Vozili smo: DS 3 Crossback

Sicer je treba takoj zapisati, da DS 3 Crossback ni zamenjava za dosedanjega DS 3, ker bo ta v obliki posebnih serij še vedno na voljo. Tudi sicer sta po velikosti precej različna, drugače pa je z obliko. In če ju že primerjamo, je treba izpostaviti pravzaprav edino stvar, ki je zapuščina DS 3 – oblikovalci so hoteli za B-stebričkom ohraniti prepoznaven karoserijski zavihek v obliki plavuti morskega psa, ki je bil značilen za DS 3. Ta oblikovno sicer ne moti, a v DS 3 Crossbacku bodo davek oblikovne všečnosti plačali potniki na zadnji klopi. Karoserijski krak se zažira tja, kjer bi že moralo biti zadnje okno, zato je slednje precej manjše, posledično pa se bodo potniki zadaj počutili morda tudi utesnjeno. A pravijo, da mora biti avto dober za tistega, ki ga kupi in vozi, ne za tistega, ki sedi zadaj. Če je res tako, se kupec oziroma voznik ne bo pritoževal. Če je bil prejšnji DS 3 za marsikoga najboljši DS, bi že zdaj lahko enako zapisali za DS 3 Crossbacka.

Oblikovno všečen, z merami, ki se jih ne bodo bali niti manj vešči vozniki, predvsem pa s prefinjenostjo in takoj prepoznavnimi kakovostnejšimi materiali ter ne nazadnje z izdelavo. A to je pravzaprav samoumevno, če se ozremo na besede vodilnih pri znamki DS Automobiles, ki si želijo z novincem zasesti kar vodilno mesto v premijskem segmentu manjših križancev.

Je pa po drugi strani res, da ciljajo predvsem na stranke, ki stremijo h ekskluzivnosti, in to jim tako znamka DS kot tudi njihovi avtomobili zagotovo ponujajo. So drugačni, tako oblikovno kot vsebinsko, in DS 3 Crossback v tem pogledu ne odstopa.

S svojo podobo bo zagotovo marsikoga takoj očaral, še bolj zanimiv je v notranjosti. Materiali so prijetni, izstopajo pa volanski obroč, gumbi in stikala. Vse je podrejeno oblikovni dovršenosti in skladnosti. Stikala so zanimivih oblik, nekatera so na posebnih mestih, denimo stikala za odpiranje stekel na sredinski konzoli. Lastnikom vozil DS je to samoumevno, drugi ‘padalci’ pa podzavestno najprej posežemo k notranji strani vrat. A ko se človek navadi, je tudi v DS 3 Crossbacku življenje lahko zelo lepo.

DS 3 Crossback bo na voljo s tremi bencinskimi (moči od 100 do 155 ‘konjev’) in dvema dizelskima motorjema (100 in 130 ‘konjev’). Samo osnovna motorja bosta opremljena z ročnim šeststopenjskim, vsi drugi pa z novim osemstopenjskim samodejnim menjalnikom. Kupci bodo lahko izbirali med štirimi ravnmi opreme (Be Chic, Performance Line, So Chic in Grand Chic), seveda pa bodo določeni le v kombinaciji z močnejšimi motorji. Na preizkusnih vožnjah smo preizkusili tako bencinsko kot tudi dizelsko različico in obe sta se izkazali za povsem primerno izbiro. Četudi gre trend v smer bencinskih motorjev, dizelska različica – sploh močnejša – nikakor ni za odpis. Zato tudi v primeru DS 3 Crossbacka velja, da se motor izbere na podlagi potreb oziroma razdalj, ki jih bo kupec prevozil.

Ne glede na izbran motor pa je lahko DS 3 Crossback odlično opremljen avtomobil. Ne le z opremo, ki izboljšuje udobje in ugodje, temveč tudi s številnimi varnostnimi asistenčnimi sistemi, ki pomagajo pri vožnji in parkiranju. Seveda ne smemo zanemariti niti novega digitalnega merilnika, ki je za vse različice serijski, kombinira pa se lahko z barvnim projicirnim zaslonom, ki žal podatkov ne prikazuje na sprednji šipi, temveč na majhnem zaslonu, ki se razpre nad armaturno ploščo. Je pa zato toliko večji sredinski zaslon, ki meri kar 10,3 palca in je seveda občutljiv za dotik.

Je pa DS 3 Crossback posebnež tudi zato, ker bo že konec leta na voljo s popolnoma električnim pogonom. Žal je bila preizkusna vožnja na skritem in močno zavarovanem področju izjemno kratka, vseeno pa lahko brez težav zapišem, da bo avto zlahka zadovoljil dnevne potrebe marsikaterega voznika. Sto kilovatov moči motorja poskrbi, da bo avto z mesta do 100 kilometrov na uro pospešil v 8,7 sekunde, baterija z zmogljivostjo 50 kilovatnih ur (ki se na hitri polnilnici do 80 % napolni v 30 minutah) pa naj bi zadostovala za več kot 300 prevoženih kilometrov.

Vse številke so žal okvirne, saj smo avtomobile žiranti za evropski avto leta preizkusili med prvimi na svetu, celo pred uradno potrditvijo vseh tehničnih podatkov, zato jih tokrat žal ne objavljamo.


Delite objavo s prijatelji:
 
 


Nedavne objave: 
  • Video – pevka Gaja Prestor s tem spet navdušila

    Vsestranska mlada umetnica je svojo zvezdo v slovenskem glasbenem prostoru prižgala že s prvo skladbo ‘To je kar imam’ v letu 2018. Po poletni skladbi ‘Najino nebo’ in lanskoletni uspešnici ‘Decembra’ je Gaja pripravila novo avtobiografsko izpovedno pesem ‘Le tebe rabim’. […]

  • Tanja in Rene ujeta na romantični večerji

    Udeleženca letošnjega šova Kmetija Tanja Balanbanić in Rene Šantić sta minuli konec tedna preživela v Izoli, natančneje v hotelu Cliff Belvedere, kjer sta na lastni koži okusila številna wellnes razvajanja in pod budnim očesom kamere nastopila kot romantični par. »Delovni […]

  • To je uspešnica, ki je obnorela Slovenijo

    Štirje simpatični mladeniči, ki so se pred kratkim podali na pravi osvajalski pohod po Sloveniji in izven naših meja, so do sedaj navduševali s priredbami svetovnih ter hrvaških hitov, ki so jim dali narodnozabavno preobleko. Fante je namreč združila ljubezen do polke, ki jo med poslušalce […]

  • Isaac Palma presenetil z novo čutno skladbo ‘OBLJUBI’

    V svojem prepoznavnem slogu s katerim je osvojil občinstvo priljubljen glasbenik v vpredprazničnem in romantičnemu decembru že navdušuje z novo skladbo ‘OBLJUBI’. Novo pesem o obljubi večne ljubezni spremlja tudi video, ki prikazuje najlepše čustvo skozi štiri letne čase! Pod novo […]

  • S tem napitkom boste to zimo navdušili

    Okusni vroči napitki vas lahko v hladnejših mesecih pogrejejo, hkrati pa so tudi okusna pregreha. Za vas smo pripravili osnovni recept za vročo čokolado in dodatni recept za okusni napitek z arašidovim maslom. Osnovni recept Za 2 osebi – 500 ml mleka – 100 g čokolade – ščepec soli […]

  • Novi GLA je zrastel – najbolj v višino

    Mercedes-Benz nadaljuje s politiko izdelovanja križanske različice za vsako (kombi)limuzino, ki jo ima v ponudbi. A čeprav gre za klasične križance, ki terena ne bodo videli prav pogosto, še manjše pa so možnosti soočanja s kakšnimi ekstremnimi podvigi, pa navzven stavijo na robusten videz, […]

  • Najlepša proga, odkar obstaja smučanje

    To, da je v Obertauernu snežna odeja zagotovljena, je potrdila tudi študija, objavljena v letu 2016, ki jo je opravil tirolski raziskovalec smučarskega turizma Günther Aigner. S 264 cm maksimalne povprečne višine snežne plasti je Obertauern vodilni na lestvici sedmih s snegom najbolj obdarjenih zimskih […]


Hvala, ker ste z nami – sedaj že …

  • 81.507 ogledov naše spletne strani !


Iskanje po vsebini: