volja in zagnanost za 12 točk! Ima jih 75, teče pa kot da bi bila 30,” je Špela Grošelj zapisala na svojem Instagram profilu in pokazala, da sta z mamo na teku zares uživali. Pevka se z mamo velikokrat The […]

  • 10 razlogov, zakaj se ne morete znebiti maščobe na trebuhu

    Maščoba na trebuhu je tista, ki je najbolj trdovratna in se je je najtežje znebiti. Tu je nekaj dokazanih razlogov, zakaj se te maščobe ne morete znebiti za vedno. Nekaj maščobe na trebuhu je v resnici dobro za vas. Maščoba tam varuje trebuh, prebavila in druge pomembne organe. A preveč […]


Iskanje po vsebini: