Volkswagen ID.3: cena v Sloveniji že od 23 tisoč evrov, lahko ga že naročite

Neprivlačni, predragi, prekratek domet… vse to so razlogi, ki jih marsikateri voznik še danes uporabi, ko tema nanese na vprašanje nakupa električnih avtomobilov. Večino le-teh so sicer v zadnjem času zavrgli nekateri prestižnejši avtomobilski proizvajalci. Sedaj pa dejansko uporabni električni avtomobili postajajo čedalje bolj dostopni tudi vsakdanjim kupcem vozil srednjega oziroma nižjega-srednjega razreda. Pomemben korak pri tem pa bo v bližnji prihodnosti naredil Volkswagen z družino vozil ID in modelom ID.3. Prav ta je od danes naprej, že nekaj mesecev pred uradno predstavitvijo na voljo tudi prvim kupcem.

ID (skrajšano iz ‘Inteligent design’) bo družina vozil znotraj Volkswagnovega portfelja, s katero bodo Nemci kupcem ponudili izključno električne avtomobile, zaživela pa bo s prihodnjim letom. V desetletju ki bo sledilo se bo število njenih članov po besedah Jürgena Stackmanna, člana upravnega odbora znamke, odgovornega za prodajo, poprodajo in marketing povečalo za 20 novih modelov. V njihov razvoj naj bi Volkswagen namenil devet milijard evrov, v desetih letih pa naj bi na ceste zapeljalo 10 milijonov vozil.

Na grbi ID.3 je tako veliko breme, ki pa mu bo kot vse kaže brez težav kos. Volkswagen mu je namreč namenil odlično popotnico, saj gre namreč za njihov najbolj CO2 nevtralen avtomobil. Tako so že v sami proizvodnji znižali izpuste škodljivih izpustov na najnižnjo mogočo raven, elektriko za njegovo proizvodnjo pa bodo pridobivali iz obnovljivih virov.

»Z ID.3 se po Hrošču in Golfu pričenja tretje veliko poglavje strateškega pomena v zgodovini naše znamke. Z modelom ID.3 bomo namreč električno mobilnost približali širokim množicam. Z ID.3 bomo najprej naelektrili Evropo, kmalu za tem pa z ostalimi e-modeli iz družine ID. še druge svetovne regije,« je še dejal Stackmann.

Navzven veliko kot Passat, znotraj prostoren kot Golf

ID.3 bo kupcem sprva na voljo s temi velikostmi baterijskih sklopov, ki bodo tako ponujali kapacitete 45, 58 in pa 75 kilovatnih ur, pri čemer naj bi Volkswagen na slovenskem trgu prodal najverazličic z baterijskim sklopom srednje kapacitete. Ta naj bi po standardih WLTP omogočal do 420 kilometrov električnega dosega, v relanosti pa je pričakovati, da bo ta znašal vsaj 300 kilometrov, precej verjetno pa še nekoliko več. V različici z največjim baterijskim sklopom naj bi z enim polnjenjem lahko prevozil do 550 kilometrov.

Volkswagen pa je prav danes s predstavitvijo tehničnih podatkov in cenika v izbranih 29 državah že začel s pobiranjem naročil za nakup ID.3, med izbranimi državami pa je tudi Slovenija. Tako je že sedaj preko povezave mogoč dostop do spletne strani za oddajo naročila, pri čemer pa bo prva serija vozil, poimenovana 1st edition na voljo v zgolj 30.000 primerkih. Ta bodo že v osnovi opremljena z z bogato opremo, kot je navigacijski sistem in glasovno upravljanje. Nekoliko bolje opremljena izvedba 1st edition Plus bo temu dodala še sistem pametnih žarometov IQ in dvobarvno zunanjost, izvedba Max pa bo opremljena z veliko panoramsko stekleno streho in projicirnim zaslonom z obogateno resničnostjo. Kupcem izvedbe 1st edition bo Volkswagen po vrhu vsega omogočil še brezplačno prvo leto polnjenja vozil na njihovih polnilnicah Ionity.

Za prednaročilo vozila – proizvodnja naj bi stekla ob koncu leta torej po uradni septembrski predstavitvi v Frankfurtu – bo sicer potrebno odšteti 500 evrov vplačila, cene pa naj bi se gibale med 30.000 in 40.000 evri. V ta znesek pa ni vključena subvencija Eko sklada v višini 7.500 evrov, kar pomeni, da bo za novinca potrebno odšteti le okrog 22.500 evrov za osnovno različico. To pa je že primerljivo s ceno 110-kilovatnega dizelskega Golfa, opremljenega z avtomatskim menjalnikom, katerega cena se giblje okrog 26.000 evrov. Napovedi Volkswagna o tem, da naj bi na leto prodali preko 100.000 vozil so zato povsem na mestu.

Preberite še:


Slovenia Shop potovanje potujte vedno z nami

 
Več drugih ponudb najdete TUKAJ !
 

Nedavne objave:

  • George R. R. Martin o spornem koncu serije Igre prestolov: bo njegov konec isti ?

    Medtem ko je že skoraj milijon in pol oboževalcev Igre prestolov podpisalo peticijo za ponovno snemanje zadnje sezone te televizijske serije, je George R. R. Martin namignil, da bo njegova knjižna saga najverjetneje imela drugačen konec. Foto: IMDb Mnogi oboževalci menijo, da sta imela glavna pisca televizijske serije David Benioff […]

  • Beta predstavila drugo generacijo motociklov Minicross-e

    Že na videz se opazi, da je tudi Minicross-e tako kot vse Bete namenjen terenski vožnji, a so njegov pravi dom motokrosistične steze. Gre za drugo generacijo tovrstnega modela, ki je skozi leta doživel nemalo sprememb. Ena izmed njih je zagotovo trinajst voltna litijeva baterija, ki naj bi brez vmesnega polnjenja omogočala […]

  • »Slovence naša glasba spominja na počitnice«

    »Klapa Rišpet je začela peti pred sedmimi leti in lahko rečem, da smo v tem času zelo uspeli,« je povedal član sedemčlanske zasedbe Klapa Rišpet, ki velja za trenutno eno najbolj zaželenih in najboljših dalmatinskih klap. »V Sloveniji smo vedno zelo lepo sprejeti in tu je eno naših […]

  • POP TV poroča o sumu spolne zlorabe v enem od vrtcev

    Združenje je na tožilstvo vložilo kazensko ovadbo, vodstvo vrtca pa kar dva tedna od tedaj, ko je bilo seznanjeno s sumom spolne zlorabe, ni ukrepalo. Kasneje so v vrtcu vendarle vložili prijavo na policijo in vzgojitelja premestili v drugo skupino, še vedno pa se je srečaval z deklico in ostal v stiku z otroki. Podobno […]

  • Milan Eržen zaradi dopinških povezav pod lupo UCI-ja

    Milan Eržen (desno) je izvršni direktor Bahraina Meride. Foto: www.alesfevzer.com UCI je potrdil, da od leta 2015 skrbno spremlja aktivnosti več Slovencev, med njimi kolesarjev, osebja in vodstva, ki bi naj bi vpleteni v več različnih preiskav, tudi med tiste, ki so se začele pred afero Aderlass, ki je vzplamtela med […]


Slovenia Shop potovanje
 
Več informacij dobite TUKAJ !