• Post category:Svet24

Med te zagotovo sodi podjetje Lidl Slovenija, ki je del ene najuspešnejših mednarodnih trgovskih verig na svetu. Lidl Slovenija tudi v prihodnje ostaja zlati sponzor Zveze za šport invalidov Slovenije-Slovenskega paralimpijskega komiteja.

Zveza ŠIS-SPK in Lidl Slovenija skupne zgodbe uspešno pišeta že šesto leto. Prvič smo nase opozorili leta 2016 pred poletnimi paralimpijskimi igrami v Riu (tudi tako, da smo v Arboretumu postavili razstavo Energija navdiha, ki si jo je ogledalo več kot 70 000 obiskovalcev), ko smo javnost opozarjali na vrhunske parašportnice in parašportnike, hkrati pa smo uspeli tudi pri medijih vzpodbuditi dodatno pozornost, ki so jo namenili parašportu.

Sodelovanje smo še poglobili v naslednjih letih s programom Postani športnik, ki smo ga razvili skupaj. Z aktivnostmi programa vzpodbujamo mlade invalide, da v večjem številu sodelujejo pri športnih dejavnostih, hkrati želimo nagovarjati starše in strokovno javnost, predvsem pa vzpostaviti trajen sistem, ki bo mladim omogočal dostop do športnih aktivnosti.

Skupaj gradimo boljši svet, začeli smo pri sebi. Tudi tako, da smo lansko COVID-19 leto in krizo izkoristili za priložnost. V sodelovanju z glasbenikom Trkajem in podporo Lidla Slovenija je nastala skladba Ta tempo, himna parašporta, ki je postala eden od glasbenih hitov minulega leta.


 
Gregor Kosi, generalni direktor Lidl Slovenija:

“Sodelovanje Lidla Slovenija s krovno organizacijo za šport invalidov izhaja iz poslanstva, v katerem smo se našli skupaj. Naš trud smo usmerili v ozaveščanje širše javnosti o pomenu športa invalidov, na prepoznavanje, kako pomemben je šport za slehernega posameznika, ne glede na ovire, s katerimi se srečuje, in ravno zato tudi za celotno družbo. Predstavljamo posameznike, ambasadorje, parašportnike, in izvajamo številne aktivnosti, s katerimi dosegamo preboj – zavest o pomenu športa invalidov ter prepoznavnost dosežkov naših športnikov sta konkretno zrasli. Pot seveda še ni končana. Osnovno poslanstvo našega sodelovanja v prihodnje vidimo predvsem v tem, da šport invalidov približamo mladim in tako zagotovimo, da bo poslanstvo zveze in nas z njo živelo tudi v prihodnje. Od leta 2017 je naše sodelovanje močno usmerjeno v program Postani športnik in veseli me, da se že kažejo prvi rezultati. Številni mladi ambasadorji programa že postajajo vidni nosilci prihodnosti parašporta v Sloveniji. Šport ustvarja boljši svet, zato smo tudi v lanskem, kriznem letu, podprli delovanje zveze in skupaj s slovenskim raperjem Rokom Terkajem lansirali himno parašportnikov, ki je marsikoga dvignila nazaj na noge in mu dala motivacijo in vizijo za prihodnost. Tudi letos, v paralimpijskem letu 2021, pripravljamo številne aktivnosti, ki se bodo, verjamem, ponovno dotaknile src naših kupcev in tudi Lidlove ekipe.”

Lidl Slovenija - Na otvoritvi odštevalnika pred paralimpijskimi igrami v Tokiu.
Lidl Slovenija/MP
Na otvoritvi odštevalnika pred paralimpijskimi igrami v Tokiu.

Damijan Lazar, predsednik Zveze za šport invalidov Slovenije-Slovenskega paralimpijskega komiteja:

“Z dolgoletnim podpornikom, Lidlom Slovenija, vsak posebej in vsi skupaj ustvarjamo okolje, v katerem se lahko naši športniki invalidi v programu Postani športnik učijo veščin življenja, razvijajo motoriko in ustvarjajo dolgoletna prijateljstva. Lidl Slovenija je naš podpornik, ki razume našo vizijo razvoja in nam ponuja roko, v času ko šport in COVID-19 ne gresta po isti poti. V imenu Zveze za šport invalidov Slovenije – Slovenskega paralimpijskega komiteja in v imenu vseh športnikov invalidov se podjetju Lidl Slovenija zahvaljujem, da smo lahko del vaše razvojne vizije. Tudi ali predvsem v letu 2021, ko vsi skupaj lovimo norme in kvote za nastop na paralimpijskih igrah v Tokiu, ki bodo, v to sem prepričan, nekaj posebnega tudi za našo odpravo. Skupaj, tudi z močno podporo Lidla Slovenija, lovimo jubilejno 50. paralimpijsko kolajno!”

Lidl Slovenija - Trkaj se je preizkusil tudi v košarki na vozičku.
Lidl Slovenija/MP
Trkaj se je preizkusil tudi v košarki na vozičku.

O Lidlu Slovenija:

Lidl Slovenija ima 62 trgovin in približno 1.800 zaposlenih, na slovenskem trgu pa posluje od leta 2007. Je del mednarodne Skupine Lidl, ki je trenutno prisotna v 32 državah po svetu in ima skupaj več kot 11.200 trgovin v 29 državah po svetu ter zaposluje več kot 310 tisoč ljudi.

Kot pravijo v podjetju, v središče svoje dejavnosti vedno postavljajo kupce. Držijo se preprostega načela: ponujajo najvišjo kakovost po ugodnih cenah in želijo s ponudbo več kot 2000 izdelkov lastnih in uveljavljenimi blagovnih znamk zadovoljiti vsakdanje potrebe vsake družine.

Ustvarimo boljši svet je trajnostna pobuda Lidla Slovenija, s katero želijo s pozitivnim zgledom k ustvarjanju boljšega sveta spodbujati tudi svoje zaposlene, poslovne partnerje, kupce in širšo družbo. Vsako leto sodelujejo z več kot 250 organizacijami s področja izobraževanja, kulture, športa ter humanitarne pomoči ljudem in živalim.

K najpomembnejšim poslovnim odločitvam dosledno prištevajo tudi odgovornost do okolja, in sicer s čim bolj optimalnim načrtovanjem logističnih poti, z varčnejšo razsvetljavo v svojih poslovalnicah, z doslednim ravnanjem z odpadki in z oblikovanjem ukrepov za zmanjševanje zavržene hrane. Več na www.boljsi-svet.si.



Delite s prijatelji:
 



Oglejte si z nami ...

Tomislav Ivčić - Otrov s tvojih usana
 
 

Naročite se na naš
YouTube kanal



Nedavne objave:

7 načinov, kako telo sprošča stresno energijo iz telesa

Vzemite si minuto in postavite eno roko na svoje srce in drugo na trebuh. 2 do 3-krat globko vdihnite in počasi izdihnite ter potihem vprašajte svoje telo – kaj potrebuješ ? Prisluhnite odgovoru in se uskladite s svojim telesom. Potrebujete vodo? Potrebujete počitek? Potrebujete objem? Telo je v nenehni komunikaciji z nami. Trik je v […] Več...

Res obstajajo ljudje, ki ne sanjajo? In zakaj sanje pozabimo?

Pa vendar obstajajo ljudje, ki bojda ‘ne sanjajo‘. Bolj pravilno bi bilo sicer reči, da se sanj ne spomnijo. Nezmožnost pomnenja sanj je zgolj redko posledica le preprosto slabega spomina. Psihološki testi namreč kažejo, da nekateri posamezniki, ki si ne zapomnijo sanj, tega ne zmorejo. Sanje ‘pozabljajo’ tako, kot se v vsakdanjem življenju izogibajo skrbem. […] Več...

Ljubim ljudi, ki te povzdignejo, četudi svet zanje ni lahkoten kraj

Ljubim dobre ljudi. Takšne, ki še imajo čisto dušo in srce. Takšne, ki še znajo biti nežni v ne tako nežnem svetu. Ljudi, ki znajo pomagati, tudi, če tega ne bi potrebovali početi. To so tisti ljudje z mehko dušo, katerih prisotnost te ovije kakor svileni šal okrog vratu. Ljubim ljudi, ki drugemu pomagajo poiskati […] Več...

Ta znamenja se najhitreje povežejo s seboj

Razmišljanje, analiziranje, kritiziranje so le odraz nepretočne energije. Za kakovostno in izpopolnjujoče življenje mora energija teči spontano. Ponovno povezavo s seboj ustvarimo tako, da se umirimo, da zavestno sproščamo svoje telo, da se otresemo vse napetosti. Katera astrološka znamenja pa se najlažje povežejo s sabo ? RAK Rak se zelo dobro zaveda, da je telo […] Več...

Manca Košir o tem, kaj pomeni živeti duhovno življenje

“Jaz sem po operaciji na fizični in telesni ravni zelo spremenjena, ampak na duhovni ravni pa sem še bolj prebujena, kot sem bila prej,” je povedala med drugim. Na vprašanje, kaj zanjo danes pomeni duhovno življenje, je odgovorila: “To, da se ukvarjamo z duhovnostjo, meditiramo, to še nič ne pomeni. Duhovnost pomeni zavedati se smrti, […] Več...

▼ ▼ ▼
 
Najlepše življensko darilo je biti član mednarodnega podjetja ONPASSIVE.
 
 ONPASSIVE programi posel denar priložnost profit O-Founders Slovenia Shop sloveniashop 
 
Hvala vsem, ki ste se do 22.6. 2022 registrirali in izkoristili možnost biti soustanovitelj in solastnik podjetja ONPASSIVE.

▲ ▲ ▲