Vesoljsko vozilo

Ideja vozila z dvema kolesoma spredaj in enim zadaj ni nova. Can-Am je že pred desetletjem na cesto postavil Spyderja, a se je z njim razvajajoča vožnja končala na prvem makadamu, kjer se za Rykerja najbolj zabaven del šele začenja.

Ryker ni različica Spyderja, je samostojno, samosvoje vozilo za novo generacijo voznikov, ki želijo cenovno ugodno nezahtevno zabavnost, vpadljivo drugačnost, interaktivnost in prilagodljivost. Vozen je z izpitom B-kategorije in je zato dostopen skoraj vsem, ki jim avtomobil ni dovolj zabaven za popoldanske pobege ali vikend izlete. To sicer ni potovalnik, ampak ‘funmobil’, ki omogoča driftanje s krmilom, a brez možnosti padca. Že na videz zaradi zasnove ‘vse razen enega kolesa je spredaj’ deluje agresivno, privlačno, hitro ter obenem zagotavlja dober oprijem sprednjih gum. Sedež z lego le 60 centimetrov nad tlemi pomeni izredno nizko težišče in dobesedno zlivanje z vozilom.

Trivaljni 900-kubični pogonski agregat z 61 kilovati (obstaja tudi tretjino manjša in šibkejša različica Rykerja) je pri 280 kilogramih mase vozila povsem dovolj za živahno vožnjo, ki v programu sport oziroma rally dopušča dobršno mero driftanja. Elektronika še vedno poseže vmes in omeji moč pogonskemu kolesu, ko se ji zdi, da bi lahko zašli v težave, a vsaj na makadamu ponuja veliko zabave.

Po nekaj sto kilometrih na zavitih portugalskih kolovozih si upam celo reči, da več preproste zabave kot klasični štirikolesnik, ki ima višje težišče, se bolj nagiba in zahteva več dela s telesom. Rally različica, ki je nekakšna ‘enduro’ verzija Rykerja, ima namreč daljše hode blažilcev, bolj grobo profilirane gume in zaščitene vitalne dele.

Kar se delov tiče, je sicer Ryker pravi kameleon. Ponuja namreč kar 75.000 možnih kombinacij dodelave tako v barvnih kombinacijah kot dodatnih elementih, ki jih lahko namestimo nanj, pa naj bodo to lepotni dodatki ali kar dodatni sedež za sopotnika. Najpomembnejša pa je praktična modifikacija, ki omogoča, da z le enim gibom prestavljamo krmilo in položaj stopalk ter ga tako prilagajamo velikosti voznika ali vozniškemu slogu. Brezstopenjski CVT skrbi, da je vožnja brezskrbna, odsotnost servo ojačevalca krmila pa, da je občutenje podlage neposredno in zato vožnja zabavnejša. In kar je najlepše: vse to za povsem dostopno motociklistično ceno, bistveno manjšo od na primer trikolesnega Spyderja. 

Besedilo: David Stropnik · Foto: Kico Moncada


Delite objavo s prijatelji:
 
 

Nedavne objave: 
  • Werner na prvo mesto vedno postavi družino

    Priljubljeni pevec Werner Brozović (49) si je letos prvič privoščil prave, dolge počitnice. Po Maldivih, ki jih z družino obišče prav vsako leto, je užival še na hrvaški obali. »Včasih so bili trije tedni Maldivov dovolj, da sem se spočil, zdaj pa potrebujem malo […]

  • Ana Klašnja se na plaži sonči kar zgoraj brez

    Ana Klašnja je na svojem Instagram profilu pokazala, da je še kako drzna, ko se odpravi na plažo. Ana te dni počitnikuje nekje ob hrvaški obali, kjer je nastala tudi omenjena fotografija. Na njej Ana kaže hrbet, a je vsem dobro vidno, da ne nosi zgornjega dela kopalk. Kaj hitro po objavi so sledili […]

  • Povsem v svojem elementu

    Skorajda sočasno s temle s štirikolesnim pogonom ter z dvolitrskim turbodizlom opremljenim Renegadom smo imeli možnost preizkusiti tudi tistega na sprednji pogon in s precej manj zmogljivim motorjem. Oba imata svoj smisel. Medtem ko je tisti z manjšim motorjem povsem primeren za vsakodnevno vožnjo, drugi kandidat zmore […]

  • Prihaja Honda ADV 300

    Honda X-ADV je nekoliko premešala ustaljene ritme na lestvicah najbolj prodajnih motociklov (pri nas je situacija sicer nekoliko drugačna), v obodboju od januarja do septembra 2018 pa je v Italiji celo presegla prodajo sicer najbolj prodajanega bavarskega GS-a, skupno pa se je v letu 2018 uvrstila na skupno sedmo mesto v Evropi. Vendar […]

  • Eva Černe na Čarobnem dnevu: Otroci so najbolj iskrena publika

    Arboretum Volčji potok bo v nedeljo, 1. septembra, ponovno na stežaj odprl vrata zabavi in čarobnim trenutkom, ki kar kličejo družine na nepozabna doživetja. V čarobnih kotičkih zelene dežele se namreč obeta barvito dogajanje za vso družino. Poskrbljeno bo za ustvarjalne rokice, športne […]

  • Janja Garnbret na Japonskem s trojnim zlatom potrdila olimpijsko normo

    Težko je našteti vse mejnike, ki jih iz leto v leto na novo postavlja slovenska super šampionka vertikale. Pri komaj dvajsetih letih ima s svetovnih prvenstev sedem kolajn, od tega šest zlatih, s čimer je postala najuspešnejša tekmovalka v zgodovini športnega plezanja. Dve zlati kolajni in eno […]

  • Porsche Taycan opravil še zadnji veliki preizkus pred razkritjem

    Le še nekaj dni, natančneje dva tedna in en dan nas loči do uradne predstavitve Porscheja Taycan. Prvi električni Porsche v zgodovini znamke se bo sicer, kot smo že poročali, predstavil na v treh državah in na kar treh celinah naenkrat; na Kitajskem, v Nemčiji in pa v Kanadi. A še preden avtomobil […]