Poročali smo že o načrtih EU o ukinjanju motorjev z notranjim zgorevanjem in tudi o tem, kako se na to odzivajo posamezne tovarne oziroma znamke, mnoge so že objavile svojo namero, da postanejo povsem ‘električne’ še pred rokom, ki bi ga naj EU potrdil, torej leto 2035. Toda medtem, ko večina znamk, ki se lahko pohvalijo z množično proizvodnjo že snuje preobrat, je to pri najbolj zahtevnih, športnih in zmogljivih vendarle malce težje.

Prav Italija je verjetno država z največjo tradicijo in tudi koncentracijo prestižnih, tudi butičnih izdelovalcev super- in hiperšportnikov na svetu. In zagotovo tudi z največ prepoznavnimi imeni … Sem gre šteti na prvem mestu Ferrarija, pa Lamborghinija, pa Maseratija, butičnega Paganija, … Toda vsi se soočajo z grožnjo, ki jo predstavlja prepoved prodaje avtomobilov z motorji z notranjim zgorevanjem leta 2035, na kar računa Evropska komisija.

Zahteven prehod na elekotromobilnost

Večina teh se še vedno zanaša na zelo zmogljive motorje z notranjim zgorevanjem in v svojem programu še vedno nimajo niti hibrida, kaj šele priključnega hibrida ali celo povsem električno gnanega vozila, čeravno tehnologija, ki zagotavlja zmogljivosti zagotovo obstaja, na kar sta opozorila tudi Porsche (Taycan je na trgu skoraj dve leti) in navsezadnje Rimac. Sicer večina priznava, da bodo do konca desetletja na trgu tudi električno gnani modeli, jasno pa je, da se bo tudi ta segment moral močno prilagoditi, v tem času pa bo ta del industrije seveda trpel, možna so odpuščanja, …

Poročali smo že o načrtih EU o ukinjanju motorjev z notranjim zgorevanjem in tudi o tem, kako se na to odzivajo posamezne tovarne oziroma znamke, mnoge so že objavile svojo namero, da postanejo povsem 'električne' še pred rokom, ki bi ga naj EU potrdil, torej leto 2035.

Zato je italijanska vlada že začela z lobiranjem in pogovori s komisijo za določene prilagoditve in nove ‘odpustke’ za butične proizvajalce, ki so s svojimi nekaj sto ali tisoč izdelanimi enotami seveda le majhen delček celotnega trga v EU (2020: 11,6 milijona vozil) in ne morejo biti omembe vredni onesnaževalci (Ferrari okoli 9.000, Lamborghini dobrih 7.000 vozil letno), četudi motorji izpuščajo v ozračje bistveno višje emisije od povprečja.

Izjeme dopuščajo, toda …

Sicer EU že v zadnjem predlogu dopušča izjeme oziroma dopušča možnost izjem za proizvajalce do 10.000 vozil letno, toda tudi te izjeme naj bi ustavili do leta 2030. Zelo verjetno je, da bo prišlo do nekega kompromisa pri končni odločitvi. Predvsem v smislu prehodnega dovoljenega izpusta CO2 (od leta 2030 še 55 odstotkov nižji izpust CO2, verjetno pa tudi pri odlogu končne prepovedi). V Italiji sicer zaganjajo proizvodnjo t.i. Giga tovarne baterij, kar bi lahko pospešilo prehod na elektromobilnost tudi pri teh znamkah.



Delite s prijatelji:
 



Oglejte si z nami ...

Tomislav Ivčić - Otrov s tvojih usana
 
 

Naročite se na naš
YouTube kanal



Nedavne objave:

7 načinov, kako telo sprošča stresno energijo iz telesa

Vzemite si minuto in postavite eno roko na svoje srce in drugo na trebuh. 2 do 3-krat globko vdihnite in počasi izdihnite ter potihem vprašajte svoje telo – kaj potrebuješ ? Prisluhnite odgovoru in se uskladite s svojim telesom. Potrebujete vodo? Potrebujete počitek? Potrebujete objem? Telo je v nenehni komunikaciji z nami. Trik je v […] Več...

Res obstajajo ljudje, ki ne sanjajo? In zakaj sanje pozabimo?

Pa vendar obstajajo ljudje, ki bojda ‘ne sanjajo‘. Bolj pravilno bi bilo sicer reči, da se sanj ne spomnijo. Nezmožnost pomnenja sanj je zgolj redko posledica le preprosto slabega spomina. Psihološki testi namreč kažejo, da nekateri posamezniki, ki si ne zapomnijo sanj, tega ne zmorejo. Sanje ‘pozabljajo’ tako, kot se v vsakdanjem življenju izogibajo skrbem. […] Več...

Ljubim ljudi, ki te povzdignejo, četudi svet zanje ni lahkoten kraj

Ljubim dobre ljudi. Takšne, ki še imajo čisto dušo in srce. Takšne, ki še znajo biti nežni v ne tako nežnem svetu. Ljudi, ki znajo pomagati, tudi, če tega ne bi potrebovali početi. To so tisti ljudje z mehko dušo, katerih prisotnost te ovije kakor svileni šal okrog vratu. Ljubim ljudi, ki drugemu pomagajo poiskati […] Več...

Ta znamenja se najhitreje povežejo s seboj

Razmišljanje, analiziranje, kritiziranje so le odraz nepretočne energije. Za kakovostno in izpopolnjujoče življenje mora energija teči spontano. Ponovno povezavo s seboj ustvarimo tako, da se umirimo, da zavestno sproščamo svoje telo, da se otresemo vse napetosti. Katera astrološka znamenja pa se najlažje povežejo s sabo ? RAK Rak se zelo dobro zaveda, da je telo […] Več...

Manca Košir o tem, kaj pomeni živeti duhovno življenje

“Jaz sem po operaciji na fizični in telesni ravni zelo spremenjena, ampak na duhovni ravni pa sem še bolj prebujena, kot sem bila prej,” je povedala med drugim. Na vprašanje, kaj zanjo danes pomeni duhovno življenje, je odgovorila: “To, da se ukvarjamo z duhovnostjo, meditiramo, to še nič ne pomeni. Duhovnost pomeni zavedati se smrti, […] Več...

▼ ▼ ▼
 
Najlepše življensko darilo je biti član mednarodnega podjetja ONPASSIVE.
 
 ONPASSIVE programi posel denar priložnost profit O-Founders Slovenia Shop sloveniashop 
 
Hvala vsem, ki ste se do 22.6. 2022 registrirali in izkoristili možnost biti soustanovitelj in solastnik podjetja ONPASSIVE.

▲ ▲ ▲